Alla inlägg den 26 mars 2009

Av J - 26 mars 2009 08:13

Tjollshoppsan hej.


Drog in till stan vid tjugo över sex. Men på gymet fick jag veta att

man måste provträna innan man får börja. Så solade en halvtimme, somnade i det jädra solariet. Men hade iallafall tur, fått en tid att provträna idag. Klockan ett. Lovely. Nu ska jag bara orka hålla mig vaken också.

Sitter i lägenheten i Årby. Blir att dra till stan vid nio/tio tiden och fördriva tiden där. Har ju faktiskt en del att handla och sen skriva. Och sen har jag ju datorn och mobila bredbandet, woho!

Fick veta att med gymkortet ingår även motionsim. Perfekt, då kan jag både träna och simma till ett bra pris.


Fan, massor att göra idag. Blir massa kaffe + koffeintabletter :P


Nä, nu ska jag surfa runt lite och låta tiden gå..


//

Av J - 26 mars 2009 05:29

Uuhuhuhu, grymt trött jag är nu, illa, illa!


To do list toooday!

1. Ringa Nautilus och fixa gymkort.

2. Träna

3. Fixa badkläder

4. Simma

5. Batterier

6. Penna

7. Block

8. Stegräknare

9. Ansiktsvatten


Och säkert en jävla massa mer, haha.


Nu ska jag fixa kaffe. Poppe köpte starkt, gott kaffe. Kärlek på han för det!


Tjohejsan svejsan : )

Av J - 26 mars 2009 04:45

Kan inte somna trots sömnmedicin, typiskt. Är säkert för att jag sovit mer än 24h i sträck :P

Poppe kom hem för drygt en halv timme sen, han har somnat.

Om en timme och 45min öppnar gymet. Då ska jag ringa dem, hoppas, hoppas att simhallsdelen ingår. Då kan jag träna två timmar, sen gå och köpa simkläder och gå och simma. Ska skriva en lista på vad som ska inhandlas idag. Den lär ni nog få ta del utav, nu när jag har tillgång till internet 24/7 ;P

Fan, nu vill jag ju ut och resa nu när jag har en sån mini-liten dator.

Kanske ett besök i skogen snart då.


Just det, min kära syster har fått körkort, GRATTIS!!!!!!!!!!!!!


Näää, nu kika runt lite.



Tjohej.

Av J - 26 mars 2009 04:43


Min nya bebis. Love it :D

Av J - 26 mars 2009 02:04

Ååååååh vad det är sjukt underbart att ha internet och dator igen. En mini mini som kan följa med överallt. :D Ska lägga in foto på den imorgon.

Nu ska jag skriva en planeringslista för morgondagen. Blir träning och massa annat skoj. Måste sysselsätta mig. Förhoppningsvis verkar sömntabletten snart. Upp tidigt.


Hörs imorrn babes.


Puss

Av J - 26 mars 2009 01:39

För 6 år sen vid den här tiden låg jag och sov, ovetandes om att det var den sista natten på länge som jag skulle få sova gott.


Om ca 5 timmar får mamma ett samtal från farmor.

Jag minns allting, varenda liten detalj. Hur förvirrad mamma lät.

När jag sakta gick mot vardagsrummet men en enda tanke i huvudet, "nu har farfar dött".

Jag satte mig på soffkanten och redan innan hon hunnit säga något hade jag tårar i ögonen.

När hon sa att pappa hade gått bort trodde jag att hon menade morfar, jag fattade noil. Men till slut kopplade jag att det var pappa som inte längre fanns kvar.

Jag minns att det högg till och gjorde så fruktansvärt ont. Min lillebror kom fram och kramade mig och sa att han älskade mig.

Jag gick in på mitt rum, satte i Thomas dåvarande bands demo i min cd-freestyle. Tog på låt nr 6 på hög volym.

Sen kom storasyster in, höll om mig och sa "jag älskar dig, på riktigt"'


Jag försökte gå till skolan. Men det gick inte. Mamma gick och köpte ett kg choklad för att försöka få mig att äta.

Sen åkte jag, Emi, Brutten och Linda till Vålberg. Till farmor.

Vi lyssnade på Sympathy hela vägen.


Jag trodde smärtan skulle avta. Men. Samma datum varje år kommer

den ilande smärtan tillbaka och det känns som jag är tillbaka år 2003.


6år har gått. Och jag saknar dig så fruktansvärt pappa!

Jag älskar dig!



GogoDolls - Sympathy

Stranger than your sympathy
And this is my apology
I killed myself from the inside out
And all my fears have pushed you out

And I wished for things that I don?t need
(all I wanted)
And what I chased won?t set me free
(all I wanted)
And I get scared but I?m not crawlin? on my knees

Oh, yeah
Everything?s all wrong, yeah
Everything?s all wrong, yeah
Where the hell did I think I was?

And stranger than your sympathy
Take these things, so I don?t feel
I?m killing myself from the inside out
And now my head?s been filled with doubt

We?re taught to lead the life you choose
(all I wanted)
You know your love?s run out on you
(all I wanted)
And you can?t see when all your dreams aren?t coming true

Oh, yeah
It?s easy to forget, yeah
When you choke on the regrets, yeah
Who the hell did I think I was?

And stranger than your sympathy
And all these thoughts you stole from me
And I?m not sure where I belong
And no where?s home and no more wrong

And I was in love with things I tried to make you believe I was
And I wouldn?t be the one to kneel before the dreams I wanted
And all the dark and all the lies were all the empty things disguised as me

Mmm, yeah
Stranger than your sympathy
Stranger than your sympathy

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards