Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av J - 8 oktober 2008 23:38

Jag är helt slut...


Det mobila teamet var här. Pratade. Men hjälpte inte så

mycket. Ska ringa till Nord imorgon och kräva en tid samma dag!

Jag behöver det fan! Jag är fysiskt och psykiskt utmattad!

Jag klarar inte av ovissheten, jag hatar att inte kunna ha kontroll.

Jag orkar inte ensamheten, saknaden. Vetskapen om att du är så

nära men ändå så långt borta!

De sa att jag måste hitta något annat att ta kontroll över än

maten. Vet jag. Men nu ska jag komma på vad!



Tänk, jag klarade mig genom den här dagen också. Och nu har

jag inte gråtit på två timmar! Framsteg. Funderar på om jag ska

duscha och krypa under täcket. Men sjukt kallt här inne. Mina händer börjar fan bli blåa, haha... :P


Har gjort så hela dagen är fullspäckad imorgon. Får inte ha en lucka.

Tänk om jag kunde göra så på natten också!

Kommer bli jobbigt imorgon, men tror det kommer gå bra, vet att jag får gå när jag vill!




Ska nog röka sen. Har inte rökt sen typ tjugo i tio :)

Kanske kan sluta snart. : )


Gah. Hoppas på en relativt brav dag imorgon!


Förlåt mamma, Emi och Isak. Jag älskar er!

Jag trodde inte ni skulle tycka att det var så illa.

Eller att jag hade blivit så mycket mindre.

Men nu ni, imorrn fixar jag det här!


Nä ni. Kanske skriver sen. Man vet aldrig.


Annars så hörs vi väll imorrn... :P


//



I

Av J - 8 oktober 2008 20:03

Mm..


Och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det gör ont i varje kroppsdel

och hjärtat slår så hårt.




Av J - 8 oktober 2008 17:48

Såå där. Nu har jag precis tränat.

Varierade mellan att jogga och springa på bandet.

Brände 100kcal. Sen körde jag lite situps.

Efter det varvade jag ner med att sola i typ 8 minuter.

Orkar inte ligga för länge, haha!

Skit kul att man precis efteråt ser brun ut, men efter

 någon halvtimme ser man lika blek ut igen :(


Ska nog ta en dusch, sen se på tv. Eller om jag ska duscha om någon timme.

Ska snart ner och träna igen om jag orkar. Är jättetrött.


Aja. Nu cigg iaf! (jag har minskat jätte mycket på rökningen : ) )


Jag blir så arg när folk säger massa saker som inte stämmer.

Och ska vara så jävla negativa. Man kan inte vara så jävla negativ nu när situationen ser ut som den gör. Man måste tänka framåt!

Och jag vet mer än dem, så egentligen borde jag inte ta så illa upp!

Men jag orkar inte få höra massa negativt när jag själv kämpar med

att försöka tänka framåt :P


//

Av J - 8 oktober 2008 17:09

Fick nyss sån panik!

Men nu när jag vet så har jag lärt mig att inte lyssna på någon annan.

För jag vet trots allt :)

Av J - 8 oktober 2008 16:15

Gick ut på stan förut. Gick först till skolan och fixade med praktiken och lite annat. Sen gick jag mest bara runt och rensade tankarna!

Sen gick jag till mitt och Daniels cafe och köpte en cafe machiato (stavning?), hade 30 kr kvar på mitt fikakort så behövde inte betala något, bra bra. För det har jag inte råd med nu...

Så jävla gott. Man känner verkligen skillnad när man druckit det på pressbyrån och Mc Donalds ett tag :P

Sen gick jag omkring lite mer och nu är jag på mitt rum igen!

Ringt runt massor om lägenheter och pratat med försäkringsgubben.

Tills på fredag blir jag kvar här, sen vet vi inte. Ska ses imorgon, får även pengar till kläder då. Var iväg och kollade ut billiga kläder förut.

Baskläder, byxor, tjockare tröjor, underkläder, strumpor osv osv.


Nu funderar jag på om jag ska gå ner och träna lite, efter det sola sen upp och duscha...

Tror inte jag har så mycket mer att göra idag.

Och orkar inte sitta stilla här, för då tänker jag för mycket :P


Men men. Skriver väll sen...


//

Av J - 8 oktober 2008 13:40

Kommentar till Bilder...
Jag hoppas du kommer till ro med de som plågar dig!

Vet inte vad som hänt dig men jag vet att bara de starkaste mäniskorna får livets allra hårdaste prövningar...du kommer att klara dig igenom!

Va rädd om dig!!

av M den 8 oktober 2008 kl 03:56 - Godkänn - Ta bort


Jag vet inte vem det är som skrivit den här kommentaren!

Men, tack!

Tänk att en liten mening kan göra så mycket!

När gråten har varit nära idag har jag faktiskt gått in och läst kommentaren! Det känns bättre!

Tack, vem du än är!


Av J - 8 oktober 2008 13:34

Just de. Trots all mat igår hade jag gått ner 5hekto.


Vikt: 56.3Kg

BMI: 21.5


Två hekto kvar, sen är jag på årets lägsta vikt. Jepp jepp...


Emi, bli inte tjurig när jag skriver om det här.

Det är det enda som får mig att tänka på annat.

Och jag försöker ju faktiskt äta nu.

Men jag mår så fruktansvärt dåligt...

Uhu, kan inte hela familjen komma hit? :p


Ska gå till skolan och fixa lite papper nu...


//


Av J - 8 oktober 2008 13:27

Vaknade runt tjugo över tio då syrran ringde mig.

Skönt att få sova lite längre.

Ser hemsk ut idag. Stora påsar under ögonen, sen röda kinder.

Haha.


Testade mina bruna linnebyxor i strl 34 som jag köpte för någon månad sen. And guess what, de passar nu :)


Kollat massa lägenheter och ringt runt idag.

Gråten är nära hela tiden, fastän jag känner mig stark idag!


Aja. Nu knackar städerskan på dörren. Frågat tre gånger nu om jag vill ha det städat, men jag städade själv inatt :P

Senil tant, haha!


Hörs sen...

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards