Alla inlägg under augusti 2009

Av J - 10 augusti 2009 11:43

Av J - 10 augusti 2009 11:34



Smset imorse fick allt att rasa...

Och jag känner mig lekt med.

Man ska inte spela på någon annans känslor.




Och du vet var jag finns om det skulle bli så att du vill!




Om jag inte hade haft Thirre idag skulle jag inte fixat det här.

Underbara älskade Thirre!





Men.

Hon kommer inte i närheten av smurf.

Inte en chans i helvete, såpass mycket har jag att säga till om.





Och jag tvivlar på att det kommer hålla så länge ändå...

Och om det gör det, ha så kul!



Av J - 10 augusti 2009 11:30


Hade skrivit ett långt inlägg men allt låste sig, skit!

Helgen var ok.

Emil och Milla kom!

Sen var jag med Johan och dem...



Mer än så orkar jag inte skriva...



//

Av J - 7 augusti 2009 13:20



Inte kommit iväg från mamma än, hon fixade ju kaffe. Haha!


Trots allt det jobbiga som sker just nu så är jag på bra humör idag.

Kanske för att jag sov hela natten utan avbrott!

Och för att jag tränger bort det?

Antagligen!


Nu slutar syster snart, då blir det att åka och bada. Vet dock inte om det

blir någon badning för mig, haha. Bara badat en gång i år, känns som att

det räcker :P


Åååhåå, jag måste masa mig upp till apoteket också... Blahahaah!


Funderar på om jag ska färga håret idag, har ju en färg hemma, Kashmir röd.

Jättefin, nu kanske håret blir rött :P


Näääru, nu blire cigg :)



Lindadarling, ska vi försöka ses typ, väldigt, väldigt snart? :)

Av J - 7 augusti 2009 11:18



Gårdagen var precis som mitt horoskop sa, kaotiskt...



Vaknade vid tio imorse...

Är hos mamsen ftm...

Ska snart hem och skura.


Ska snart upp till Kil, till apoteket.


Har inte så mycket att skriva, har ont i magen, bläääh.


Säg inte att det är som vanligt när du beter dig som

att jag har gjort något jättedumt...



Jag saknade dig vid min sida inatt...


Av J - 7 augusti 2009 11:17



I hear the clock, it’s six a.m
I feel so far away from where I’ve been
I got my eggs, I got my pancakes too
Got my maple syrup, everything but you
I break the yolks and make a smiley face
I kinda like it in my brand new place
I wipe the spots off of the mirror, don’t leave the keys in the door
I never put wet towels on the floor anymore ’cause

Dreams last so long, even after you’re gone
I know, that you love me and soon you will see
You were meant for me and I was meant for you

I called my momma, she was out for a walk
Consoled a cup of coffee but it didn’t wanna talk
So picked up a paper, it was more bad news
More hearts being broken or people being used
Put on my coat in the pouring rain
I saw a movie it just wasn’t the same
’cause it was happy and I was sad and
It made me miss you oh so bad cause

Dreams last so long, even after you’re gone
I know, that you love me and soon you will see
You were meant for me and I was meant for you

I go about my business, I’m doing fine
Besides, what would I say if I had you on the line
Same old story, not much to say
Hearts are broken every day

I brush my teeth and put the cap back on
I know you hate it when I leave the light on
I pick up a book and turn the sheets down and then
Take a deep breath and a good look around

Put on my pj’s and hop into bed
I’m half alive but I feel mostly dead
I, I try and tell myself it’ll be all right
I just shouldn’t think anymore tonight ’cause

Dreams last so long, even after you’re gone
I know, that you love me and soon you will see
You were meant for me and I was meant for you
Yeah, you were meant for me and I was meant for you

Av J - 6 augusti 2009 21:59



Ischlo pischlo...


Kenny Starfighter is the shiet!






Det känns konstigt att inte träffa dig idag.

Och jag saknar dig faktiskt...

Av J - 6 augusti 2009 19:52



Jag ställer frågor jag inte ens vet

om jag vill veta svaret på!


För ibland svider sanningen, men, den är väll alltid den bästa?!



Nej...

Just nu vill jag nog hellre höra en lögn...



Tårarna bränner bakom ögonlocken och det känns

som någon har gett mig en spark i magen.


Om jag kunde skulle jag ta ner alla himlens stjärnor och ge dem till dig.

Det är sant...



Emma - Vad vore jag utan dig just nu?



Sis o mamma, jag älskar er!


Bby, du betyder så jävla mycket! Vad som än sker nu, så får du inte glömma det!




------------------------------


Kan den här dagen ta slut snart?

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards