Alla inlägg under februari 2009

Av J - 28 februari 2009 16:12

Hann visst inte skriva igår... Blir under helgen iallafall...


Idag gick jag upp vid halv tio. Vi drog in till stan, Rusta. :D

Köpte böcker till Isak, sen en träningsdress, asbilligt, love it!

Skrivböcker, pennor, diskborste, ja, massa småskit helt enkelt.

Sen Netto. Köpte en bok om Yoga. Effektiv träning på 4 veckor.

Får väll se om jag går ner något, haha!


Ska köpa mig en våg. Blir galen av att vara här utan våg.



Årjäng ikväll. Tjohejsansvejsan. :)


Nu ska jag packa...


Puss

Av J - 27 februari 2009 23:27


Känns som det kommer bli en miljon inlägg innan jag skriver

det jag planerat att skriva.


Nervös inför imorgon. De flesta har jag inte träffat

på ett år. Ett år har gått. 25-30kg är borta.

Piercingar borta. Mognat.

Jag är inte samma person som jag var då och jag är

så fruktansvärt rädd att inte passa in!


Jag vet att jag måste sova för just nu tänker jag alldeles för

mycket. Men blir att vara vaken natt tror jag. Verkar så iallafall.



Sjukt röksugen. Fryser så jävligt så inte orkat gå ut, haha.



Det jag är mest rädd för imorgon.

Det är att de ska tycka jag är lika fet som förut.

Jävla fucking störda tankar.

Hate it...



Aja.. Nu babblar jag om allt och ingenting.

Någongång ikväll/inatt så kommer blogginlägget.



Enita, om du läser det här. Tack för idag hjärtat. Kärlek på dig! <3




Av J - 27 februari 2009 22:01

Bilddagboken är jävligt sega idag och det är jävligt störande...

Klockan redan tio. Varit vaken sen halv sex igår morse. Blir nog ingen sömn inatt heller...

Men men, gör mig inget.. Ska ju ändå skriva blogg. Mohaha.


Årjäng imorgon. Mm, me lajkie lajkie. Och på måndag träffa Sara om hon har tid. Och Anni ska rädda mig.


Fryser. Kallsvettas. Mår inte bra. Men jag vet varför och det ska jag åtgärda om några minuter... : )


Btw. omslag på bdb om ngn är intr. Lägger ju inte in så mycket bilder här.

Men kommer nog några sen tror jag. :P


Aja. Se om bdb snabbar sig lite.



Later.

Av J - 27 februari 2009 20:10

Buhu, i'm alive. I Värmland.

Sitter och dricker vin och kollar på Så ska det låta i mina myskläder.

Ikväll ska jag skriva ett långt inlägg.

Ska berätta om allt som hänt sen oktober som jag pga av respekt för vissa personer hållt hemligt! Men nu är jag så äckligt förbannat trött på att hålla käften och hålla allt inom mig, så ja. Vänta er ett långt inlägg.

Inte bara negativa saker jag ska skriva, hänt mycket, mycket bra saker också.

Men nu ska jag vara social. Bilder på bdb ikväll också. :P


Skriver som sagt ikväll, nu vet ni att jag lever iallafall ;D



Av J - 2 februari 2009 13:03

Inget internet för tillfället... Därför inga inlägg. Saknar ni mig? ;P'



Livet är ganska underbart just nu. Jag ler. Hela tiden!

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards