Alla inlägg under november 2008

Av J - 9 november 2008 06:04

Precis kollat klart på alla Grey's avsnitt.

Några dagar kvar så kommer det ett nytt, woho!


Klockan är redan sex och jag vet inte om jag ska sova eller vara

vaken tills ikväll. Borde vara vaken. Men har ingen lust.

Är iofs inte trött heller. Men ändå...


Aja. Lär väll märkas vad jag gör för val!

Ska iallafall till stan vid tio hade jag tänkt.


Ska se om det är något skoj på AnyTime.


Tjohej...

Av J - 9 november 2008 01:13

Oj!

Det här är verkligen magiskt!


Jag ska snart ut och kolla på stjärnor och fnittra!



Fnittra är bra. Stjärnor är bra.

Glädjerus är bra.

In i dimman.

Tihi

Av J - 8 november 2008 23:34

Jag har fått en ny kompis, verkar det som. Wihoo!

Av J - 8 november 2008 21:43

Nananananana. Jag vill bli trött, haha!

Skiter i att panta burkar idag... Hemköp stänger om

en kvart :P


Ska nog.. Plocka i ordning lite nu... Wohopp!


Uppdaterar sen!

Av J - 8 november 2008 19:57

Somnade vid nio imorse och vaknade nyss.

Hörde inte den jävla väckarklockan!

Måste ringa Liza så hon inte tror att jag glömt henne, och tvätt-tid måste jag boka om! Fan också!


Funderar på om jag ska gå ut och gå, men det är ju så mörkt. Ja, som jag skrivit förut är jag mörkrädd, haha.

Men kanske gå till Hemköp och panta burkar. Det är ju belysning hela vägen! Men då blir jag nojjig att träffa massa fulla folk. Det tycker jag heller inte om, om jag inte är full själv eller har någon med mig.

Jaa, dagens i-landsproblem verkligen :P


Skönt att iallfall för en gångs skull känna sig utsövd :)


Nu ska jag ta dagens första cigarett, sen fundera ut vad jag ska göra!


//

Av J - 8 november 2008 05:56

Håller på att ladda ner alla Grey's Anatomy avsnitt jag missat sen mitt internet försvann.

5 avsnitt allt som allt, mys!

Nu blev ett avsnitt klart, så ska kika :)



Av J - 8 november 2008 05:20

Kan inte sova. För mycket negativa tankar.

Som vanligt... Borde sova. Men kommer väll inte bli trött förrän om några timmar. Skit!


Av J - 7 november 2008 23:12

Det är så mycket jag borde göra ikväll.

Städa. Träna. Bada. Skriva.

Andas. Le. Skratta.


Men allt känns så långt borta just nu.

Jag är så fruktansvärt trött.

Men inte den sortens trötthet som kan få dig att somna.

Snarare utmattad.


Jag är så trött på att sakna. På att skriva brev.

Eller, visst, det är mysigt med brev. Men jag vill

hellre få vara öga på mot öga. Vara så nära man bara kan!

Men snart så, om inte alltför länge!

Hr kommer antagligen ta bort allting.

Och den 18 är förhoppningsvis allt över, om inte innan t.om


När pappa dog trodde jag inte man kunde sakna någon mer än

vad jag saknade honom, men nu har jag lärt mig att det kan man!

Pappa har iallafall en plats dit jag kan gå och sörja, prata osv osv.

Men nu vet jag att han är så nära, helt levande, men att jag ändå inte

får vara nära! Jag hatar A.A och skulle kunna döda henne.

Sånt kanske man inte ska skriva, ifall det läses av fel person!

Men det är så jag känner!

En falsk, patetisk jävla fitta som utövar maktmissbruk och gör

allt för att klättra på karriärstegen! Men förhoppningsvis kommer

hon få fan för det i slutändan. Och då kommer jag stå och skratta åt

henne! Jag önskar hon får känna den smärta jag känner!

Gaha. Blir arg bara jag tänker på henne!


Jag borde verkligen sätta igång lite musik nu och sätta igång.

Sen gå ut med sopor och även skaffa en tvätt-tid!


Och städa = Bränna kalorier!

Får tänka så ^^


Ett cigarettpaket tills den 15, det är illa, illa.

Banken segar med att föra över pengarna från mitt sparkonto, hatart!

Fast har typ, hundra miljoner pantburkar, så får nog ihop 32 spänn till ett cigg paket ^^


Nä. Nu ska jag ta mig i kragen och försöka börja röja lite!




Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards