Alla inlägg under augusti 2009

Av J - 17 augusti 2009 08:14



Trött.


Tack Johan för att du väckte mig.


Nu ska jag upp till Kil.


//

Av J - 16 augusti 2009 22:20




Jag hatar det här. Jag hatar det här så jävla mycket!

Och jag skulle behöva skriva av mig, men jag får inte fram orden!

Jag skulle behöva gråta, men tårarna vill inte komma.

Jag skulle behöva någon just nu som berättar att jag

räcker till, att livet inte bara handlar om svek.

Att jag också är värd något. Men det finns ingen som kan säga det.


En del av mig vill bara flytta härifrån. Men jag vet att jag inte kan det.

Eller jag kan, men det vore inte schysst.

Men. Egentligen, varför inte?

Ett val har gjorts, men det känns ändå som att smurf blev bortvald.

För situationen ser nästan likadan ut ändå. Och jag blir så jävla

frustrerad, för det här tar aldrig slut, och jag börjar tvivla om det

någonsin kommer göra det. Men jag vet att om jag flyttar så borde

det ju ta slut någon gång, right?!

Det är egentligen bäst för alla parter.

För det här går inte. Men jag är trött på att ställa en massa krav.


Kanske bara borde sluta svara på sms, osv, osv.

Jag vet inte. Jag vet ingenting.


Jag önskar att du aldrig hade lekt, och gått bakom ryggen.

Jag önskar att du gjorde ett val och höll fast vid det.

Jag önskar att du hade varit mer ärlig.

Jag önskar att du inte hade ljugit och sagt att du föll för mig.

Jag önskar att du hade sagt från början att du bara var ute efter

en sak!

Då hade det blivit ett krossat hjärta mindre.

Jag önskar så jävla mycket!


Åååh. Jag vet inte vad jag vill med det här inlägget, och det

är bara osammanhängande och svamligt. Är väll mycket som

kommer missuppfattas också, men det skiter jag i just nu.


Åhååå, jag orkar inte med det här.

Ingen idé att skriva något mer, för

allt blir bara fel :P


Åååh. Jag brukar hantera sånt här med svält och in i dimman.

Men det går ju inte nu, och jag har aldrig lärt mig hur man

ska göra. Skit!



Frustrerad!

Av J - 16 augusti 2009 22:15



Sitter hos mamma.

Bakat kladdkaka, som faktiskt blev helt okej.

Men precis som allt annat jag försökt äta idag så gjorde den

mig illamående. Blaha!

Är barnvakt just nu, men snart är de hemma igen och

då borde jag dra mig hemåt och fixa tvätten.

Ååh. Jobbigt...


Pratat med Poppe i drygt en timme.

Kanske kommer hit under veckan!

Det vore ganska kuligt!


Aja. Orka detta.


Sov så gott retards!



//

Av J - 16 augusti 2009 22:12

... När det är svårt




Åhåå...

Jag behöver någon just nu.









...

Av J - 16 augusti 2009 17:32




I give up and I don't think I want this anymore!



Av J - 16 augusti 2009 17:22


I love myself
I want you to love me
When I'm feelin' down
I want you above me
I search myself
I want you to find me
I forget myself
I want you to remind me


I don't want anybody else
When I think about you
I touch myself
I don't want anybody else
Oh no, oh no, oh no


You're the one who makes me happy honey
You're the sun who makes me shine
When you're around I'm always laughing
I want to make you mine


I close my eyes
And see you before me
Think I would die
If you were to ignore me
A fool could see
Just how much I adore you
I get down on my knees
I'd do anything for you



I love myself
I want you to love me
When I'm feelin' down
I want you above me
I search myself
I want you to find me
I forget myself
I want you to remind me



I want you
I don't want anybody else
And when I think about you
I touch myself
Ooh, oooh, oooooh, aaaaaah


Av J - 16 augusti 2009 17:21


Walk right in and sit right down, daddy, let your mind roll on.
You’d better walk right in and stay a little while, daddy, you can’t stay too long.
Now everybody’s talkin’ ’bout your new way of walkin’,
Do you wanna lose your mind ?
Lord, walk right in and sit right down, daddy, let your mind roll on.

Walk right in and sit right down, and daddy, let your hair hang low.
You’d better walk right in and stay a little while, daddy, you can stay too long.
Now everybody’s talkin’ ’bout a new way of walkin’,
Do you wanna lose your mind ?
Lord, walk right in and sit right down, daddy, let your mind roll on.

Walk right in and sit right down, daddy, let your mind roll on.
You’d better walk right in and stay a little while, daddy, you can’t stay too long.
Now everybody’s talkin’ ’bout a two-way woman,
Do you wanna lose your mind ?
You’d better walk right in, sit right down, daddy, let your mind roll on!!!

Av J - 16 augusti 2009 17:00



Grymt kul kväll igår.

Var med Malin, och vi var ute och åkte med Jörgen och dem!

Man kan fan ha kul nykter, haha :D

Massa bra musik, únderbara människor, bra humör, kan det

bli bättre? :)


Det är inte min mening att såra någon.

Men livet är hårt!

Och det kanske inte är meningen trots allt...


Idag har jag lekt med Amanda.

Har tvättat också, duktiga jag : )

Var och åt pizza, då kom Johan också.

Sen var vi hemma en sväng, sen Coop för att

köpa blommor. Sen åkte Johan.

Nu har Amanda åkt till stan och jag sitter hos mamsen!

Ska se om jag kan få in bilderna i datorn idag, för igår funkade

det då inte!

Glömde självklart kameran igår. Var lite synd!


Näääääni, var inte sugen på att blogga idag känner jag. Haha!


Jag vet inte om jag kan lita på dig och det är för jävla jobbigt!



Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards