Alla inlägg under november 2008

Av J - 28 november 2008 21:06

Jag kommer ta en paus från bloggen några dagar.

Bdb, Helgon, msn och alla andra sidor också!


Det är mindre än två veckor kvar nu och jag

känner redan nu att det börjar bli jobbigt.

Det går helt okej när jag är ensam.

Men så fort telefonen ringer, någon knackar på dörren,

skriver osv så känns allt så verkligt igen!


Så nu ska jag försöka fokusera de här dagarna.

Stänga in mig lite och förbereda mig.

Kanske blir något enstaka inlägg, men tror inte det.

Kommer nog logga in och svara på kommentarerna jag fick

idag iallafall. Hinner inte svara på dem nu!


Men men, nu vet ni var jag är om jag

inte bloggar något!


Vi hörs nästa eller näst,nästa vecka.

Förhoppningsvis gladare och smalare ;D



..

Av J - 28 november 2008 20:21

Nu har jag cigg igen. Gottit! Hängt upp nästan all tvätt nu också!

Var något jag skulle skriva, men glömde helt bort det. Smart :P


Varit så jävla skönt att ha mått så bra som jag har gjort idag!

Åh vad jag hoppas att det håller i sig.



Ska svara på kommentarer sen. Först nu ska jag diska mitt glas och ta en cigg!



Av J - 28 november 2008 18:19

-5 hekto sen imorse. Bra, bra, bra. Men ändå är jag inte nöjd. Haha.

Jag är aldrig nöjd!


Och jag är irriterad! Det är fredag. Idol. Har massa bra filmer, nya avsnitt av Grey´s Anatomy! Jag vill gå till affären och köpa chips och choklad och cola och mysa ner mig framför allt det där! Som en vanlig människa.

Men det kan jag inte. Och det är så jävla störande.

Jag skulle iofs kunna ge de störda tankarna en smäll på käften och faktiskt gå och köpa det!

Men det slutar alltid med att att det är jag som får en käftsmäll istället :P



Saknar baby så jävla mycket! Vill ju mysa med tända ljus, te och bra film!

Men snart så!


Dexter är cp... Men modig nu. Woho!


Aja. Meningslöst inlägg. Ska nog dra till affären nu!


//

Av J - 28 november 2008 18:04

Äntligen fått upp all tvätt i lägenheten.

Det var tungt som fan.

Ska snart hänga upp allt. Bara hängt upp täcket än

så länge, viktigast att det hinner torka idag!


Nu ska jag nog ta mig en sväng till Lidl eller Hemköp och köpa

cigaretter och toalettpapper! Vet inte riktigt än vilken jag tar.


Nu spelas "Du får inte" med Sonja Aldén.

Jag vet inte varför, men jag gråter varje gång

jag hör den! Haha.


Aja. Ska masa mig iväg nu.

Först ska jag nog väga mig! Iih.


//

Av J - 28 november 2008 17:32

När jag kom ner till tvättstugan hade grannen slängt mina kläder på golvet, skitkul! Men nu ligger de äntligen i tvättmaskinen igen. Ska ner och hämta

det om en kvart. Vågar inte hänga upp det där nere, haha!

Uh, så slö jag blev. Precis skrivit lite brev. Ska fortsätta snart.


Har en cigg kvar, ska nog röka den nu och sen gå och köpa nya när

tvätten är klar!


Nä. Nu cigg. Röksugen som fan.


//

Av J - 28 november 2008 15:12

Precis kommit hem.

Var så jävla skönt att träna. Och underbart väder ute.

Och jag har hämtat mer brev. Så jävla bra dag =)


Har tvätttid nu, men något jävla offer som stoppat i egen jävla tvätt.

Så ska gå ner och sätta mig och vänta tills hennes är klar, då jävlar!

Har ju asmycket att tvätta. :P



Sen ska jag städa klart tror jag =)



Någon som vet hur man gör så alla kan se mina kommentarer jag fått?

Tydligen så är det bara jag som kan se dem.



Av J - 28 november 2008 12:24

Fick några timmars sömn ändå. Skönt!

Precis pratat med Liza, måste skriva fullmakten idag och skicka

iväg. Så det blir gjort!


Ska snart dra in till stan. Tror jag ändrar min tvätt-tid. Lär inte

vara hemma till tre så. Får hoppas det finns någon under helgen!


Bah, vad seg jag är ^^ Blir nog bättre när jag får lite frisk luft.


Hörs sen!



Av J - 28 november 2008 06:45

Bara en timme och 45min kvar till gymet öppnar.

Börjar dock bli grymt trött. Men det fixar sig nog ^^


Hittat en Mp3 jag vill ha, inbyggd stegräknare, räknar kcal och massa mer.

Men bara en gb.. Då köper jag hellre en med 4gb som bara kostar 200kr mer. Blah, svårt val!


Kanske dags att packa ihop träningskläderna så jag har det gjort.

Vill sova en timme, men då lär jag aldrig vakna. Haha.


Aja. Lär ju märkas vad som sker...



Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards