Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av J - 16 oktober 2008 21:45

Jag är så jävla duktig.

Blev precis klar med Studiearbete 2. Så nu ligger

jag inte efter i skolan mer. Så skönt!

Men huvudvärk har jag fått, haha!




Sugen på någonting. Vet dock inte vad :P

Borde plugga lite mer, men orkar fan inte, haha!

Ska upp tidigt imorgon och ringa tre samtal. Jiho!


Jaja. Ska prata lite med Björn nu. Kolla på tv4Anytime kanske.

Göra något iallafall...


Skriver nog sen...



 



Av J - 16 oktober 2008 16:30

Av J - 16 oktober 2008 15:46

Fan vilken dag. Och fan vad negativ jag är hela tiden. Förlåt.

Det blir nog snart bättre...


Men nu har jag ändå varit positiv i några dagar. Men idag när jag

satt och drack min Latte Machiato bröt jag ihop så jävla hårt!

Men egentligen kanske jag inte borde ha gjort det...

För när man är så ovetande om allt som händer runt omkring, så börjar man automatisk läsa mellan raderna och vända på allt folk säger. Och det har L gjort idag. Och jag vet hur dålig jag är på att läsa mellan raderna, hon är förhoppningsvis lika dålig på det!

Jag måste försöka tänka positivt, måste försöka vara stark!


Försökt ringa min soc hela dagen, men inget svar. Panik!

Gick även till Nord idag, har väntat på remiss i flera månader.

Bröt ihop där uppe, och nu har jag fått en läkartid imorgon.

Så fort har de tydligen aldrig gett någon en tid. Jag är tacksam!

Kanske jag får hjälp mot ångesten...


Så imorgon alltså, hämta nyckel och skriva kontrakt klockan tolv, fixa bostadsbidrag, läkartid klockan ett. Sen vet jag inte än vad som sker...

Kommer nog tyvärr inte ha tillgång till internet. Så bloggande under helgen kommer det nog bli dåligt med!




Pratade med Jarri idag också, skönt att det börjar ordna sig för honom!




Jaja. Ska ringa Liza och fråga om jag kan gå ut och gå och lämna dörren olåst eller vänta tills de kommer hem...


Mår sjukt illa. Så måste röra mig.


Skriver senare ikväll.


Puss

Av J - 16 oktober 2008 00:27

Har klarat det helt ok i några dagar nu.


Och bara pam boom så kom panikångesten!


Kan inte sluta gråta. Gör ont i bröstkorgen, i hela fucking jävla

kroppen, kan knappt andas! Yrsel.


Fan. Kan inte nån bara skjuta mig i huvudet...


Jag hatar det här!!!!



Fixar kommentarerna imorgon. Sry. Men nu ska jag ut och kedjeröka.

Måste få bort ångesten!!!!!!


Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards