Alla inlägg den 7 november 2008

Av J - 7 november 2008 23:12

Det är så mycket jag borde göra ikväll.

Städa. Träna. Bada. Skriva.

Andas. Le. Skratta.


Men allt känns så långt borta just nu.

Jag är så fruktansvärt trött.

Men inte den sortens trötthet som kan få dig att somna.

Snarare utmattad.


Jag är så trött på att sakna. På att skriva brev.

Eller, visst, det är mysigt med brev. Men jag vill

hellre få vara öga på mot öga. Vara så nära man bara kan!

Men snart så, om inte alltför länge!

Hr kommer antagligen ta bort allting.

Och den 18 är förhoppningsvis allt över, om inte innan t.om


När pappa dog trodde jag inte man kunde sakna någon mer än

vad jag saknade honom, men nu har jag lärt mig att det kan man!

Pappa har iallafall en plats dit jag kan gå och sörja, prata osv osv.

Men nu vet jag att han är så nära, helt levande, men att jag ändå inte

får vara nära! Jag hatar A.A och skulle kunna döda henne.

Sånt kanske man inte ska skriva, ifall det läses av fel person!

Men det är så jag känner!

En falsk, patetisk jävla fitta som utövar maktmissbruk och gör

allt för att klättra på karriärstegen! Men förhoppningsvis kommer

hon få fan för det i slutändan. Och då kommer jag stå och skratta åt

henne! Jag önskar hon får känna den smärta jag känner!

Gaha. Blir arg bara jag tänker på henne!


Jag borde verkligen sätta igång lite musik nu och sätta igång.

Sen gå ut med sopor och även skaffa en tvätt-tid!


Och städa = Bränna kalorier!

Får tänka så ^^


Ett cigarettpaket tills den 15, det är illa, illa.

Banken segar med att föra över pengarna från mitt sparkonto, hatart!

Fast har typ, hundra miljoner pantburkar, så får nog ihop 32 spänn till ett cigg paket ^^


Nä. Nu ska jag ta mig i kragen och försöka börja röja lite!




Av J - 7 november 2008 22:46

På tisdag eller onsdag. Då ska jag väga mig.

Får se om jag klarar av ett så långt uppehåll, haha. Tveksamt, men

ska försöka.


Åååhå, Svanprinsessan skrev så fint i forumet. En liten smågrej som

gjorde mig varm i hela hjärtat.



Nu ska jag röööööka. Sen se om Idol kommit upp på Anytime ännu.


//

Av J - 7 november 2008 22:40

När jag kom hem ringde P.S och sa att jag får gå in i lägenheten igen.

Det högg till i magen, jag fick jättemycket ångest och jag blev jättenervös.

Men gick dit.


När han kom fick jag ta många djupa andetag innan han öppnade dörren.

Jag har hela tiden haft en mardrömsbild i huvudet, först tänka det värsta.

Men när jag kom in, det var verkligen värre än värst.

Såg ut som i en film.

Var svart överallt. Allt var rökskadat.

Hann inte kolla så mycket, elen är avstängd så det var ganska mörkt, sen var det för jobbigt.

Men jag hann se att alla saker jag ärvt från pappa var borta. Aska alltihop, förutom Musse Pigg grejen.

Kläder, tavlor, soffa, tv, fläkt, allt var helt förstört.

Ska dit imorgon igen, då följer Liza med. Jag är lika nervös igen.

För det gjorde så jävla ont, så jävla ont att se att hela ens liv försvunnit.

Förhoppningsvis kan man sanera det mesta.

Men alla småsaker som man samlat på mig, som betyder något.

Fan!

Och Holgers bur var borta. Ingen Charlie som kom och hälsade.


Nä. Måste samla tankarna. För nu börjar jag förstå...

Av J - 7 november 2008 22:39

Jag är hemma igen. Kom hem vid tre tiden tror jag.

Ska tillbaka till veckan.

Orkar inte skriva så mycket om det. Inte så där

jätte intressant precis :P


Men iaf. Jag är hemma :P

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards