Alla inlägg under november 2008

Av J - 11 november 2008 03:59


Är besviken på Veckorevyn!

Började prenumerera för att jag ville ha grejjen man fick.

Så fick jag det här?! Inte alls det som var på bilden när jag skickade in :P


En guldig väska.

Gul ögonskugga.

Och en kajal och concealer!


Dååååligt Veckorevyn :P


Aja. Får väll se om Glamour är bättre, haha!

Fick deras nya tidning idag, woho.


Av J - 11 november 2008 03:58


Ge mig den där jackan och jag är din tills jag dör ^^


Den ska köpas när pengar fås. Mhm!

Av J - 11 november 2008 03:56


Dagens outfit blev inte alls som jag skrev. Ändrade mig när jag såg

hur vädret var, regnigt och kallt!


Oversize-linne - Carlings

Tröja - Cubus

Jeans - BikBok

Skor - Din sko


Ganska slappt, men bekvämt!

Av J - 10 november 2008 16:57

Pratade med K.D idag. Och tydligen är allt klart! Det enda de väntar på nu är grejjerna från skl.

Så nu vet jag att det hon håller på med är ren djävulskap och det hatar jag henne för. Hur fan kan man vara så jävla känslokall!?!?

Jävla fittkärring, ett skott i pannan skulle hon ha!


Uhuu.. Förbannad!


Men det kommer straffa sig i slutändan!

Du kommer få fan för det till slut, och då är det jag som

kommer stå och hånle åt dig, låtsas vara förstående.

Jävla fitta!

Av J - 10 november 2008 16:43

Istället för att ta 2:ans buss till lägenheten satte jag mig på buss nr 13.

Den som går hem! Jag gick med snabba steg tills jag kom utanför porten.

Då började hjärtat slå hårdare och jag blev nervös.

Till slut gick jag in. Jag blundade hårt, men när jag öppnade

ögonen var allt lika trasigt som förut...

Nu såg man lite bättre. Jag gick igenom lite saker, men inte mycket.

Packade med mig en kastrull, tekopp, te och tesil. Så nu kan jag dricka te.

Träningskalender, kalender, block, glitterpennor, ljus, smink, hudprodukter, foton. Sen hittade jag din mobil. Chockad! Nu har jag

ett till bevis på att det inte är du. Underbart!


Sen började jag leta kläder. Hittade rätt mycket kläder som inte var uppeldade och som inte luktade alls mycket rök. Packade ner lite.

Sen flera par skor. Dock var några uppeldade. Gillas inte!


Sen hittade jag lådan med dina kläder. Och de luktade fortfarande Du!

Jag satt länge och drog i mig lukten! Packade ner dem varsamt och hämtade sen dina parfymer. De fem parfymer du använder mest!

Nu kommer jag ha dig nära hela tiden!


Sen sjönk jag ihop på golvet. Du var inte där, djuren var borta. Hela lägenheten är rökskadad och vissa delar nedbrända. Nästan allt är förstört. Men ändå kände jag mig mer hemma än vad jag gjort sen den 3oktober! Det var så skönt att slippa känna sig vilsen!

Jag hade velat stanna där hela natten, men de har sagt att det är farligt att vistas för länge där inne. Och jag kände redan efter den timmen hur tätt jag blev i näsan, ögonen sved och ont i bröstet.


Nu är jag i lägenheten i Årby igen. Och känne mig lika vilsen som förut.

Men imorgon ska jag tillbaka igen, hem. Och få må bra en kort stund...

Av J - 10 november 2008 16:40

Hoho, jag är fortfarande vaken ^^


Gick bra i stan. Först banken. Vissa av sakerna kan man få ut redan nu på försäkringen medans det mesta måste vänta. Tööööligt!


Sen var jag på Servicecenter. De tycker att jag ska sjukskriva mig. Kanske vore en bra idé, orkar inte med skolan just nu...


Hittat massa fina saker jag vill ha, haha. Lägger in bild sen ^^


Röört mig massor idag, duktigt värre..


Ska försöka komma in på fucking kukmsn som inte vill funka.


later...

Av J - 10 november 2008 09:48

Idag ska jag verkligen vända rätt på dygnet! Ska inte somna :)

Suttit och planerat massa bröllop nu. Gjort en budget. Kollat klänningar.

Ih. Massa skoj!


Nu ska jag snart dra mig ner mot stan.

Första stoppet blir Länsförsäkringar.

Fixa Daniels räkning och prata med försäkringsgubbe!

Sen biblioteket.

Är rätt kluven när det gäller mat idag.

Jag vill absolut inte äta. Men. Daniel har skrivit och bett mig.

Det biter inte på mig annars. Men han blev tydligen orolig senast vi

träffades. Aja. Får se hur jag gör. Är vilket fall som helst inte hungrig alls just nu...


Dagens outfit idag är En klänning, det är en grå t-shirt ihopsydd med en kjol med hög midja. En svart tunn långärmad under. Strumpbyxor.


Tycker inte om den här klänningen, ser så fet ut i den. Men inget annat rent, haha. Tvätttid imorgon!


Ytterkläder idag blir min röda kappa, svart sjal och ett par av mina högklackade.


Kommer bilder på allt sen.

Av J - 10 november 2008 04:54

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards