Alla inlägg under januari 2009

...

Av J - 21 januari 2009 15:44

Samtidigt som det är jobbigt att åka hem ska det bli skönt.

Jag har säkert lagt på mig 10kg de här dagarna, iaf ser det ut och känns så.

Nu när jag kommer hem igen blir det att fokusera igen.

Jag ska bli smal, smalare. smalast!




Jag saknar så jag blir tokig. Men snart så. Om inte allt för länge. <3

Av J - 21 januari 2009 15:43

Time keeps painting my darling
Ripped all the flowers in the garden
Oh baby come home, you angels bring her home

Imens står solen over højen
Han mindes den sommer hvor hun strålede
Forsvandt i haven grøn, og træernes sang hun fandt

Time keeps painting my darling
And the garden keeps on singing the old song
Oh baby still I am waiting in the light
Hoping the angels would carry you home

Den sang tog mørket i sin pote
Den bar hans kvinde i dens kolde favn
Og lagde hende for hans dør i silkekjole
Hoping the angels would carry her home

Leaving it all with my only friend
Her beauty was lifeless on the stair
Oh baby I´ll carry you away into the garden´s tale
But everything (had) died and turned to stones
I laid her down under the old oak
Seeing it all blossom forever more
Time keeps on painting my darling
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
And the garden keeps on singing the old song

Oh baby now I know you´re in the light
Painting it all with your colorful songs

Imens står solen over højen
Hans skygge kastes ud i haven grøn
Forsvandt for evigt og uden en note
Hoping the angels will carry him home

Leaving it all with my only friend
Her beauty was lifeless on the stair
Oh baby I´ll carry you away into the garden´s tale
But everything (had) died and turned to stones
I laid her down under the old oak
Seing it all blossom forever more

Time keeps painting my darling
Ripped all the flowers in the garden
Oh baby you're home, you angels where are you.
ooooooooooh!

Av J - 21 januari 2009 15:43

I'm staring out into the night
And trying to hide the pain
I'm going to the place where love
and feeling good don't ever cost a thing,
And the pain you feel's a different kind of pain
I'm going home to the place where I belong
where your love has always been enough for me
I'm running from you know I think you got me all wrong
I don't regret this life I chose for me
But these places and these faces are getting old
So I'm going home
The miles are getting longer it seems
The closer I get to you.... babe
I've not always been the best man and friend for you
But your love remains true and I don't know why
You always seem to give me another try
I'm going home
To the place where I belong
Where your love has always been good enough for me
I'm running from you know I think you got me all wrong
I don't regret this life I chose for me
But these places and these faces are getting old
Be careful what you wish for
cause you just might get it all
you just might get it all and then some you dont want
be careful what you wish for cause you just might get it all
You just might get it all
I'm going home to the place where I belong
Where your love has always been enough for me
And I'm running from.. you know I think you got me all wrong
I don't regret this life I chose for me'
But these places and these faces are getting old
But these places and these faces are getting old
I'm going home
I'm going home

Av J - 21 januari 2009 15:40

Nu åker jag om ca tre timmar. Vet inte när jag kommer ha tillgång till att blogga igen, men blir väll inom en snar framtid...


Sakna mig inte för mycket nu bara ;P


Puss

Av J - 21 januari 2009 03:45

Kan inte sova, blööh!

Borde egentligen vara vaken hela natten då jag ändå ska upp om ca fyra timmar. Men det pallar jag inte, vill inte vara för trött imorgon.

Fullt upp hela dagen imorgon. Tvätta, duscha, packa, fixa mjusik, ringa. Osv, osv...


Ska nog se film. Funderar på om jag ska ställa klockan varje timme, men då lär väll de andra här döda mig :P



Ooh, på söndag klockan åtta har jag en dejt med Poppe's tv. Mia och Klara börjar med en ny säsong :D


Bambambam, nä. Nu blir det sängen. Film.

Får hoppas jag vaknar i tid :P


Puss



<3*


Av J - 21 januari 2009 01:18

Varit en sjukt rolig dag idag.

När jag vaknade drog jag till Coop, köpte två hårfärger.

Sen hem och färga. Nu är jag orangehårig, haha. Ska dock inte färga förrän fredag då jag får pengar, måste låta håret vila också. Ångrar mig redan, men har man lovat så har man :P

Sen har jag sjungt Sing Star. Sen har jag ich Isak dansat till Arvingarna och andra dansband, haha!

Promenix med Isak till Coop också. Sen tv.

Åkte bob nerför backen, trodde jag skulle slå ihjäl mig :P

Sen massa fotografering på mig och sis och massa tjejprat. Längesen jag hade så kul med henne :D


Imorgon blir det antagligen E-tuna igen. Eller ja, idag blir det :P

Underbart. Längtar :D

Ska tvätta nu. Så jag får det gjort. Borde sova. Ska upp tidigt. Men ska det snart!


Nu. Cigg.





Av J - 20 januari 2009 20:59

Thåström klar till Arvika. Underbart!!!!!

Av J - 20 januari 2009 20:36

Bra dag idag...

Singstar, passat Isak, ringt viktiga samtal, promenader, färgat håret... Osv osv...

Jag och Isak var på Coop, men vi handlade ingen. *duktigt*





Ångesten slår och slår. Känner mig uppsvälld och fet. Äxklig, ful. Längtar tills jag åker hem så jag kan bli ren... Mhm!



Aja. Nu ropar syster.


//


Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards