Alla inlägg den 2 november 2008

Av J - 2 november 2008 20:02

Sömnmedicinen verkar inte, ångestdämpande verkar inte.

Huvudvärken släpper inte. Fy fan vad jag är negativ!

Förlåt för det. Men man har väll sina perioder...


Ska nog kika på tv4 Anytime nu, försöka sova tidigt!

Hoppas jag somnar!

Hoppas på en bra dag imorgon!


Börjat röka inne också, den dåliga ovanan får jag sluta med.

Inte bra, inte bra!


Bloggar kanske mer ikväll. Eller imorgon. Om internet finns.

Annars onsdag då jag får mitt..


//

Av J - 2 november 2008 19:00


Hej ångest!

Kan du inte gå din väg?

Låta mig vara för en stund?

Jag kan inte sova, inte äta, inte leva ordentligt.

Låt mig bara slippa, för bara några minuter?

Jag vill kunna andas rent,kunna skratta och le!

Jag vill slippa ha ont!

Jag kan inte ens gråta längre.

 Du har fått mig att bli helt tom.

Jag är helt slutkörd efter dina attacker den här helgen!

Kroppen eller psyket orkar inte med.

Så snälla, låt mig få vara i fred, bara för en stund?

Låt mig få andas rent!

//

Av J - 2 november 2008 18:41


Dagens outfit är inte så jevla rockig. Hha.

Men iaf.


Pyjamasbyxor från Cubus.

Linne från Gina Tricot.

Pyjamasöverdel från Cubus.

Tjock långtröja från Bik Bok.

Tjocka Hello Kitty strumpor från HM.

Tofflor från Cubus.


Mys :)

Av J - 2 november 2008 18:36

 Fatto fatto!

Trött och sliten som tusan. För lite sömn. För mycket tankar.

Tror jag börjar bli sjuk. Helt varm i hela ansiktet. Haft huvudvärk i tre dagar nu.



Av J - 2 november 2008 17:58

Så jävla skönt med en ny månad.

Ny månad = ny start!

Bara gått två dagar, men de två dagarna har gått jävligt bra!

Jag är duktig!


Funderar på om jag ska till gymet imorgon, fick ju ett par

träningsbyxor av mamma. Skitsköna!


Imorgon är det äntligen måndag, då är helgen slut!

Imorgon ska jag till banken. Fixa med Svea.

Ska till Nord och hämta medicin, antagligen ta mina blodprover då.

Men det har jag ingen större lust med, dels för att jag är livrädd för sånt. Och jag vet att mina värden inte kommer vara bra! Så väntar nog ett tag...

 Sköterskan där är så jävla underbar! Hon bryr sig verkligen, på riktigt! Tar sig tid hon egentligen inte har att prata när jag ska hämta medicin!


Det är så jävla mycket jag vill skriva. Men får inte ut orden. Skitjobbigt!

Kanske kommer senare.

Nu ska jag fota lite, så Linda blir glad.



Av J - 2 november 2008 17:21

Woho, jag har internet igen. Hade inte det igår!


Helgen är snart slut. Och jag klarade det!

Varit en jobbig helg som jag fyllt med listor och promenader.

Men jag fixade det!



Mår helt konstigt, vet inte om det är att jag börjar köra

slut på kroppen! Att jag inte tillåter mig slappna av ens en sekund!

Jag måste sluta tro att jag är starkare än vad jag egentligen är!

Så ikväll ska jag försöka sova tidigt, bara ligga och slappna av!

Göra lite träningsövningar först!


Idag har jag varit ute och gått i det helt underbara höstvädret!

Sen var jag till stan och köpte batterier till min våg, för de tog slut igår, panik. Köpte även en ny våg för att min fuckade igår. Men det visade sig att det bara var batterierna så ska lämna tillbaka den imorgon!

Sen har jag legat och läst! Gjort listor, of course! Hittat fina pennor idag som jag ska köpa när jag nått ett av mina mål!


Aja... Ska kika runt lite. Bloggar mer senare.


Tjohej!

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards