Alla inlägg den 26 november 2008

Av J - 26 november 2008 17:52

Råkade somna vid åtta. Vaknade vid tjugo över tio.

Stan. Berit. Fixade lite. Sen Nk.


Bra dag. Jobbig. Men bra.

Av J - 26 november 2008 06:30

Jag tycker inte om mina grannar. De borde skjutas. Eller vräkas!

Den ena spelar konstig musik hela nätterna. Och inatt har de varit

högljudda som fan!

Och nu har det varit två barn i porten som stått och skrikit på sin mamma i snart en halvtimme. Gå in i lägenheten och skrik för i helvete.

Nu gick de ut och hörs nog i hela Årby. Snart går jag ut på balkongen och gör i ordning en stor snöboll och kastar i skallen på någon utav dem!


Fan. Måste flytta härifrån. Blir galen!


Nu börjar jag känna av tröttheten och morgonhumöret.

Jiho...



Av J - 26 november 2008 05:35

Nu har jag varit duktig!

Lagt in alla kläder som låg i hallen i garderoben!

Plockat upp all post i hallen!

Plockat upp i badrummet!

Plockat undan det mesta i köket!


Woho, vad jag är bra.

Jag börjar bli trött. Inte bra!


Mår lite bättre nu, tårarna är iallafall borta!

Woho!


Nu. Cigg.


Later!

Av J - 26 november 2008 05:34

6 (12) dagar kvar!

Av J - 26 november 2008 04:42

Klockan är redan tjugo i fem. Meningslöst att lägga sig då!


Gymet öppnar inte förrän åtta. Irriterande!

Vet inte när jag kan ringa Ulf eller Kaj heller. Ska försöka

ringa Ulf´s kontor vid sju. Får hoppas han är där och har lite information

till mig!


Funderar på om jag ska ta mig en långpromenad några timmar.

Sen gymet. Sen Berit. Sen skolan. Sen hem och sova!

Blir väll inte att jag går till skolan och fixar idag, men man kan ju

alltid hoppas. Borde gå till försäkringskassan också.

Ska iallafall till ÅK och posta brev!

Har en e kvar, blir nog att ta den så jag är pigg hela dagen.

Borde verkligen städa också! Men självklart finns inte orken där!

Ska betala räkningar idag. Räkningar för ca 11000 sammanlagt, har 5600. Skitbra. Aja, det löser sig alltid på något sätt!


Har skrivit brev inatt. Gjort massa träningsövningar. Gråtit. Gråtit.

Gråtit. Ingen vägning idag heller eftersom jag inte kommer lägga mig och sova. Men det är lika bra!


Det är ingen idé att försöka dölja det med maten så mycket som jag gör.

De flesta vet ändå. Och jag försöker kämpa, även om en del av mig inte vill.

Men nu ska jag iallafall fasta, så länge som jag orkar. Förhoppningsvis blir det ett tag! Kontroll. Ska även försöka sluta röka! Så det blir en riktig rensning. Så kommer nog bli jobbiga dagar, men Jenni fixar!

Idag blir det max en 0.5L flaska med vatten. Kanske laxer också.

Mest för att känna mig ren.... Nu har jag ju ändå varit duktig och inte

tagit det på flera dagar!


6 dagar kvar. Efter det är det max 6 dagar till. Sen är det värsta över!

Det gälle att hålla ut. Har jag klarat 54 dagar klarar jag väll max 12 dagar till väll?! Det är väll värst nu när jag vet hur få dagar det är kvar! Tiden går sakta!


Uhu, mår illa. Min mage har varit upp och ner de senaste dagarna. Helt i obalans. Kanske börjar bli magsjuk eller något.


Uuuh, nu börjar jag bli trött. Men jävligt onödigt att somna nu, då kommer jag aldrig vakna!


Ska se om det kommit något nytt avsnitt med Starve. Jag hoppas det!

Spännande nu jue!


Aja. Skriver meeeeer sen.



Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards