Alla inlägg den 6 november 2008

Av J - 6 november 2008 12:54

Wohopp så många inlägg det blev på rad.

Aja. Lika bra att skriva av mig!


Varit en jobbig dag. Men samtidigt helt underbar!

Och jag vet att nu kan det bara bli bättre, nu vet man mer

och nu gäller det att vara stark och ligga i.

Jag kan fortfarande inte berätta något. Men väldigt snart. : )


Aja. Efter o.h så gick jag till Nord. Sömntabletterna hjälper inte och ångestdämpande hjälper inte. Så jag satt där och grät och Eija strök mig över håret och lugnade mig. Hon skulle ringa mig senare.

Så jag gick till apoteket och fixade lite grejer, tog även ett blodtryck.

Inte för att jag visste hur man skulle tolka det :P


Efter det tog jag bussen hem, Eija ringde för en stund sen.

Vi pratade om yrseln, svimningarna, att jag fryser som en idiot, hjärtklappningen osv osv.

Jag frågade henne om mitt blodtryck var bra och tydligen var det jätte dåligt.

Så nu ska jag till läkaren klockan sex. Ta blodprover och ekg.

Måste antagligen bli inlagd tills mina värden är bra.

Det har jag ingen större lust med alls. Men jag har inget val. Om jag

inte gör det frivilligt blir det lpt, för jag leker tydligen med döden :P

Och jag måste försöka, för Dannes skull. Mamma, Emi, ISAK, Linda, Emma.. Ja.

Alla i min närhet helt enkelt.


Så nu ska jag försöka hålla mig vaken. Är dock inte trött än, men lär väll bli :P

Ska städa lite när jag får ork, så det ser fint ut. Packa ner pyjamasbyxorna om det nu blir så att jag måste stanna...


Uppdaterar mer sen iaf..



Och Linda darling, var inte orolig <3

Av J - 6 november 2008 12:47

Jag grät idag. För första gången på två-tre veckor.

För första gången på de veckorna känner jag mig mänsklig.

Kanske är det för att jag inte ätit medicinen sen igår/förrgår.

Eller att jag inte sovit på 24 timmar. Eller att chocken släppt.

Ingen aning, men det var jävligt skönt. Grät jävligt mycket.

Högljutt, skakigt gråt.


Jag är mänsklig. Woho.

Av J - 6 november 2008 12:21

Dålig bild, men men.


Jeans - BikBok

Linne - Gina Tricot

Tröja - Cubus


Sen ytterkläderna som jag dock inte tagit bild på än.

Jacka - H&M

Skor - Någon skoaffär i Karlstad

Sjal - H&M


Lägger in bilder på dem sen.

Av J - 6 november 2008 12:14


Massa, massa egopics. Tog imorse när jag inte kunde sova och ville att tiden skulle gå :P

Av J - 6 november 2008 07:20

Har tagit massa bilder, haha.

Riktig ego-pics dag idag!

Lägger in dem allihop sen. :P

Orkar inte nu, datorn cepar. Måste nog starta om den.


Nu ska jag snart dra till stan. Iiiih...

Får nog ta en lugnande. Har smått ångest över det..


Men... Hörs när jag kommer hem!

Av J - 6 november 2008 05:54

Har ni tänkt på en sak. Att jag blir så positiv vid den här tiden?

Vet inte om det är att jag blir övertrött, att natten är slut och jag fixade det, att det är en ny dag=ny start. Ingen aning.

Men skönt är det.

Sitter och småler för mig själv : )Om två timmar och trettio fem min får jag se min finaste*
Av J - 6 november 2008 05:48

Nanannana. Jag är fortfarande vaken! : )


Har badat badkar. Sen har jag bara legat vid datorn och läst i olika forum.

Varit för lat för att göra något annat. Ha bara rökt en eller två cigaretter också, det är duktig :)


Vid åtta drar jag till stan. Tror jag tar bussen dit så jag vet att jag hinner i tid. Måste försöka vara pigg hela dagen så jag somna ikväll, så kanske jag kan vända på dygnet!


Ni får en dagens outfit sen ^^

Ganska slappt idag. Jeans, linne och långtröja, kmr fan inte ihåg vad de heter :P

Det som är lite kuligt är att jeansen sitter lösare vid midja/rumpa/lår!

Använde dem senast förra tisdagen. Och de är nytvättade, så woho. Jag har minskat lite i omkrets : )


Har fortfarande ont i magen och den är helt strulig. Men det går nog över snart! Har skit ont på tungan, känns som jag bränt mig eller något. Gör t.om ont att röka :P Skumt!


Till torsdag - 4. Borde jag fixa. Hoppas jag iallafall. Ska inte ha för höga krav. Men vore rätt underbart.


Aja. Ska läsa klart i forumet och ta mig en cigarett..


Puss

Av J - 6 november 2008 03:06

Planering för dagen.


* Tr./Oh. ( )

* Banken ( )

* Plugga ( )

* Städa ( )

* Boka ny tvätt-tid ( )

* Ut och gå. ( )

Träningsövningar ( )

* Göra listor ( )

* Bada ( )


Tror inte jag har något mer att göra : )

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards