Alla inlägg den 9 november 2008

Av J - 9 november 2008 23:29

Jag somnade vid tre, haha. Sen vaknade jag vid sju men somnade snabbt om igen. Vid halv tio ringde David och väckte mig och ville komma över!

Han gick för inte så längesen. Är fortfarande trött, så kanske kan somna om igen. Jag hoppas det iallafall.


Tjohej...

Av J - 9 november 2008 23:29

9 dagar kvar!

Av J - 9 november 2008 14:42

Nu slog tröttheten ner som en blixt.

Så sjukt jävla trött. Vet att jag borde sysselsätta mig med

något nu, men orkar knappt röra mig, haha. Skulle nog kunna somna

sittandes.

Illa, illa.

Tre timmar till. Sen borde jag kunna gå och lägga mig.


Ta mig ett bad kanske. Fast så kallt i lägenheten.

Städa. Diska. Vika kläder. Plugga.

Så jävla mycket jag borde göra...

Imorgon. Säger jag iofs varje dag. Men imorgon måste jag fan!

Måste ringa CSN också, och dra till banken. Men egentligen

vill jag ju bara få vara hemma imorgon. Aja..

Nu börjar jag bli negativ för att jag är så trött.

Så slutar skriva här :P



Av J - 9 november 2008 14:14

Klänningen. Älskar alla stjärnor på den :D


Kappan, dock mycket rödare irl!


Fick med två nagellack och en ansiktsmask.

Det var snällt tycker jag ^^



Av J - 9 november 2008 14:05

Jävla oflyt jag har.

När jag kom in till stan såg jag att alla affärer öppnade klockan tolv och inte tio. Så satt på tågstationen och gick omkring massor!


Sen, hittade jag en hundring bland alla mina kvitton. Då blev jag

jääävligt glad! Så har faktiskt inhandlat några fynd!

Var "ta två - betala för en" på HM, så där köpte jag en klänning som jag kollat på i fem månader snart och en röd kappa med korta ärmar.

Brukar aldrig ha starka färger på ytterkläderna, men någongång ska väll

vara den första!

Den fanns bara i strl 32 så fick bli det. Men den passade faktiskt nästan bra, chockad blev jag! Bara minska några cm till så :)


Aja. Ska lägga ut bilder.

Sen sysselsätta mig, jag får inte somna!



Av J - 9 november 2008 08:50

Har precis satt på mig träningskläderna, så nu blir det att först promenera till stan. Gå runt lite där.

Sen kanske gå till Torshälla. Får se vad jag orkar, tröttheten lär väl slå till snart!

Är grymt röksugen, inte rökt sen typ ett-två. Duktigt av mig!


Men nu ska jag röra på mig!


Uppdaterar senare :)



Av J - 9 november 2008 06:04

Precis kollat klart på alla Grey's avsnitt.

Några dagar kvar så kommer det ett nytt, woho!


Klockan är redan sex och jag vet inte om jag ska sova eller vara

vaken tills ikväll. Borde vara vaken. Men har ingen lust.

Är iofs inte trött heller. Men ändå...


Aja. Lär väll märkas vad jag gör för val!

Ska iallafall till stan vid tio hade jag tänkt.


Ska se om det är något skoj på AnyTime.


Tjohej...

Av J - 9 november 2008 01:13

Oj!

Det här är verkligen magiskt!


Jag ska snart ut och kolla på stjärnor och fnittra!



Fnittra är bra. Stjärnor är bra.

Glädjerus är bra.

In i dimman.

Tihi

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards