Alla inlägg under mars 2009

Av J - 25 mars 2009 20:56

I'm back.


Internet. Dator. Jäjj.



Så nu blir det uppdaterat vaaaarje dag!


Puss

Av J - 24 mars 2009 22:32

6 år har gått sen du lämnade oss. Jag saknar dig pappa!1966 - 2003

Av J - 6 mars 2009 14:59

Gävle var helt underbart. Satte oss på en liten krog och drack lite, drack godaste drinken ever, Itchy, den var farlig. Sen taxi hem till L.

Han sjöng lite. Me lajkie lajkie, very much. Sen sova. Och touch, as usual.

Åkte hem igår. Så jobbig resa. Men till slut kom jag till Kil.

Skulle stannat tills på måndag, men nu ska jag, Emi och Erik och Zeke snart hämta Popcorn, iih, är sjukt glad. Saknat så mycket.

Så nu ska jag packa för vi åker alldeles strax!


Ska blogga mer i E-tuna, lovar.


Puss

Av J - 3 mars 2009 21:18

Tillbaka i Kil. Sov hela vägen från Årjäng och hit. Är helt slut.

Biljetten till Gävle bokad, åker imorgon, tillbaka på torsdag.

Något som producenten inte var nöjd med så han måste till Sthlm på torsdag, men man hinner ses en sväng.


Ätit idag. Svullnaden gått ner. Men ångest som fan.

Men på torsdag, ja. Då skiter jag i om jag svullnar upp som en ballong.

Det får vara värt det...



Saknar Pontus. Han ringde aldrig idag. Men men. Vet att det är jobbigt där borta...


Demonic, tack hjärtat. Kan du skicka adressen till ams? Tappat bort den =(

Hoppas det går bra för er <3

Av J - 3 mars 2009 12:57

Vad är det för skillnad på mig och S?

Hon är precis likadan.

Ni bara letar fel och jag orkar faktiskt inte bry mig...



Men. Jag skiter it.


Jag ger upp.




Är så oerhört trött. Trött. Trött.

Av J - 3 mars 2009 12:11

Det är så kul med folk som är anonyma och skriver massor.

Våga säga det direkt till mig istället.




Snart åker jag. Varit underbart och Thezzy och Fredrik är guld värda.

Idag ska jag försöka äta hela dagen, salterna är i obalans igen och hela jag svullnar upp. Kan ju inte se ut som en ballong när jag åker till Gävle, haha.




Av J - 3 mars 2009 11:28

Till dig som inte vågar skriva vem du är, så vitt jag vet är Stilnoct inte droger. ;p




Uh, lång natt. Pratade med L, minns knappt samtalet, illa!

Men åker dit imorgon. Tror jag att det blir. Ska bli kul.

Dock nervöst, haha!



Saknar Popcorn..

Av J - 2 mars 2009 18:31

Vet inte om du tagit bort din blogg eller så. Men iaf, svarar här Bea.

Jag äter ibland. När jag orkar.

Vet inte hur mycket jag väger om man ska köra morgonvikt.

Vägde mig dock förut på vårdcentralen.

Med kläder och vätska i kroppen väger jag 52.1kg






Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards