Alla inlägg under juni 2009

...

Av J - 29 juni 2009 12:13

En mamma är alltid en mamma.

En syster är alltid en syster.



En familj är alltid en familj.


Trodde jag.


Jag älskar dem!





Aja..



Ska dra mig nu.



Tjohej!

Av J - 29 juni 2009 12:04

Allt är kaos, upp och ner.


Krock.

Hjärnskakning.

Mobil och mp3 stulet.

Slagits.



Sen...

Jag har ingen familj längre.

Men. Det var inte bara jag.

Ni är inte offren i det här.


Jag trodde att familjer fanns där för varann.

Men jag trodde fel.


Hemlös.


Om inte A fanns skulle jag sovit ute inatt!


Men nu kanske jag har fått en lägenhet. En stor tvåa.

Men jag vill ju ha en etta, för den är mitt i centrum.

Får se hur det blir.


Jessie.

Du kan inte ha läst min blogg ordentligt.

Jag är inte 1.60, jag är längre. Och jag väger då knappast 65 kg.

Äckliga subba!

Medans du säkerligen proppat i dig massa äcklig mat de senaste dagarna har jag inte ätit ett skit, och rört mig.

Jag är på väg ner.

Snart är jag smal igen.

Då kanske jag kan bli älskad också!



Varför ville ni ens att jag skulle vakna ur koman om

ni hatar mig så jävla mycket?


Jag går sönder, och jag bara gråter och gråter.


Ska snart gå till Kils Bostäder.

Se om jag kan få kika på lägenheten idag.

Sen ringa Anna darling. Sen ringa A...



Bloggar någon dag framöver.


Ska strax till bolaget tror jag.

Ikväll blir det in i dimman!



Av J - 25 juni 2009 00:52

Av J - 25 juni 2009 00:43

Vaknade upp hos A.

Låg och var bakis. Sen hem.

Tänkte ha en lugn hemmakväll, men icke.

Blev Arvika igen, Olsson Brygga, BACKYARD BABIES :D


Blev hämtad.

Körde kortspelet igen. Sen Olssons, aspackad.

Stod längst fram!

Basisten fick två cigg av mig *stolt*

Sen dansade jag som in i helvete.

Slutade med slagsmål o tjaffs, men jag var lika

glad ändå.

Kom hem vid sex på söndagmorgon.


Söndagen var jag bara bakfull, haha.

Var hos A :)

Var även vid vackra Fryken!


Måndag, tog det lugnt hela dagen.



Tisdag. Var vid Dömle. Sen A igen :)

Såg en rolig film. Kom hem redan vid tolv :)


Idag.

Arvika.

Sen roadtrip med Erik.

Pappas grav. Farmor, farfar.

Sen hem.

Sen roadtrip med Richard.

En bra dag =)


Äh. Orkar inte skriva. Haha.




Av J - 25 juni 2009 00:14

Nu var det några dagar sen jag bloggade.

Illa :)


Ska skriva om varje dag tänkte jag.


Midsommar.

Midsommar tillbringades i Arvika.

Hade det riktigt trevligt. Spelade konstigt spel som man

blev klapp kanon på, och det var precis vad jag blev.


Vid tio åkte jag tillbaka till Kil.

Träffade A.

Kom hem runt två-tiden på lördagen.

Tog massa pics. Men orkar bara lägga in två, haha!








Av J - 21 juni 2009 06:18

Kommer skriva om midsommar och midsommardagen imorrn/idag.


Är så fuller just nu, så palla, haha!



Puss

Av J - 19 juni 2009 00:38

Nu ska jag ta mig ett långt välförtjänt bad och förbereda

mig inför imorgon.

Den kommer börja sjukt bra, och jag hoppas verkligen

att den slutar lika bra!


Sov gott sweeties!

Av J - 18 juni 2009 23:33

Åååh, snälla Andreas ska hjälpa mig

att hitta jobb.


Ville bara skriva det, för nu blev jag glad =)

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards