Alla inlägg under augusti 2009

Av J - 21 augusti 2009 22:47





Är en jävla bra film!











"Mamma - Robin, du ska bli morbror.

Robin - Igen? Vem då?

Mamma - Jenni

Robin - Med vem då?

Jenni - Med reeetard

Robin - Har hon en ny igen?

Mamma - Neej, med negern. (alla som finns i vår närhet vet varför Johan kallas neger :P )

Robin - VAA?!?!? Han är väll inte blå!???!"


Mamma, Emi och jag skrattar halvt ihjäl oss.


Oh, lillebror har börjat prata hagforska, me lajkie, lajkie <3


Jag är trött.



//




Av J - 21 augusti 2009 17:34

Every time you cross my mind
I catch my breath and sigh
And every memory that we shared
Still lives deep inside
Just like a ship without an ocean
Like a sun without a sky

You were the best of me
I swear you were the best of me
And since you have gone there's nothing left in me
My love you were the best of me
When I close my eyes I see you there

Every night you come to me
Your touch so soft and sweet
We leave this world so far behind
But only in my dreams

Somebody stole the stars from my sky
Oh won't you please return to me

You were the best of me
I swear you were the best of me
And since you have gone there's nothing left in me
My love you were the best of me
When I close my eyes I see you there
As I see you there
Will I see you again?
Will I see you again?

Somebody stole the stars from my sky
Oh won't you please return to me

You were the best of me
I swear you were the best of me
And since you have gone there's nothing left in me
My love you were the best of me
When I close my eyes I see you there
See you there
I see you there


Nostalgi...



Dagen har varit bra, men nu när jag sitter ner och alla tankar kommer.

Ja, då känns allting jävligt ovärt!



När slutade du bry dig?

Du är en helt annan person än för en vecka sen.

Då var du den som skulle ställa upp, som ville ses och lära känna.

Men nu, nu bryr du dig inte alls.



Dret!!!!!

Av J - 21 augusti 2009 17:26


 Jag vet att jag inte borde...







--- Men jag saknar dig!

Av J - 21 augusti 2009 14:16

Igår var helt underbar...

Jag och Malin gick upp till Kil med Isak. Där var vi några timmar!

Isak är helt underbar, och det är Malin med, så sjukt glad att jag

träffade henne. Bästa som finns! Och vi ska ha barn nästan samtidigt :D


Är helt slut. Jag och sis tog med hundarna och Isak på roadtrip.

Varit ute hos farmor och farfar. Var väll som vanligt, haha. Sen Fryken.

Sen mammas jobb. Sen drog vi ut till Ilanda och kikade på bebissaker.

Ååhåå, hittade världens finaste vagga. Så jevla dyr. Men är ju RockStarBaby, så det kan ju inte vara annat än dyrt, haha!

Hittade även en barnvagn, också RockStarBaby, Emi tycker att jag ska ha

Emmaljunga, men åhå, den här var ju så fin!

Ska lägga in bilder sen från roadtripen om datorn vill ta in bilderna, vilket den inte velat de senaste dagarna, jevla cpdator :P

Nu är vi hemma igen. Jag och Isak ska hem till Andreas sen när sis ska städa!

Fast jag vill bara sova, haha!


Ser inte ut som att Poppe kommer idag, är så jävla sliten. Så vet inte om jag pallar besök, haha. Blir nog att dra dit nästa helg!


Åååh, biljett till Takida, oh yes! Och Göteborg på torsdag, om jag pallar :)


Nu ska jag dricka Cola Zero och ta en cigg.


Emsi, hoppas din skoldag gick bra, tänkte på dig idag <3


//



Jag förstår mig inte på dig!

Av J - 21 augusti 2009 07:57



Det är tidigt och jag är jävligt trött...

Ska upp och ta pp. Så jävla töligt... Men jag får iaf skjuts upp av syster.

Tur det, inte direkt kul att gå den biten och vara jätte kissnödig. Fattar inte vad de tänker med däruppe.

Isak springer omkring som en speedad ekorre. Haha!



Men nu ska jag röka så jag blir glad. (Jaa, jag håller på att sluta)

Sen kommer förhoppningsvis syster hem så vi kan åka upp!


Tjolahoppsan



//

Av J - 20 augusti 2009 23:11



Varit en helt underbar dag med Malin och Isak.

Skriver mer om den imorgon, för jag är trött, haha!



Natt


//


Izko tizko <3

Av J - 20 augusti 2009 14:09



Åkte upp till Willys med syster och Isak för att

hälsa på mamma på jobbet.

Där köpte jag och Isak en god glass som vi åt när vi gick hem.

Nu ska jag vara barnvakt några timmar.

Satt ute på gräset med Malin en sväng, vi ska snart upp till

Kil. Se om jag hittar någon snygg tröja till Isako :)


Det är sjukt varmt ute och jag ser ut som ett träsktroll.

Så fort Andreas kommer hem ska jag ta en lång kall dusch, och

till och med borsta håret, haha!



Men nu skriker Isak...

Så..


//


Just nu är du inte värd mycket i mina ögon...

Av J - 20 augusti 2009 10:36


Är inte klar med den nya bloggen än, så skriver här tillsvidare :)


Vul igår var helt underbart.

Är i den veckan som jag hade räknat ut själv.

Och den var pytte,pytte liten. :)

Det var nog först igår som jag förstod att jag faktiskt är

gravid. Som Emma sa, att det är två hjärtan som slår!

Vi ska verkligen bli mamma och pappa, vi ska bli föräldrar.

Den känslan jag känner är helt obeskrivlig.



Men jag tycker att du borde förstå nu hur stort det här är nu.

Men men...

Jaja..


Nu ska jag och sis laga mat.



//

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards