Alla inlägg under mars 2009

Av J - 31 mars 2009 21:18

Skiter i Detox, det blir vattenfasta. Tjoho.


14 dagar, minst. Det fixar jag. Mhm.


:D

Av J - 31 mars 2009 20:29

Imorgon börjar jag med detox.

Tjohej.

Av J - 30 mars 2009 20:16

Den här dagen har gått sjukt fort. Fått mycket gjort idag.


Först stan, frisören. Tunnade ut håret. Sen Graflunds, sa upp min lägenhet. Sen sprang jag runt på stan lite. Sen Poppe. Var hos honom i drygt en timme. Sen hem igen. Städat massor. Dock sovrum och halva köket kvar. Tar nog det imorgon.

Färgat håret. Blev svart med röda slingor.. Skulle bli brunt med röda slingor, men men...


Ikväll ska jag bada och se på tjejfilm. Får passa på, för imorgon på Popcorn hem :D


Nu ringer Poppe så blir inget längre inlägg än så här.


Puss

Av J - 30 mars 2009 09:20

Woho, jag är uppe tidigt ;P

Vaknade för drygt en halv timme sen.

Har vägt mig och tagit mina mått. Tänker dock inte skriva in dem här, haha.

Alldeles för höga för det än så länge, haha.


Ska snart dra till stan och fixa med massa. Leta efter en jacka också.


Hade ett sms när jag vaknade, kanske därför jag är så glad. Haha.


Aja... Vi hörs senare :)

Puss

Av J - 29 mars 2009 16:04

Nyss kommit hem, varit på sjukhuset hos Poppe och i stan!

Hade inte hänt något nytt, förhoppningsvis får man veta något senare idag.

Handlat lite också. Lägger in pics på det senare.


Nu ska jag vara duktig och städa :D



Är grymt glad idag, för min motivation och kontroll är tillbaka. ÄNTLIGEN!

Av J - 29 mars 2009 05:27

Helt slut. Kom precis hem, varit på akuten sen nio igår kväll.

Poppe fick något krampanfall óch smärtor i bröstet. Fick veta nu att han har flera frakturer i rygg och ev nacke. Så han är inlagd. Ska dit imorgon bitti igen. Uhu, orolig som fan!


Ska försöka sova några timmar, men tvivlar på att det kommer gå.

Oh, sommartid idag, ställa om klockan, woho.


Uppdaterar mer senare. Nu väntar sängen!


Av J - 27 mars 2009 18:57

Suttit och läst igenom alla mina blogg-inlägg. Skillnad det är på måendet från i höstas och nu. Nu mår jag bättre.


Klockan är redan sju och jag funderar på om jag ska gå ner och köpa cigg.


Meningslöst inlägg, men nu är jag iaf aktiv igen ;p




Grattis på födelsedagen Lasse liten!


Av J - 27 mars 2009 17:26

Alla hjärtslag som

formar våran kärlek

är minuter av saknad.

Och när jag hör dig

krama varje ord som

bildar mina drömmar,

då är jag hon som

älskar.



(Du tänder stjärnor

som bara jag ser i

dina ögon.)

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards