Alla inlägg under augusti 2009

Av J - 24 augusti 2009 03:31



Borde sova, ska upp om tre timmar.



M - Tack för inatt. Om några timmar ses vi! Jag är så rädd att det ska göra så ont. Men det ska nog gå bra. <3


Av J - 24 augusti 2009 00:07



Inget Kristinehamn heller. Blev roadtrip i Kil istället, haha.

Men det var trevligt det med...


Efter det träffade jag Raken och Amanda. Sen drog jag och Amanda till Malin. Var mys.

Sen hem, och sen till mamma. Min kamera dog och det är rätt sugigt.

Men shit happends...


Träffade Malin för drygt två timmar sen och drack varm oboý med henne utanför mig, var massa mys det med...


Inte så mycket skrivglöd just nu.. Rätt less...



Jag känner mig så äckligt jävla fet. Och jag vet inte om jag klarar av den

här viktuppgången.

Jag vill få göra som jag brukar, svälta och svälta och bli smal!

Fan. Jävla skit.

Av J - 23 augusti 2009 12:00



Åhå, blir inget Hagfors, för lillebror ska ha middag, hahahah!


Istället blir det roadtrip till Kristinehamn :)


Puss hej!

Av J - 23 augusti 2009 11:31


Hade en skitkul kväll igår.

Träffade Thirre, fick de första bebiskläderna, och en åkpåse. Älskade

Thirre <3

Sen åkte jag, mamma och Emi ut till agilitybanan med hundarna.

Sen fick jag köra bil. Och för första gången när jag kör så var jag inte rädd.

Det var skitkul, och jag var skitduktig. Sen efter ett tag fick jag sitta själv i bilen, Emelie såg panikslagen ut, men Jenni fixade, haha ^^


Åh, jag fick ett skiiitsnyggt vardagsrumsbord av sis och Andreas.


Sen gick jag hem till mig och träffa älsklings-Amanda. Vi byggde ihop

vardagsrumsbordet, här behövs inga män inte ^^

Sen träffade vi Raken och gick upp till Kil. Satt på Killingen en stund.

Sen mötte vi Fredrik. Sen åkte vi bil. En stor gul jävel, haha.

Var skitkul, drog in till stan. Men Kalix fick böter, så vi drog hem!

Åkte runt ett tag. Sen skulle Amanda hem, så då drog jag och Raken

också hem!


Idag ska jag med The Family upp till Hagfors och träffa lillebror. Sjukt längesen jag träffade honom nu. Sen ska jag träffa Amanda och Raken, Fredrik kanske också kommer över :)


Åååhå, smurf spökar med mig, jävla illamående, haha!


Jag är trött, nyvaken, haha :)


Nu, frukost!


//



Av J - 22 augusti 2009 16:53

I'm gonna take my suitcase
Pack things right
Gotta find my way and do it
Today and not loose sight
I long for her touch
And I long for her smile

I'll take the next flight
Back to be with my girl
I will pray say please
And get on my knees
She rules my world
I will give here all she
Ever wanted me to be
She'll see

Ooooo
I don't wanna stay here anymore
I just got to get home
I don't wanna miss your love, no more
I just got to get home
Without you I'm as lonely as can be
Tell me that you need me
I don't wanna stay here anymore
I just got to get home

(Got to get home)
(Got to get home)

I've tried to close my eyes
So I couldn't see
Tried to find a way
To put it away far from me
But a heart that's missing love
Cant live, no more

Oooo
I don't wanna stay here anymore
I just got to get home
I don't wanna miss your love, no more
I just got to get home
Without you I'm as lonely as can be
Tell me that you need me
I don't wanna stay here anymore
I just got to get home

(I don't wanna stay here anymore
(I just got to get home)
(I don't wanna miss your love, no more)
(I just got to get home)

A lovers heart will never forget
Tell me that you need me

(Got to get home)
I don't wanna stay here anymore
I just got to get home
I don't wanna miss your love, no more
I just got to get home
Without you I'm as lonely as can be
Tell me that you need me
I don't wanna stay here anymore
I just got to get home



Åååh.. Jag har fått en liten crush på Måns Zelmerlöw.

Musiken kanske inte direkt är min stil, men han är ju så jevla het, och hans röst.. Åååh... Haha. 

Nu förstår jag varför Emelie lyssnat på honom ^^

Av J - 22 augusti 2009 16:47




I fell in love, I fell in love last night, and I was dancing the whole way home!





<3

Av J - 22 augusti 2009 13:28



Sov hemma inatt. Var skönt. Har saknat min säng. Somnade tidigt.


Nu är jag hos mamma, väntar på att syrran ska komma hem.

Linda vill att jag ska åka till Challa idag, funderar på det, saknar min lilla tönt jue!



Emma - du är min fallskärm när jag faller om natten. Tack för att du finns. Jag älskar dig!



Hur kan man göra så som du gör?

Det är illa, riktigt illa!

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards