Alla inlägg under oktober 2008

Av J - 28 oktober 2008 23:02

Klockan är redan elva....

Vart fan har tiden tagit vägen idag?!

Inte hunnit göra något ju. Och inte tagit medicinen som jag

ska ta vid åtta. Nu kommer jag vara skitseg imorgon ju...

Jaja. Får väll fixa allt med lägenheten imorgon, då har iallafall

något att göra!


Ska gå och ta på mig mina tjocka Hello Kitty strumpor, ta medicinen och bädda ner mig framför datorn. Läsa lite bloggar och vänta på att John Blund ska komma!





Av J - 28 oktober 2008 22:16


Dagens outfit.

Jeans från Bik Bok

Linne med fjärilar från Gina Tricot

Grå tunn tröja från HM


Slapp outfit idag då jag hade tvättdag : )


Av J - 28 oktober 2008 22:13

Har precis duschat. Så jävla skönt!

Ska snart vika min tvätt.

Imorgon ska jag nog vara hemma hela dagen och fixa i lägenheten.

Ut och gå. Och bara rå om mig själv!

Måste plugga imorgon också. Mhm!



Aja.. Ska fixa lite nu.


Av J - 28 oktober 2008 18:08

Jäjj, nu har jag internet igen... Hoppas det håller i sig hela kvällen...

Ska tvätta om tjugo min, så uppdaterar mer sen, om internet finns kvar vill säga...



Svar på den jävligt löjliga kommentaren.

Svar till "Maria".


Jävligt moget att skriva så!

Inget av det du skriver stämmer!

Han sitter inte i fängelse och han har inte gjort mig illa!

Var har du fått det ifrån?

Så jävla patetiskt!

Stå för vem du är ffs istället för att skriva massa påhopp

och lögner!

Av J - 28 oktober 2008 15:03

Vaknade vid tio imorse. Internet fanns inte kvar då, får hoppas det är tillbaka ikväll. : )


Drog till stan vid ett. Hade tid på Nord klockan två. Det gick

helt okej, skönt att prata med någon. Vi pratade mycket om alla

tankar kring kropp och mat. Hon blev inte alls glad när jag berättade, haha!

Ska tillbaka om en vecka igen.


Nu sitter jag på biblioteket! Ska låna lite böcker!

På torsdag ska jag på arbetsintervju, tjoho!


Helt seg idag! Ska tvätta ikväll, det behövs verkligen!


Fick brev från min finaste idag! <3


Uppdaterar mer ikväll om internet funkar!



Av J - 27 oktober 2008 23:13

Kvällens sista cigarett...

Av J - 27 oktober 2008 23:08

Hade skrivit ett långt inlägg. Så försvann det...


När vi började prata visste jag inte om vilken underbar människa

det satt bakom skärmen! Jag trodde du var en helt vanlig tjej som

man skulle snacka med ett tag. Men tiden gick, och till slut var du

den som höll mitt huvud över ytan. Du som fick mig att le bakom alla tårar! Jag förstår inte varför just jag får ha dig. För du, du är så underbar. Du är så mycket mer än vad du själv någonsin kommer kunna förstå!

Jag önskar att du kunde se det jag ser. En underbar människa, med ett hjärta av guld! Du har räddat mitt liv så många gånger. Jag kan aldrig tacka dig nog för att du gav mig livet tillbaka!

Utan dig hade jag inte suttit här idag, då hade jag inte andats!

Utan dig hade jag inte träffat mitt livs kärlek!

Skulle kunna skriva så mycket, men jag får inte ut orden. De är för stora för att kunna skrivas ner!


Du är min älskade stjärn-syster. Tack för att jag får ha dig i mitt liv.

Tack för att du aldrig tröttnar. Trots mitt gnäll, mina hårda ord så stannar du kvar. Och det är det inte många som gör.


Jag älskar dig och kommer alltid finnas här för dig. Vad som än händer.

Och även om jag verkar off och pratar mycket om mig själv så finns jag alltid för dig!


Jag älskar dig Ema!

Av J - 27 oktober 2008 23:04

Ska börja med en "dagens outfit" varje dag. Bara för att ha något att göra. Haha! Börjar imorgon : )


Tog medicinen för en timme sen, har inte börjat verka ännu. Blir galen!

Internet försvinner titt som tätt också, men är bara glad att jag ens kommer in på internet : )

Ska göra planeringslista för imorgon, eller om jag gör en ny.

Får se vad jag orkar!



Nannaa. Har egentligen inget vettigt att skriva :P

Kanske ska lägga in en bild på tatueringen också..


Jaja. Nu ska jag nog ta mig en cigarett iaf.




Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards