Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av J - 27 oktober 2008 23:13

Kvällens sista cigarett...

Av J - 27 oktober 2008 23:08

Hade skrivit ett långt inlägg. Så försvann det...


När vi började prata visste jag inte om vilken underbar människa

det satt bakom skärmen! Jag trodde du var en helt vanlig tjej som

man skulle snacka med ett tag. Men tiden gick, och till slut var du

den som höll mitt huvud över ytan. Du som fick mig att le bakom alla tårar! Jag förstår inte varför just jag får ha dig. För du, du är så underbar. Du är så mycket mer än vad du själv någonsin kommer kunna förstå!

Jag önskar att du kunde se det jag ser. En underbar människa, med ett hjärta av guld! Du har räddat mitt liv så många gånger. Jag kan aldrig tacka dig nog för att du gav mig livet tillbaka!

Utan dig hade jag inte suttit här idag, då hade jag inte andats!

Utan dig hade jag inte träffat mitt livs kärlek!

Skulle kunna skriva så mycket, men jag får inte ut orden. De är för stora för att kunna skrivas ner!


Du är min älskade stjärn-syster. Tack för att jag får ha dig i mitt liv.

Tack för att du aldrig tröttnar. Trots mitt gnäll, mina hårda ord så stannar du kvar. Och det är det inte många som gör.


Jag älskar dig och kommer alltid finnas här för dig. Vad som än händer.

Och även om jag verkar off och pratar mycket om mig själv så finns jag alltid för dig!


Jag älskar dig Ema!

Av J - 27 oktober 2008 23:04

Ska börja med en "dagens outfit" varje dag. Bara för att ha något att göra. Haha! Börjar imorgon : )


Tog medicinen för en timme sen, har inte börjat verka ännu. Blir galen!

Internet försvinner titt som tätt också, men är bara glad att jag ens kommer in på internet : )

Ska göra planeringslista för imorgon, eller om jag gör en ny.

Får se vad jag orkar!



Nannaa. Har egentligen inget vettigt att skriva :P

Kanske ska lägga in en bild på tatueringen också..


Jaja. Nu ska jag nog ta mig en cigarett iaf.




Av J - 27 oktober 2008 21:53

Sitter och Lyssnar på Lasse Liten. Känns konstigt att sitta och lyssna på honom när jag bara för en vecka sen låg och pratade om allt mellan himmel och jord med honom.

Hans texter berör och han är en grym musiker!


Mår inte så bra. Alla känslor kommer på en och samma gång och jag kan inte riktigt hantera det! Det här håller på att ta knäcken på mig. Men jag försöker vara stark! Det måste jag!

 Jag vill bara att allt ska vara över... Det är en jävla mardröm jag inte kan vakna upp ur...


Är livrädd för vad vågen kommer visa imorgon. Hatar helger. Hetsat hela helgen. Hetsat idag. Skit!!!! Jaja... Får försöka titta framåt...


Ska slänga iväg ett sms till L nu, sen skriva klart inlägget om Ema..


//

Av J - 27 oktober 2008 20:49

Jag strävar efter en perfektion som inte finns.

Av J - 27 oktober 2008 20:43

Oooh, vad jag älskar min granne som har trådlöst internet utan lösenord!

Får inte mitt egna internet förrän 6nov, så jag hoppas jag kan sitta på detta nät tills dess!


Förra inlägget var stressigt och negativt, mådde inte bra då.

Helgen spenderades hos mammi! Haft en bra helg, även om jag mått dåligt.

Fick höra massa gossip om vad som hänt i Årjäng och jag höll på att garva ihjäl mig.

Var i Arvika också och träffade Erik och Nathalie! Tatuerade mig också ^^

Var på Ilanda igår och köpte gardiner och ljus...


Idag har jag inte gjort så mycket...

Vaknade. Drog till stan. Biblioteket, Nord. Hem. Träna. Bada.

Typ :P


Hetsat idag. Ångest som fan över det... Men hellre det än att jag

skadar mig på annat vis..





Jisses, klockan är redan tio i nio. Tiden går snabbt nu när jag har internet igen, haha!

Ska ta medicin. Sen träningsövningar. Sen tv4Anytime tror jag : )

Röka också.

Uhu, rökt inne idag, inte alls bra! Får inte bli någon vana!


Jag har "hets-mat" kvar. Vill bara äta upp resten. Men självkontroll ffs!


Aja... Babbligt inlägg om ingenting. Men hey. I'm back : )


Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards