Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av J - 9 oktober 2008 23:04

Står utanför hotellet och röker när en mörkhyad kille på cykel

stannar framför mig.


Killen: Tjohej, har du en cigg?

Jag: Mm, visst.

Killen börjar ta fram massa reflexer. Typ 10-15 stycken

Killen: Jaa, jag måste ta på mig massa reflexer, jag syns ju för

fan inte i mörkret.

Börjar skratta för mig själv.

Står och småpratar lite. Sen ska han cykla vidare.

Killen: Men men. Ha det så bra. Hej då aborre.


Det var roligare än vad det låter. Skrattade halvt om halvt ihjäl mig när han cyklade iväg med alla sina reflexer. Och vadå aborre?

Av J - 9 oktober 2008 22:11

Pratar med Sara, min ängel.

Fan så jag saknar henne! Hon lugnar mig som ingen annan gör!





Av J - 9 oktober 2008 14:55

Somnade sent. Vaknade vid tio.

Ringt runt som en galning...

Varit en jobbig dag med mycket gråt.


Sen ringde Kaj och jag fick gå dit på typ, samtal o skit!

Var jättenervös, var en till gubbe med. Satt och var grymt ledsen!

Efter samtalet så ringde de runt lite och innan jag visste vad de

gjorde sa det de gjorde nu får de egentligen inte, men de gjorde

det för att de tyckte jävligt synd om mig.

Och vips satt jag i telefon med Daniel! Tror vi pratade en

halvtimme.

 Vi pratade om allt mellan

himmel och jord.

 Han hade strumpor nu iallafall, haha :)

Ska köpa kalsonger till honom sen. Tydligen har han såna på sig som jag tycker är skitsnyggt men som han hatar, haha! Han hade skrivit brev till mig som han ska skicka också. 

Sen lovade jag att försöka äta. Så nu har jag faktiskt ätit lite.

Uppsvälld och magknip, men värt det!

Jag är så tacksam att jag fick prata med honom. Och snart får vi förhoppningsvis träffas!



Nu väntar jag på att Länsförsäkringars pengar till kläder ska komma över.

5000:- får jag tydligen. Och sen blir det antagligen mer pengar.

Det tackar man inte nej till! Ska bli jävligt skönt att få på sig rena kläder!


Nu blir det att leta boende som en tok...


Skriver sen. : )




Av J - 9 oktober 2008 01:20

Fan vad skönt det var att duscha.

Och tvätta ansiktet med riktiga rengöringsprodukter och

efter det smörja in!

Nu känner jag lite mer som en människa igen.

Det som fattas nu är rena kläder!


Börjar få typ. Inte utslag, men prickar i ansiktet (inte finnar), och på kroppen. Kanske för att jag stressar och är så orolig just nu.

Får hoppas de försvinner.


Precis satt på mig pyjamasen, min svarta t-shirt, tjocka gråa strumpbyxor och Daniels luvtröja. Kallt här. Kanske lägger in en bild på den sexiga outfiten, haha!


Ska ta kvällen sista cigarett. Börjar faktiskt bli trött, så kanske kan somna snart. Ska ju upp vid åtta. :/


Hörs imorrn!



Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards