Alla inlägg under mars 2009

Av J - 2 mars 2009 17:03

Trött, trött, trött.

Kom precis hem till Thezzy, varit med Linda hos Jennifer.

Sen hos läkaren. En ful äcklig norsk som verkade tro att

alla i hela världen kan norska. Och han verkade veta allt också.

Längesen jag grinade så här hos doktorn, haha.

Ett skott i pannan skulle han ha. Jaja, nu vet jag ju att jag inte behöver

behandling än på ett tag, haha!

Tog blodprov, det gjorde inte alls ont faktiskt. Ganska skönt.

Lyckades lura av gubbfan lite Stilnoct. Bara 10 stycken.

Men mums fillibabba. 11 månader sen sist. Kommer sova

gott ikväll.

Tog bort bilderna, nöjd Emelie? : )


Folk gnäller, gnäller, gnäller. Och jag är trött, trött, trött!



Skriver senare igen.


//



Av J - 2 mars 2009 09:07

Jag vill till maaaaaaaaaaaamma!

Av J - 2 mars 2009 06:50

Varför måste det alltid vara svält eller hets?

Varför kan det aldrig vara lagom?


Svält.

Hets.

Laxer.

Fingrar i halsen.


Det tar kål på mig.


Och hur förklarar man för sina nära att man inte kan komma

även fast man vill för att man måste bestraffa sig själv?


... Fail!

Av J - 2 mars 2009 05:36





Jag funderar seriöst på att be någon typ låsa in mig i ett rum.

Några böcker, cigaretter, mp3, vatten, lite flödder.

Sen låsa in mig i en vecka... Fatta vad jag skulle gå ner i vikt.

Ska fan hitta någon som är villig, haha.

Och skitbra med flödder, då kan jag sova typ hela tiden.

Jag är smart.


Alla inlägg är så flamsiga och tramsiga och osammanhängande.

Visst kan jag skylla på alkoholen och ja. Men längesen jag skrev ett

seriöst inlägg. Kanske blir det senare. Om jag får låna datorn.


Hatar fucking rubriker. Kommer aldrig på någon!


Men nu, cigg!

Av J - 2 mars 2009 05:01

Jag saknar Enita. Grymt mycket.

Den kvinnan är underbar!

Ett under att hon står ut.

Finast i hela världen!




Av J - 2 mars 2009 04:57




Av J - 2 mars 2009 03:55

Jag är sjukt glad just nu! Till veckan åker jag till Gävle. Ska bli helt underbart. Öl och sen touch. Jag är verkligen i stort behov av en touch nu så det är passande!

Det ska bli sjukt underbart! Imorgon, eller ja idag blir det ju. Då får jag veta vilken dag.




Nu, nu ska jag försöka sova. Ska dock upp om fyra timmar.

Men börjar se i syne, haha! Illa.


Puss



Av J - 2 mars 2009 03:31

De senaste veckorna, eller ja, de senaste tre månaderna har jag försökt arbeta med mig själv och må bättre. Tagit emot den mesta hjälpen jag har blivit erbjuden.

Varit öppen och ärlig mot min läkare, var väll bra förutom att jag inte får benzo längre. :P

Det var meningen att jag skulle börja på en dagsbehandling. Nyckeln, en grupp med tjejer. Man är där två dagar i veckan, 11timmar sammanlagt.

Verkade faktiskt bra. Var tveksam först men under intervjun så kändes det jättebra!

Läkaren hade sagt att det var självklart att jag skulle få börja.

Men när intervjun var slut så fick jag veta att mina "ätstörningar" är för grova för att jag ska få börja på öppenvård. Blev helt jävla knäckt och bröt ihop när jag kom hem. Pontus fick sitta och trösta mig i flera timmar.

Så ja. Var hos min läkare i måndags.

Jag måste tydligen bli inlagd i 1-6 veckor. Sen får jag börja på Nyansen, ätstörningsenheten. Och sen nyckeln. Jag vill inte alls bli inlagd, men vet att om jag inte gör det så kommer det bli tvångsvård. Men som tur är så är det lång kö. :D

Det som är positivt är att läkaren ska göra en undersökning av allt. Se hur mycket jag skadat min kropp. Vi har iallafall konstaterat att jag har fått languohår. Bleeeh. Får se hur mina inre organ mår.

Men ja. Ska försöka slippa. Vill inte!

Livrädd. Tycker att dom överdriver allting.


Men det går iaf bra med viktminskningen. Vet dock inte vad jag väger, men nu är jag iallafall mindre än vad jag någonsin varit. Så det är nice, även om det är massa fett kvar! Testade massa kläder idag som Linda fått för att det varit för smått. En del kläder bara åkte av mig. Blev jätte chockad. Och mycket glad.


Slutat hetsäta också. Eller ja. Idag hetsåt jag för första gången på ja, jag vet inte hur länge! Ångest, men ja. Sånt som händer.

Ska lägga in lite bilder sen. Ser skitroligt ut när magen är svullen som den alltid blir när jag (och ja, säkert alla andra) hetsar. Så får väll lägga in nya imorgon, haha...




Ja, det är väll typ det... Som har hänt, haha. Skulle skrivit massor men jag orkar inte tänka, haha!


Jupps jupps... :P



Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards