Alla inlägg under augusti 2009

Av J - 6 augusti 2009 17:51




Du får inte riva mina murar
Som jag omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar
Så att jag kan somna tryggt
Och du får inte ha mig som en dröm
När jag vill va din verklighet
Och du får inte säga att du hoppas
Om du inte tror du vet

Men du får ta den tid du behöver
För att förstå vad är det du vill
Du får be en bön att tiden
Du behöver räcker till
Och du får samla dina tankar
Så att två själar kan få ro
Och så att allting som vi lovade
Oss själva, kan få gro

Du får inte andas på min panna
Och inte få mig falla mer
Om du inte sen kan stå för
All den oreda du ger
Och du får inte röra vid mitt hjärta
Som om allt var uppenbart
Men jag önskar inget hellre
Än att du gör allt emot mig snart


Kan man inte radera den här dagen?





Ont

Av J - 6 augusti 2009 17:45





Det här är den jobbigaste dagen på länge!

Det gör ont.

Och jag undrar varför jag är så jevla fel...



Varje gång jag tror att jag slutat gråta kommer det nya tårar.



Stanna med mig.



Av J - 6 augusti 2009 14:38



And I swear
I’ll be there
Anytime you want me to
I’ll be true
Here for you
Don’t leave me lonely
'Cause I need you



 




Av J - 6 augusti 2009 13:27

Ha, raderade inlägget snabbare än vad jag trodde jag skulle göra!

Bättre att hålla det för mig själv!


 Dammsugat hela lägenheten. Snart kommer vaktmästaren och fixar handfatet. Underbart!

Så sen ska jag röja upp ordentligt, inte bara göra lite åt gången som jag brukar, för då blir det aldrig klart!

Boka tvätttid också, sen antagligen upp till Kil och handla.

Om jag hinner!


Är mycket att göra idag... Men det är skönt, då slipper jag tänka.




Istället för att vara så jävla konstig kan du väll

säga vad jag gjort för fel...


Nää..


Cigg blir!


Av J - 6 augusti 2009 11:43

Har lagt upp den förut, men lägger upp den igen...

För den passar bra idag..



Bby

 Jag vill inte låsa upp några dörrar

om inte du är nyckeln

och jag vill inte ställa några fönster på glänt

om inte du är vinden

som kommer in

Jag vill inte simma

i havet på sommaren

om inte du är vågorna

som gungar mig

in mot land

Jag vill inte ha solglasögon på mig

om du är solskenet som bländar mig

och jag vill inte klä mig varmt om vintern

om du är kylan

Jag vill inte skratta

om det inte är du som varit rolig

och jag vill inte gråta

om du är tårarna som rinner

(ifrån mig)

Jag vill inte lyckas

om inte du gläds med mig

och jag vill inte misslyckas

om det inte är så

att du

är andra chansen

Jag vill inte vara frisk

om du är en sjukdom

jag vill inte ha medvind

om du är motvind

Jag vill inte leva

om inte du lägger märke till det

eller andas

om inte du

är andetagen

Och jag lovar att tiga

tills dagen jag dör

om det är du

som är

tystnaden





Av J - 6 augusti 2009 11:20



Födelsedagen var bra.

En av de bästa faktiskt.


Tack till alla som förgyllde den!

Av J - 5 augusti 2009 10:55


I can almost see it
That dream I’m dreaming but
There’s a voice inside my head sayin,
You’ll never reach it,
Every step I’m taking,
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking but I
Got to keep trying
Got to keep my head held high

There’s always going to be another mountain
I’m always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes I'm going to have to lose,
Ain’t about how fast I get there,
Ain’t about what’s waiting on the other side
It’s the climb

The struggles I’m facing,
The chances I’m taking
Sometimes they might knock me down but
No I’m not breaking
I may not know it
But these are the moments that
I’m going to remember most yeah
Just got to keep going
And I,
I got to be strong
Just keep pushing on,
cause

There’s always going to be another mountain
I’m always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes I'm going to have to lose,
Ain’t about how fast I get there,
Ain’t about what’s waiting on the other side
It’s the climb

There’s always going to be another mountain
I’m always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes you're going to have to lose,
Ain’t about how fast I get there,
Ain’t about what’s waiting on the other side
It’s the climb

Keep on moving
Keep climbing
Keep the faith baby
It’s all about
It’s all about
The climb
Keep the faith
Keep your faith

<3

Av J - 5 augusti 2009 09:40





 1 månad med bby <3



Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards