Alla inlägg den 11 november 2008

Av J - 11 november 2008 20:27

Jag börjar bli jätte, jätte trött. Så nu ska jag snart lägga mig!

Skönt. Kanske jag vaknar imorgon bitti istället för inatt :P


Men först ska jag hoppa hopprep. Måste göras!


Natti natt...

Av J - 11 november 2008 20:10

Varför ska det alltid vara svält eller hets?

Varför kan det aldrig vara lagom?


... Bakslag.


Svält.

Hets.

Laxer.

Fingrarna i halsen.


Hur förklarar man för sina nära att man vill komma men inte

kan för att man måste bestraffa sig själv?


... Fail.

Av J - 11 november 2008 17:11

Nu ger jag upp städningen för idag och fortsätter imorgon!


Ikväll ska jag försöka koppla bort alla tankar och slappna av!


Nu först ska jag bada badkar och lägga ansiktsmask!

Sen krypa ner i myskläder och dricka te.

Läsa en bok eller skriva lite i min nya bok!

Lite som en dagbok, en peppbok för mig själv!


Nu, badkar!

Av J - 11 november 2008 16:55


Med kjolen och linnet.. Jupps, jupps!

Linnet sitter kaaaasst. Hha.

HM

Av J - 11 november 2008 16:50


Kjolen från HM och strumpbyxor och ansiktsmask som jag köpte för tillgodokortet :D





Av J - 11 november 2008 16:46


Presenterna jag fick av Glamour! Besviken där också, för precis som med Veckorevyn var det inte de sakerna som var på lappen jag skickade in.


Men iaf. Ett linne. Satt inte alls bra, men skönt att mysa i!

Sen den här sminksaken!

Seriöst, jag brukar aldrig ha mer än mascara och läppglans.

Är det puder eller ögonskugga? Eller vad?

Känner mig jätte noobig, men va fan.

Någon som vet som jag berätta? Haha? Och om det nu är puder,

varför är det tre olika färger? Haha.


Tell me, tell me, tell me!

Av J - 11 november 2008 15:35

Nu är jag klar med tvätten, den hann dock inte torka så ska snart hänga upp allt, men finns ju ingen plats, haha!


Sen var jag i stan igen!

Var på HM och köpte strumpbyxor och en ansiktsmask för

det där kortet jag hade där.

Sen apoteket och tog blodtryck, fortfarande för lågt. Men men...


Sen blev det hemköp och hämtade ut mitt paket, lägger upp bilder sen!


Sen ringde HSB, blir så irriterad när de organiserar allt så dåligt!

Nu ska jag tydligen ta ut alla saker ur lägenheten som inte ska slängas för att de vill börja renovera. Det förstår jag, men fan! Stress, stress, stress!

Får fixa det på något sätt. Ska träffa honom imorgon i lägenheten!

Fixat nu så Liza får ut "hennes" saker. De väntar med våra. Så drygt.

Men då är det iallafall 40... Och det är riktigt bra! Kan man betala av alla räkningar och de lösa de flesta lånen och få nya möbler. Miiiho!


Nu ska jag kika runt lite, hänga tvätt och orka städa lite till!

Glömde hämta dammsugaren idag, kaaasst.


Hörs sen!
Av J - 11 november 2008 11:45

Vikt: 55.5kg

Bmi: 21.1


.... Fail!

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards