Alla inlägg den 4 november 2008

Av J - 4 november 2008 14:24

Dagens outfit:

Baggyjeans - Carlings

Oversize-linne- Carlings

Stor herrskjorta - HM

Ganska slappt och skönt :)

Av J - 4 november 2008 14:15

 Har ingen fantasi alls till rubrik :P


Tog ett långt och skönt bad efter senaste inlägget.

Känner mig som en människa igen, haha!

Tog även ur linserna, så nu blir det glasögon ett tag.

Skönt att vila ögonen, även om jag ser fucked up i glasögon :P


Fick en positiv överraskning förut.

Har på mig mina baggy jeans idag, inte haft dem på ca två veckor.

De har alltid suttit ganska tight i midjan, och nu helt plötsligt sitter de löst och jag måste ha skärp. : )


Somnade vid elva och vaknade för ca tjugo min sen. Ca tre timmars sömn, men känner mig väldigt utvilad ändå :)


Ska snart till stan och fixa lite...

Sen hämta ut ett paket från bredbandsbolaget, jäjj!



Uppdaterar mer ikväll :)



Av J - 4 november 2008 09:20

Det var en helt underbar promenad.

Varierade mellan att gå snabbt som fan/jogga!

Gick först tre kilometer rakt fram, sen skulle jag följa en annan väg och gick vilse, haha. Men till slut hittade jag ut!

Så skönt väder också. Älskar hösten!


Jag har bränt 1003kalorier och jag är mycket nöjd!


Jag älskar verkligen att gå. Mår så bra utav det!


Nu ska jag ta mig ett bad, eller sova en stund.

Borde försöka vara vaken tills ikväll, men det kommer jag inte lyckas med.


Aja, får se vad jag gör : )


Uppdaterar iallafall sen :)



Ser jävligt sliten ut, men jag bjuder på det.

Under min sköna promenix!

//

Av J - 4 november 2008 07:02

Jisses vad jag bloggar, haha. I brist på annat...


Istället för att ligga här och försöka bli trött så ska jag gå ut och gå :)

Då bränner jag och ångesten kommer försvinna lite och jag kan förhoppningsvis somna.

Vet inte hur länge jag ska gå, eller vart. Det lär märkas :)


Uppdaterar sen. :)

Av J - 4 november 2008 06:55

Just det, tack för alla kommentarer.

Vissa av dem får mig att må så mycket bättre.

De från dig "M", dem läser jag när jag mår som dåligast!

Tack!

Av J - 4 november 2008 06:38

Jag måste sova. Är sjukt trött, men kan inte slappna av.

Allt jag tänker på är att jag måste bränna kalorier. Helt sjukt.

Ska nog boka om min tid hos Berit. Sen ställa klockan på elva och ringa till Ulf. Om jag ens somnar vill säga.

Fryser så jävla mycket. Har på mig massa kläder och duntäcke.

Jag saknar Daniel så det gör ont överallt. Jag saknar mamma.

Det är så skönt att hon vet allt, att jag berättat själv, fastän hon förstått hela tiden...

Jag fixar det här, på något sätt.


Idag ska jag städa. Göra listor. Ringa samtal. Promenera. Köra träning och yogaövningar! Borde dra till banken. Men jag vill inte dra in till stan idag!

Var så skönt att promenera igår kväll, var lagom kallt/varmt ute och ingen människa i sikte, även om jag var väldigt mörkrädd :p


Jag gör framsteg med katterna också, den ena har vågat sig närma mig liite. Fast den andra gömmer sig bakom kylskåpet så fort hon ser mig. Rädd att hon ska fastna.


Blev visst ett långt inlägg... Aja.


Ska försöka sova lite nu. Har ont i magen, men får skylla mig själv.


Uppdaterar senare..


Tjo.

Av J - 4 november 2008 03:36

Jag kan inte sova och det gör mig galen.

Ska upp tidigt och får inte försova mig.

Orkar inte vara uppe hela natten heller :P

Ställt alarmet på tio olika tider, så om jag somnar borde jag vakna!


Funderar på att ta ett varmt bad så jag blir trött. Fast fryser så förbannat när jag går upp. Har på mig tre par tjocka strumpbyxor, pyjamasbyxor, två långtröjor, en tjock luvtröja, två par strumpor och tofflor. Haha.

Kallt som fan i lägenheten!



Jag kände nya ben nyss. Och det gjorde mig glad. Och chockad.

När började de synas egentligen? Haha. : )


Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards