Alla inlägg under augusti 2009

Av J - 5 augusti 2009 09:39



Idag blir jag och syster ooooldie : )

:)

Av J - 5 augusti 2009 09:38



En mycket bra dag igår!

Var med mamsen.

Sen åkte jag och bby till ÖB.

Köpte en dvd, tjihoo!

Sen gjorde vi hemmagjorda köttbullar :D


Bby sov hos mig <3

Av J - 4 augusti 2009 13:29




Åååh, snart är det höst.

Och snart börjar Grey's Anatomy igen.

Undrar hur det kommer bli när säsongsavslutningen blev som den blev!



Ikväll ska jag och bby se på Kate och Leopold.

Hugh Jackman missar man inte i första taget.

Hehe...



Inte kommit upp till Kil än, för syrran är dryg :P

Men nu ska vi gå :)



Bby <3

Av J - 4 augusti 2009 12:11



Verkar visst som att jag vaknade upp på rätt sida idag!

Blev inget K-d för M var sjuk!



Ska snart upp till Kil och köpa cigg.

Sen till mamma och hämta dammsugaren, sen hem!


Förhoppningsvis träffa bby ikväll.

Och över till Thirre.


Sista dagen som 20, woho :P






Aja...

Nu...


Kil


//

Av J - 3 augusti 2009 21:36



Lyssnar på Brad Paisley - She's everything.

 Grymt fin låt. Han röst är grym!


Funderar på om jag ska göra en ny blogg, igen...

Avsluta ännu ett kapitel i mitt liv och påbörja ett nytt.

Känns som det är dags för det :)


Åååh, är på så jävla bra humör. Så jävla skönt när jag varit på dåligt humör i snart två dagar. Tjohejsansvejsan lix, haha!


Linda kanske kommer när jag fyller år, jäjj!


Nu ska jag nog gå hem, gick över till mammi för att låna hennes dammsugare ^^



Sov gott folkens!


//

Av J - 3 augusti 2009 18:56



Planerar för fullt inför fastan! Det kommer bli bra det här.

Jävligt bra, om min självkontroll håller i sig, och om ingen försöker

hindra mig!


Det här är mitt sätt att hantera allt skitsnack, rädslor, hjärnspöken, osv osv osv...


Fast. Jag förstår inte hur hur det här ska göra allt bättre. Haha!



Tralalla, lilla molntuss!

Av J - 3 augusti 2009 18:49



Nu är jag på bra humör igen! :)

Jobbigt när det går upp och ner så snabbt.

Men det är ju bara några dagar i månaden, haha!

Nu är Isako hemma.

Han började grina när han såg mig, haha!


Jag har världens bästa pojkvän, de ni ;P


Nää, om man skulle ringa Amanda kanske. Ska ju träffa henne ikväll! :)

//

Av J - 3 augusti 2009 18:42





Om det här är en tävling så lägger jag mig direkt!


Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards