Alla inlägg under april 2009

...

Av J - 7 april 2009 00:29

Kan inte somna trots flertal sömntabletter.

Är dock lugnare än förut även om ångesten fortfarande river i mig.

Jag är grymt röksugen och funderar på om jag ska ta min sista halva cigg. Ska ju ändå köpa nya imorgon bitti.

Jag saknar Poppe's trygga famn. Men om några timmar så...



Det är så mycket jag skulle vilja skriva. Men jag får inte fram orden.

Det är så mycket som skulle behöva komma ut innan jag exploderar.




Nä. Ska nog ge John Blund fem min på sig. Sen går jag ut och röker.


Natt.

Av J - 6 april 2009 23:12

Lång dag.

Operationen gick bra och vi får förhoppningsvis åka hem imorgon.











Jag har sån jävla ångest.

Känner mig så jävla trasig.

Och jag hatar de jävla tårarna som vägrar komma fram!


Ibland vill jag bara kliva av den här

livskarusellen.

Idag är ett sånt tillfälle.


Vill bara somna...

Av J - 5 april 2009 23:23

Blev visst inte alls mycket bloggande. Kom precis till vandrarhem/hotellet.

Varit hos Poppe hela dagen, fick vara där skitlänge. Varit en rolig dag trots att anledningen till att vi är här inte är så kul.

Men orkar inte skriva om min dag nu. Ska upp vid sex för att gå upp till sjukhuset igen. Mm, mycket promenader, me lajkie, lajk :D


Nu, försöka sova.


Btw, Uppsala är sjukt fint :D


Puss

Av J - 5 april 2009 08:11

Tjollahoppsansa.

Vaknade vid halv sex imorse, drygt.

Om några timmar åker jag och älsk till Uppsala.

Han ska opereras. Jag ska bo på hotell/vandrarhem.

Så för mig blir det semester, haha.

Kommer hem tidigast tisdag.

Men datorn följer med, så lär väll bli en del bloggande

ikväll när jag har tråkigt!

Sjukt tråkigt väder ute, regn, regn, regn.


Jag har sån jävla tandvärk, jävla visdomstand.


Nu ska jag dricka hemmagjord Latte Macchiato. (lika god som på café ;) )



Måste ringa Enita, saknar henne enormt..


Aja, nu, kaffe :D


Puss

4/4

Av J - 4 april 2009 08:57

Vaknade vid halv åtta imorse och kände mig helt utsövd trots att det blev rätt sent inatt.

Igår tog vi det lugnt, besök, kollade hockey, Färjestad vann ofc, med 4-1 :D


Idag blir det nog att städa lite. Bara ta det lugnt!

Underbart väder ute!


Nu ska jag snart ner till ICA och handla lite.


Det går underbart med fastan. :)




Btw, grattis Mikael på födelsedagen. :)


Puss

Av J - 2 april 2009 20:05

Jag har alltid trott att det var bra att kunna stänga av sina känslor.


Men jag hade fel!


Så jävla fel...


... Och nu kan jag förlora....



Fail!

Av J - 1 april 2009 11:49

God morgon, vaknade för drygt en halv timme sen. Sjukt seg.

Idag ska jag röra på mig massor, inget annat planerat.

Första dagen på min vattenfasta också, woho!


Underbart väder ute :D




Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards