Alla inlägg under oktober 2008

Av J - 8 oktober 2008 17:48

Såå där. Nu har jag precis tränat.

Varierade mellan att jogga och springa på bandet.

Brände 100kcal. Sen körde jag lite situps.

Efter det varvade jag ner med att sola i typ 8 minuter.

Orkar inte ligga för länge, haha!

Skit kul att man precis efteråt ser brun ut, men efter

 någon halvtimme ser man lika blek ut igen :(


Ska nog ta en dusch, sen se på tv. Eller om jag ska duscha om någon timme.

Ska snart ner och träna igen om jag orkar. Är jättetrött.


Aja. Nu cigg iaf! (jag har minskat jätte mycket på rökningen : ) )


Jag blir så arg när folk säger massa saker som inte stämmer.

Och ska vara så jävla negativa. Man kan inte vara så jävla negativ nu när situationen ser ut som den gör. Man måste tänka framåt!

Och jag vet mer än dem, så egentligen borde jag inte ta så illa upp!

Men jag orkar inte få höra massa negativt när jag själv kämpar med

att försöka tänka framåt :P


//

Av J - 8 oktober 2008 17:09

Fick nyss sån panik!

Men nu när jag vet så har jag lärt mig att inte lyssna på någon annan.

För jag vet trots allt :)

Av J - 8 oktober 2008 16:15

Gick ut på stan förut. Gick först till skolan och fixade med praktiken och lite annat. Sen gick jag mest bara runt och rensade tankarna!

Sen gick jag till mitt och Daniels cafe och köpte en cafe machiato (stavning?), hade 30 kr kvar på mitt fikakort så behövde inte betala något, bra bra. För det har jag inte råd med nu...

Så jävla gott. Man känner verkligen skillnad när man druckit det på pressbyrån och Mc Donalds ett tag :P

Sen gick jag omkring lite mer och nu är jag på mitt rum igen!

Ringt runt massor om lägenheter och pratat med försäkringsgubben.

Tills på fredag blir jag kvar här, sen vet vi inte. Ska ses imorgon, får även pengar till kläder då. Var iväg och kollade ut billiga kläder förut.

Baskläder, byxor, tjockare tröjor, underkläder, strumpor osv osv.


Nu funderar jag på om jag ska gå ner och träna lite, efter det sola sen upp och duscha...

Tror inte jag har så mycket mer att göra idag.

Och orkar inte sitta stilla här, för då tänker jag för mycket :P


Men men. Skriver väll sen...


//

Av J - 8 oktober 2008 13:40

Kommentar till Bilder...
Jag hoppas du kommer till ro med de som plågar dig!

Vet inte vad som hänt dig men jag vet att bara de starkaste mäniskorna får livets allra hårdaste prövningar...du kommer att klara dig igenom!

Va rädd om dig!!

av M den 8 oktober 2008 kl 03:56 - Godkänn - Ta bort


Jag vet inte vem det är som skrivit den här kommentaren!

Men, tack!

Tänk att en liten mening kan göra så mycket!

När gråten har varit nära idag har jag faktiskt gått in och läst kommentaren! Det känns bättre!

Tack, vem du än är!


Av J - 8 oktober 2008 13:34

Just de. Trots all mat igår hade jag gått ner 5hekto.


Vikt: 56.3Kg

BMI: 21.5


Två hekto kvar, sen är jag på årets lägsta vikt. Jepp jepp...


Emi, bli inte tjurig när jag skriver om det här.

Det är det enda som får mig att tänka på annat.

Och jag försöker ju faktiskt äta nu.

Men jag mår så fruktansvärt dåligt...

Uhu, kan inte hela familjen komma hit? :p


Ska gå till skolan och fixa lite papper nu...


//


Av J - 8 oktober 2008 13:27

Vaknade runt tjugo över tio då syrran ringde mig.

Skönt att få sova lite längre.

Ser hemsk ut idag. Stora påsar under ögonen, sen röda kinder.

Haha.


Testade mina bruna linnebyxor i strl 34 som jag köpte för någon månad sen. And guess what, de passar nu :)


Kollat massa lägenheter och ringt runt idag.

Gråten är nära hela tiden, fastän jag känner mig stark idag!


Aja. Nu knackar städerskan på dörren. Frågat tre gånger nu om jag vill ha det städat, men jag städade själv inatt :P

Senil tant, haha!


Hörs sen...

Av J - 8 oktober 2008 03:22



Lite bilder... Sjukt att jag ser så mycket resultat på så få dagar.. Men skönt också..

Men önskar att fettklumpen på magen ville försvinna, vill ju förstås att allt försvinner, men först den klumpen :P


Det är skönt att revbenen börjar synas och kännas när jag står upp, inte bara när jag ligger. Skönt att höftbenen också börjar träda fram mer.

Och nyss såg jag i spegeln att benen på bröskorgen börjar träda fram också :D Det har de aldrig gjort förut.

Min bh som jag köpte förra månaden har blivit för stor :P Så nu blir det att köpa en ny, igen! De borde införa bh-bidrag :P


Måste skaffa ansiktsmask eller något imorgon, mitt ansikte är helt rött och torrt efter allt gråt..


Men men. Nu har jag iaf lagt in lite bilder...

Ska ta min gamla jämförelsebild imorgon så man ser.


Men nu ska jag sova. Internet kommer dö snart. Den lappen man får för internet på hotellet gäller åtta timmar, sen måste man hämta en ny. Orka det idag :P


Vet ni vad!? Jag funderar seriöst på att äta frukost imorgon. Hur ofta käkar man hotellfrulle lix?!

Eller, så äter jag det bara i tankarna. Beror helt på vad vikten säger imorgon. :)


Men men.


Sov gott!

Av J - 8 oktober 2008 03:12

Varit en lång dag. Jobbig dag. Mycket gråt. Panik.


När du såg att jag var där log du. Du såg trött ut, men leendet var äkta.

Jag försökte mima att jag älskar dig. Men du sket i reglerna och sa det högt. Men de gjorde inget. Efteråt var jag kanske en halv meter ifrån dig. Då sa du det igen, jag älskar dig. För alltid. Och jag sa det tillbaka. De gjorde inget nu heller. Kanske tog hjärtat över och de förstod hur knäckta båda två är av att inte kunna prata eller röra vid varandra.

Jag ville bara sträcka ut handen och låta mina fingertoppar smeka din hand. Men då hade det blivit ett helvete.

Jag saknar dig ännu mer nu. Och jag bryter ihop gång på gång.


Efter allt gick jag hem till Daniels mamma. Jag önskar han kunde varit där och sett hur bra det gick mellan oss. Vi satt och skrattade tillsammans och det funkade bra. Han är orolig över hur det går för mig eftersom det varit så bråkigt. Men vi har börjat om på ny kula. De tog med mig ut och åt. Och ja, jag åt faktiskt. 6 chicken nuggets. Magknip och så. Men jag gjorde det. För deras skull, Daniels skull och familjens skull! Och nu när jag vägde mig på kvällen stod vikten på samma som imorse. Antagligen för att jag rört mig mycket idag!

Sitter som sagt på Plaza hotell. Ska vara här två nätter. Sen vet jag inte om det blir här då också eller någonannanstans.

Ska träffa Mattias imorgon igen och prata försäkring och skit.

Han vet om att jag inte har några kläder. Har två par byxor typ.

Så de ska väll föra över pengar så jag kan handla. SKÖNT det ska bli

med rena kläder! Har mailat pagoden och kfast, får se om de svarar.

Annars får jag ringa imorgon...

Har en del att göra. Men ändå funderar jag på om jag ska ta sovmorgon och låta mig sova till tio, halv elva. Är så trött hela tiden...


Under de här dagarna har jag tappat vikt. Men också omkrets. Mest omkrets tror jag. Benen börjar framhävs mer. Systeryster, bli inte sur.

Men kroppen orkar inte mat när jag mår så här.

Se om jag tar någon bild. Är ju fortfarande rund. Men tror man kan se att pyttelite fett försvunnit.



Inatt sover jag med kortet och tröjan igen. Fan, vill inte sova själv något mer nu : (


Uppdaterar mer imorgon...


//

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards