Alla inlägg under april 2009

Av J - 29 april 2009 22:29

Nu är det gjort.

Och jag är inte ens rädd..



Av J - 28 april 2009 13:54

Ca 3 timmars sömn inatt. Alltid något.


Mår sjukt dåligt. Och är jävligt kluven.



Jag vet inte riktigt hur länge den här bloggen kommer finnas kvar.

Det beror på de val jag gör. Men iaf. Jag vet inte.



Har precis tagit en Stilnoct. Så snart borde jag somna.




Jag har en säkerhetsåtgärd. Och det känns tryggt att veta...


Pontus, kommer alltid finnas här!

Av J - 27 april 2009 01:47


Något sliten. Och fet :P

Syns verkligen att jag behöver sömn, härjad :P

Vet inte än hur jag ska göra inatt, väntar på att Poppe ska ringa.


Men iaf. En helt ny bild iaf...

Av J - 26 april 2009 20:54

Jag försöker och försöker. Ställer upp så mycket som jag kan och lite till!

Men jag räcker tydligen ändå inte till.



Jag hatar att jag är så fel...

Av J - 26 april 2009 20:40

Och som vanligt gör jag allt fel.




Av J - 26 april 2009 19:00

Ha, blev som vanligt att jag inte bloggade något mer efter senaste inlägget.

Började diska när jag skrivit, sen fick jag sån städlust och städade klart alla andra rum och vek tvätt o så. Poppe vaknade vid halv sex imorse, vi har inte gjort ett dugg idag. Poppe har setat vid datorn hela dagen (därför inga blogg-inlägg) och jag har städat och suttit på balkongen och glott tv typ...


Poppe stack iväg till Malin för drygt en timme sen, hon åker imorgon och kommer hem om åtta mån. Kommer sakna henne. Inte träffat henne mycket, men hon är en fin tjej. Ska skicka massa brev!


Nu har jag precis dammsugat och skurat. Så nu är städningen helt klar, blev dock inte så bra. Poppe´s dammsugare är så sjukt dålig. Så ska nog hämta min imorgon och dammsuga/skura om.

Ska hoppa in i duschen strax, dör snart av värmeslag.


Har fort inte gått och lagt mig. Funderar på om jag ska vara vaken inatt med, eller faktiskt sova. Har ju möte imorgon, men funderar på om jag ska boka om den. Palla...


Vikten går fort neråt. Och nu känns nyckelben/höftben mer och mer. Love it!



Är på konstigt humör, vet inte om det är för att jag inte sovit. En jävla massa hjärnspöken, vill bara få dem ur huvudet.


Jävla långt skitinlägg as usual. Ska försöka skriva något kul sen! Promise!




Confused....



Aja. Nu blir det duschen...


//



Lifehouse - Hanging By A Moment (Akustisk version)

Av J - 26 april 2009 01:06

Blev visst inget mer bloggande under dagen. Den har gått så otroligt snabbt och jag har fått mycket gjort.


Har stortvättat. Städat. Sen kom Malin över och vi har suttit på balkongen nästan hela dagen. Sen kom även Marie en sväng.


Nu har jag varit vaken i snart 40 timmar. Men det gör mig inte ett skit.

Funderar på om jag ska diska. Och vika tvätt. Kanske ta mig ett varmt bad. Eller bara gå ut, gå och gå och gå!


Poppe ligger i soffan och sover. Däckat.

Vet inte riktigt vad, men något känns fel.

Och nu sitter jag och gråter. Hate it! Hatar att det nästan

alltid  blir så här!


Jag fryser så jävla mycket. Tänkte lägga in bilder på bdb, men mitt fucking trådlösa modem suger... För segt, kommer inte in. Så jevla irriterande!

Vill sätta mig och kedjeröka, men bara 8 cigg kvar och affären öppnar vid åtta. Sugigt värre.


Är så jevla negativ just nu. Less på det mesta.

Och det löser jag genom att fly, fly, fly. Kanske blir varm snart iaf.



Nu ska jag unna mig en cigg, sen får jag låta bli i iaf en-två timmar.

Ska väga mig också. Mhm, vägt mig ett antal gånger idag och blir gladare för varje gång jag ser siffrorna på vågen även om de fortfarande är alldeles för höga. Men det går neråt iallafall.

Och, kollade en bild förut som är tagen i förrgår. Mitt ansikte är redan smalare. Så något positivt iallafall!


Nä... Kanske bloggar sen. Om jag har något vettigt att skriva...


Tjohej...




Av J - 24 april 2009 10:11

Jag lever...


Jag orkar bara inte internet.


Kanske uppdaterar ikväll, nu ska vi till stan. Möte. Och fixa lite.



Jag har förlorat alla, alla förutom P. Den enda som orkar stanna kvar.


Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards