Alla inlägg under augusti 2009

Av J - 31 augusti 2009 15:52



Fredag: Kollade skor till Isako, men hittade ingenting. Tog det bara lugnt. Träffade Malin en sväng.


Lördag: Saaaara kom. Ängel <3 Vi var ute, skitkul. Träffade först Robin o dem, sen drog vi till Murre, sen med Emma och Per till Sunne, var sista helgen på Kolsnäs. Dansade som in i helvete, haha. Kom hem vid typ 3 och jag somnade som en gris. :)


Söndag: Sara kom igen <3 Satt på Sultan med Malin och Marcus..

Sen träffade vi Murre, var bara hemma och tog det lugnt.. På kvällen var jag över hos Malin och Johan, vi såg på Motorsågsmassakern, men jag vågade inte kolla klart, haha. Så var jag så jävla trött. Så gick hem och la mig.


Måndag: Varit på möte. Vi drog till stan till beorendeenheten, gick skitbra.

Imorgon ska jag ta leverprover, sen blir det b.e på onsdag och fredag igen.

Idag fyller älsklings-Isako ett år. Känns som en evighet som han föddes.

Så idag blir det att fira honom och ikväll träffa Malin och Fredrik tror jag!




Och nu börjar jag om igen, och den här gången ska inget  hindra mig.

Det kommer blir skitbra det här! Skinny... MhM! snart så!



Näää... Om man skulle göra något vettigt, tänkte bara uppdatera lite snabbt :)



Puss hej!

Av J - 28 augusti 2009 17:33





Stolt storayster : )

Av J - 28 augusti 2009 10:51



Vaknade nyss. Sjukt trött. Väntar på Thirre, svi ska till MVC på inskrivning.

Skojsigt värre. Sen blir det antagligen iväg och kolla skor till Isak, och kanske till mig...



Puss hej!

Av J - 28 augusti 2009 00:00



Lyssnar på Takida's nya låtar. Fy fan, så jävla bra!


Kan knappt vänta tills albumet kommer, 2sep. Kommer nog vara lika grymt

som det alltid är.


Och snart ska jag se dem, för, 12 gången tror jag :D



Oooh, såååå bra...



Av J - 27 augusti 2009 23:39




I really, really miss you!

Av J - 27 augusti 2009 23:36




Idag jag såg ditt lilla hjärta slå

Som en liten sol skiner du för mig

Och jag vet att du lever och finns

En del av mig finns ju där, hos dig.


Jag skymtar för en stund

Ett litet leende hos dig

Jag skymtar för en stund

När jag står med dig i mina armar

Du är min längtan



Vul igår. Hjärtslag. Och det kändes i hela mig. Mammas lilla smurf <3

Av J - 26 augusti 2009 13:05


var en sjukt bra kväll igår. Malin kom. Istället för att se film började vi storstäda! Så nu är lägenheten finfin. Sen käkade vi godis. Mums!

Senare så drog vi upp till Johan och blev kvar där några timmar, hade skitkul. Sen hem till mig, spelade musik för grannarna och Malin sjöng och dansade som in i helvete, roligaste på länge, haha!

Minns inte alls när vi somnade...


Vaknade vid nio imorse av att Therese ringde, vi hade försovit oss.

Malin gick hem till Johan och jag tog ett långt välbehövt bad!

Sen drog vi upp till Kil. Tog pp, som var lika bra som vanligt.

Sen till nya cafét och fikade, godaste baguetterna där!

Efteråt spydde Malin som en gris på storgatan, skitkul! Hahahha!

Drog till ICA och handlade. Lata Malin beställde en taxi hem, haha!


Nu är jag hos mamsen, ska snart över till Maaaalin.


Ååh. Om man skulle ta sig en cigg kanske?!


Hoppas ni har en bra dag, för det har jag :)


//

Av J - 25 augusti 2009 17:28

Sista inlägget för idag, haha!


Ikväll kommer Malin över, vi ska se på film och äta något gott. Sova över ska hon också :) Åh, är så glad att jag har henne! :)


Men ni får ha en trevlig kväll!

För det ska jag ha :)


Nu blire käk.



//

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards