Alla inlägg den 3 november 2008

Av J - 3 november 2008 22:31

Pratade med mobila teamet. Skulle gå dit. Men när jag började gå ångrade jag mig och gick promenad istället. Föll ihop.. Hatar det.

Måste göra träningsövningar... Bränna..



Fuck it...

Av J - 3 november 2008 19:56

Mår grymt illa och magont. Hoppas det går över snart.

Ska nog ta mig ett bad och sen ta på mig pyjamasen.


Måste göra träningsövningar. Vill ut och gå. Men mörkrädd...




Av J - 3 november 2008 18:25

Fan vad jag bloggar idag... Mycket tankar som vill ut...


  

Tog nyss all hetsmat jag hade kvar och la det i en påse och hällde en halv flaska diskmedel över. Aldrig mer, aldrig, aldrig, aldrig mer!


Ångesten vill inte försvinna och det gör mig galen!

Ska nog skriva en lista. Eller försöka plugga. Göra något för att slippa tänka.




Kan inte släppa att jag faktiskt öppnade upp mig för mamma.

Att jag t.om berättade att jag spyr de få gånger  äter. Framsteg Jenni, framsteg.



Gahaaa... Byt plats med mig?!

Av J - 3 november 2008 17:43

Har precis haft en långt samtal med mamma!

Pratade ut om allt, även om hon redan visste det så

var det skönt att säga det själv!

Och dom finns här och stöttar mig. Och det är skönt.

Lite av ångesten försvann när vi pratade.

Jag hoppas jag fixar det här!


Nu ska jag se lite mer tv4 Anytime.


//

Av J - 3 november 2008 17:02

Jag hatar det här!

Jag vet att jag strävar efter en perfektion som inte finns.

Men ändå söker jag den.


Jag hatar att det första jag tänker på när jag vaknar är vågen.


Jag hatar att fettet på min kropp inte vill försvinna.


Jag hatar när jag får ett bakslag och hetsar.


Jag hatar när jag tappar kontrollen.


Jag hatar den här dagen!


Jag vet att jag kan börja om imorgon. Att jag kan starta om på nytt.

Men det känns så långt borta!


Känner på mina ben, känns som det redan kommit mycket mer fett.

Jag vet att det är psykiskt, men ändå inte.

Magen är svullen och jag mår illa.

Detta var inte min värsta hets jag haft, den var ganska mild.

Men nu har jag inte spytt. Allt är kvar och omvandlas till fett.

Och nu vill jag ha Daniel här, mamma och Emi som kan hålla om mig

och säga att det är okej.


För bakslag får man alltid! Man kan inte komma ifrån det.

När andra får bakslag finns jag där och stöttar och pushar, och säger

att det är okej! Men det är fan inte okej när det gäller mig!


Uhu. Massa gnäll, gnäll, gnäll! Men jag måste verkligen skriva av mig.

Jag vill inte väga mig imorgon, men jag vet att jag kommer göra det.

Ska skriva en lista. Måste ha något att tänka på...


//


...

Av J - 3 november 2008 17:00

Ångest - ångest - ångest


Hets - hets - hets


Dålig - dålig - dålig


Äcklig - äcklig - äcklig


Fet - fet - fet


Självhat - självhat- självhat


Äckliga värdelösa feta kossa!


Dålig dag. Jag hatar det här!

Av J - 3 november 2008 13:00

Somnade runt fem och vaknade nyss. Längesen jag sov så länge.

Skönt!

Ska snart till stan och fixa lite. Har lite samtal att ringa också.


Hoppas internet finns kvar hela dagen!


Aja. Har inte mycket att skriva. Är trött, haha.


Uppdaterar nog ikväll, om internet finns!


//

Av J - 3 november 2008 00:17

Sömntabletterna vill inte verka ikväll. Fan, vill sova. Slappna av.


Svimmade nyss. Skulle gå på toaletten, allt svartnade. Sen när jag

kollar upp så ligger jag på golvet. Slog i huvudet i badkarskanten och

landade lite på den ena vågen. Den vill typ, inte starta. Men det kollar jag imorgon. Ska försöka få bort huvudvärken.


Hoppas jag kan somna snart! Annars går jag ut och går...

Om jag vågar. Mörkrädd och har fortfarande yrsel...


Aja.. Det löser sig..

Tv4 Anytime nu...


//



Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards