Alla inlägg den 5 november 2008

Av J - 5 november 2008 23:27

Idag är en sån dag som jag bara vill ge upp.


Den här dagen har gått åt helvete. Jag vet att det blir bättre imorgon.

Men det spelar ingen roll.


Jag är grymt nervös inför imorgon.

Borde verkligen sova, men som vanligt kan jag inte.

Kanske borde vara upp hela natten igen.

Ska ju vara i stan halv nio så...

Jag hoppas så innerligt att det ska gå bra!


Fet, fetare, fetast!

Skit...



Av J - 5 november 2008 18:45

Jag vill kunna andas rent.


Jag hatar det här.


Verkligen hatar det.


Snart till affären. Så fort mamma ringt och fört över pengar.

Hon är en räddare i nöden!



Blivit erbjuden att börja på ätstörningsklinik. Jopps. Jupps.


Aja... Skiter i att tvätta...


Ska fixa med nåt..

Av J - 5 november 2008 18:10

Det gick helt okej hos Berit.. Ska dit nästa vecka igen.


Det är en dålig dag idag. Är inte alls på humör för något.

Har tvätt-tid om tjugo min också. Men är mest less.

Så vet inte om jag ska ta den tiden...


Varför måste jag faila hela jävla tiden?!?!?



Av J - 5 november 2008 14:39

Somnade vid halv sju imorse och vaknade för drygt en halv timme sen.

Hörde inte alls väckarklockan imorse!

Liza ringde och hade jävligt goda nyheter.

Hoppas det blir så!


Borde sätta på mig kläder och börja gå mot stan.

Ska vara hos Berit halv fyra. Vill inte dit. Men har inget val :P


Vågen pekar neråt. Kanske skriver vikten imorgon eller på fredag.

Lär märkas! Nu är den alldeles för hög...


Tvätttid idag. Måste till banken också. Men de stänger tre. Skit!!!


Aja... Ska göra mig i ordning och gå.

Hörs sen.


//

...

Av J - 5 november 2008 03:46

Jag vill sova!!!!


Har ångest. Saknar. Vill gråta, men tårarna finns inte där.

Hur kan det vara möjligt att sakna någon så här mycket?

Det känns som att jag ska gå i tusen jävla bitar.

Jag hoppas att allt är över snart! Om fyra timmar ska jag ringa.

Hoppas jag kan sova någon timme innan dess. Annars

blir det promenad vid sju igen. Vågar inte gå nu, mörkrädd haha!


Aja. Ska försöka somna. Om jag inte lyckats lär jag väll skriva ett eller två inlägg.


//

Av J - 5 november 2008 02:10

Vill sova. Vill inte vara uppe hela natten igen.

Har tagit sömnmedicin, men tror inte det ger någon verkan, den brukar inte funka. : p


Måste iallafall vara vaken vid åtta och ringa. Om det inte blir idag kan jag isåfall sova till ett, sen måste jag till banken och fixa...


Aja. Meningslöst inlägg.

Börjar bli depp igen. Sugigt.



Aja... Ska kolla på Tv4Anytime, tror jag.

Ta en cigg iallafall. Bara rökt en sen jag vaknade vid elva.

Duktigt, duktigt.


//

Av J - 5 november 2008 00:02

Drog till stan vid tre tiden. Skaffade ett måttband och sen hem igen.

Var sjukt trött, så jag somnade vid fyra tiden och vaknade vid elva.

Inte så bra kanske, får hoppas jag kan somna snart ändå :p


Jag fattar mig inte på när jag ska mäta med måttband och skit.

Vet ju aldrig var på kroppen man ska mäta :P


Nu är klockan efter tolv, så nu är det onsdag, jäjj!

Idag ska jag förhoppningsvis på of. Sen halv fyra ska jag träffa

Berit. :P Sen måste jag städa. Om jag inte gör det inatt.

Måste seriöst ha en dammsugare, kommer få gå med en jävla trasa och torka golvet :P


Har börjat prenumerera på Iform, ska få ett puls-set. Tycker det kan komma snart :P


Internet försvinner titt som tätt. Segt som fan. Fick min box från bredbandsbolaget idag. Ska ju få internet imorgon. Men nu blir det tydligen fredag. Töligt!


Aja.


Skriver kanske mer sen.


//

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards