Alla inlägg under augusti 2009

Av J - 15 augusti 2009 19:50




Om jag hade kunnat hade jag gjort så

att situationen hade sett annorlunda ut.

Men det går inte.

Och nu måste jag stå på mig.



Men jag tycker också att det här är skitjobbigt.



Jävla dret!



Tänk om du visste hur mycket plats du tar redan

nu lilla hjärtat!


Av J - 15 augusti 2009 17:43



Just nu kan du bara fara åt helvete!



Jag skiter fullständigt i vad du väljer, för det är inte min och smurfs förlust, det är DIN!






Kollat ut tåg till Eskilstuna, bara att boka den nu också!

Ska bli så jävla underbart!



Av J - 15 augusti 2009 11:47



Varit bra dagar.

Umgicks med Amanda och Fredrik i förrgår.

Sen bara varit med Malin, min pärla det : )

I förrgår och igår så umgicks vi med J och hennes Johan!

Varit skitkul!


Igår var jag och Joooohan på ÖB och köpte en gardinstång.

Så idag ska jag fixa i lägenheten, städa o grejjer =)



Poppe ringde imorse, och jag har aldrig hört honom

så fräsch och pigg. Blir så jävla glad!

Ska dit den 25 :D

Popcooorn <3


Nu är jag hos mamsen.

Ska snart upp till Kil :)



Jag hoppas att det löser sig till det bästa.


4 dagar kvar till ul :D


//



Alan Jackson - Little Bitty

Av J - 13 augusti 2009 19:32



Bra dag.

Ingen tjaffs.

Underbart.


Varit med Thirre.

Nu ska jag träffa älsko-Amanda :)



Vi fixar det här.



Léon - Haile

Av J - 12 augusti 2009 22:18



Imorgon slutar jag röka.

Faktiskt.

Se hur det går :P



Planering för resten av veckan.

Torsdag - Inskrivning på MVC

Fredag - Kp. Eventuellt Örebro

Lördag - Eventuellt Örebro

Söndag - Soooova


:)




Jag behöver en kram!

Av J - 12 augusti 2009 20:57

I guess i just got lost
Bein' someone else
I tried to kill the pain
Nothin ever helped
I left myself behind
Somewhere along the way
Hopin to come back around
To find myself someday

Lately i'm so tired of waiting for you
To say that it's ok, but tell me
Please, would you one time
Just let me be myself
So i can shine with my own light
Let me be myself
Would you let me be myself

I'll never find my heart
Behind someone else
I'll never see the light of day
Living in this cell
It's time to make my way
Into the world i knew
Take back all of these times
That i gave in to you

Lately i'm so tired of waiting for you
To say that it's ok, but tell me
Please, would you one time
Let me be myself
So i can shine with my own light
And let me be myself
For a while, if you don't mind
Let me be myself
So i can shine with my own light
Let me be myself

That's all i've ever wanted from this world
Is to let me be me

Please would you one time
Let me be myself
So i can shine with my own light
Let me be myself
Please would you one time
Let me be myself
So i can shine with my own light
Let me be myself
For a while, if you don't mind
Let me be myself
So i can shine with my own light
Let me be myself
Would you one time... oooh
Let me be myself
Let me be me

Av J - 12 augusti 2009 16:38



Om en vecka ska jag få se bebis hjärtslag.

Åh, längtar!




Och jag är glad att du vill följa med.

Men jag hoppas att du fattar att mitt krav är på allvar.

Lika villkor...

...

Av J - 11 augusti 2009 18:20




Jag behöver dig.

Jag behöver inte att du ska göra mig ledsen...






Hurtful!

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards