Alla inlägg under oktober 2008

Av J - 7 oktober 2008 20:38

Sitter på ett hotell. Plaza.


En lång dag. Jag åt faktiskt idag. Med Daniels mamma.

Ont i magen, men det behövdes väll.

Uppdaterar nog sen. Lägger nog in bilder också...



Ska röka nu. Längesen..


//

Av J - 7 oktober 2008 18:58

Skrev nyss klart brevet.

8 sidor brev. Sen blev det 7 sidor till

med dikter. Sen 9 foton. Sen två sidor med lite

tankar. Haha. Nu kommer han ha något att läsa iallafall :)

Ska snart ut och gå, posta brevet samtidigt!

Måste ringa bredbandsbolaget och Telenor och

fixa där. Gör det ikväll eller imorgon bitti!


Jag är sjukt trött. Men kan ändå inte somna.








Av J - 7 oktober 2008 10:46

Jag är så jävla nervös.


Magen är i uppror. Jag mår illa. Jag känner mig skakig.

Svimfärdig. Hjärtklappning.

Tårar. Tre jävla timmar kvar...

Snälla, låt det gå bra idag.

Jag orkar inte annars!


Daniel - jag finns här!

Av J - 7 oktober 2008 01:37

Kan inte sova. För mycket tankar.

Ändå är jag så trött. Bränner i hela ansiktet och öron pga av

tröttheten...


Ska ta en cigarett nu och lite multivitaminjuice. Kommer dricka så det blir mellan 7-14kcal.


Jag är så jävla förbannat rädd!

Nervös. Panik. Ångest. Ledsen.

Vill inte tänka positivt även om det är en chans att

det blir bra imorgon. Hoppas på det.


Nä, som sagt. Cigg och multi.



Av J - 6 oktober 2008 22:56

Jag trodde att jag hade slutat gråta för idag.

Men så fort verkligheten kommer ifatt kommer de.

Och de slutar inte rinna!


Det här är en mardröm jag inte kan vakna upp ur.

Utan mamma, Emi, Stella, mamma skulle jag inte klara det här!

Av J - 6 oktober 2008 21:20

 Helt slut både fysiskt och psykiskt. Har varit en lång dag!

 Jobbig. Små, små ljusglimtar ibland.


Imorgon lär det antingen bli den bästa eller värsta dagen på länge!

Så jävla nervös!



Kcalintag idag: 114.1kcal

Juice och cola zero. Juicen för att orka dagen, och det

var allt jag hade här.

Kan inte behålla någon mat. Knappt juicen.

Köpte lättfil (35kcal/dl) och multivitaminjuice (7kcal/dl).

Den multivitaminjuicen jag druckit förut innehöll 15kcal, så

glad att jag hittat en som innehåller mindre nu...


Gått till stan och hem till Dennis och Sarah idag.

Sen har jag gått omkring lite överallt och tänkt.

Försökt rensa huvudet!


Jag är så jävla rädd. Och jag hatar att jag kommer få vara

så nära imorgon, men inte röra, inte prata! Jag får fan panik!!


Såå. Klockan 14.00 imorgon börjar det. Slutar nog vid tre. Så vid

tre kommer allt rasa ännu mer, eller så kommer jag kunna andas

rent iallafall ett tag!


Utöver det har jag massa att göra imorgon, skolan och prata, ringa massa samtal. Ska nog försöka ta det innan klockan två.

Hoppas jag kan sova inatt. Känner verkligen att jag sovit sämre än vanligt!


Sen ca halv sju har jag rökt en halv cigarett! Duktigt värre.




Ska kolla lite på tv nu...


//


Av J - 6 oktober 2008 10:14

Varit vaken drygt 45min. Sjukt trött!

Sitter i telefonkö. Blä. Tråk.


Jag hoppas så jävla mycket idag!


57.2kg

21.8bmi


 Idag har jag namnsdag :P


Aja. Kaffe och cigg!

Av J - 6 oktober 2008 00:25

Nu har alla gått och lagt sig och jag kan släppa ut tårarna.

Gråter och gråter. Det här är det värsta jag har varit med om.

Men jag måste försöka vara stark nu!


Jag vet att jag måste försöka äta nu, om jag ska ha energi att

ta mig igenom det här. Men jag orkar inte!

Det kommer upp. Har ingen matlust. Har lovat familjen

att börja äta. Och jag vill försöka, för deras skull! Men det går inte...

Försökte igår (lördag), och då kom allt upp...


Nu är jag snart på lv för detta året igen. Eller ja, många år.

Innan jag kom in i min hetsperiod vägde jag 56.1kg

I torsdags vägde jag 59.5kg

När jag vägde mig imorse stod vågen på 57.8kg, så det går ju neråt!

Men har iallafall druckit juice idag!


Kcalintag: 114.1kcal

Jag tycker att det är alldeles för mycket.

Har inte fått så mycket träning idag. Men borde ha bränt bort det ändå!


Ska försöka sova snart. Så jag kommer upp imorgon. Måste ha energi, det kommer jag behöva!




//

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards