Alla inlägg under oktober 2008

Av J - 27 oktober 2008 21:53

Sitter och Lyssnar på Lasse Liten. Känns konstigt att sitta och lyssna på honom när jag bara för en vecka sen låg och pratade om allt mellan himmel och jord med honom.

Hans texter berör och han är en grym musiker!


Mår inte så bra. Alla känslor kommer på en och samma gång och jag kan inte riktigt hantera det! Det här håller på att ta knäcken på mig. Men jag försöker vara stark! Det måste jag!

 Jag vill bara att allt ska vara över... Det är en jävla mardröm jag inte kan vakna upp ur...


Är livrädd för vad vågen kommer visa imorgon. Hatar helger. Hetsat hela helgen. Hetsat idag. Skit!!!! Jaja... Får försöka titta framåt...


Ska slänga iväg ett sms till L nu, sen skriva klart inlägget om Ema..


//

Av J - 27 oktober 2008 20:49

Jag strävar efter en perfektion som inte finns.

Av J - 27 oktober 2008 20:43

Oooh, vad jag älskar min granne som har trådlöst internet utan lösenord!

Får inte mitt egna internet förrän 6nov, så jag hoppas jag kan sitta på detta nät tills dess!


Förra inlägget var stressigt och negativt, mådde inte bra då.

Helgen spenderades hos mammi! Haft en bra helg, även om jag mått dåligt.

Fick höra massa gossip om vad som hänt i Årjäng och jag höll på att garva ihjäl mig.

Var i Arvika också och träffade Erik och Nathalie! Tatuerade mig också ^^

Var på Ilanda igår och köpte gardiner och ljus...


Idag har jag inte gjort så mycket...

Vaknade. Drog till stan. Biblioteket, Nord. Hem. Träna. Bada.

Typ :P


Hetsat idag. Ångest som fan över det... Men hellre det än att jag

skadar mig på annat vis..





Jisses, klockan är redan tio i nio. Tiden går snabbt nu när jag har internet igen, haha!

Ska ta medicin. Sen träningsövningar. Sen tv4Anytime tror jag : )

Röka också.

Uhu, rökt inne idag, inte alls bra! Får inte bli någon vana!


Jag har "hets-mat" kvar. Vill bara äta upp resten. Men självkontroll ffs!


Aja... Babbligt inlägg om ingenting. Men hey. I'm back : )


Av J - 26 oktober 2008 14:24

Vikt: 55.5kg

Bmi: 21.1


Kasst...

Av J - 26 oktober 2008 14:19

Tjohej.

Är i Värmland över helgen så passar på att blogga lite.

Har inget internet i lägenheten ännu, borde komma till veckan om jag har tur...


Varit en lång vecka, skönt att den snart är slut.

Fick dock träffa min finaste och det var det enda som betydde något!


9 dagar kvar nu, fy fan. 9 långa dagar...


Har tatuerat mig. Igår. Kommer bild sen!


Mår inte alls bra idag. Har inte tagit medicin sen torsdags och det märks verkligen! När jag tar medicinen blir jag helt bortdomnad och kan inte känna. Men nu, nu kommer alla känslor som en jävla explosion, och jag vill bara gråta. Vill vara hos älskling!


Jaja, blev inget roligt inlägg idag :P

Kommer skriva mer sen när mitt internet kommer. Tycker inte om systers dator heller, helt fucked up :P


Men men. Hörs snart ^^

Av J - 19 oktober 2008 22:14

Jag har varit så upptagen av att gå ner i vikt att jag helt glömt bort hur det är att träffa människor och ha roligt!

Och hur kul det faktiskt är med alkohol!


Inte en enda gång mådde jag dåligt igår, inte en enda gång tänkte jag på om jag såg fet ut. Eller om folk stirrade. Orkade knappt fixa mig heller.

Men jag hade så kul ändå!


Tack Emi, Andreas och Lasse för en underbar kväll.


Jag måste börja komma ut mer. Ska tvinga Björn att dra ut mig.


Antar att ångesten kommer tillbaka imorgon. Då blir det tillbaka till verkligheten igen... Men Jenni fixar. På tisdag får man iallafall veta något nytt.


Är jag dum som roar mig när situationen ser ut som den gör?

Är det meningen att jag ska sitta hemma och vara ledsen hela tiden?

Vet inte alls hur det ska vara ju...


Aja... Nu måste jag röka. Knappt rökt idag...


Puss

Av J - 19 oktober 2008 22:11

Lägger sällan upp bilder på mig. Men här kommer en som syrran tog igår :P


Av J - 19 oktober 2008 21:37

Åkte som sagt till mamma i fredags. Skönt att få komma hit och slippa vara ensam. Varit en relativt lugn helg.

Igår fixade vi biljetter till Lasse, jag, syster och Andreas åkte in.

Skulle varit en nykter kväll, men så hade de ju Happy Hour till halv tolv, haha. Så jag drack. Och blev kalasfull!

Stötte på Lasse, fick veta att han inte skulle sjunga min låt.

Då blev jag inte glad. Haha.

Spelningen var skitbra, som alltid!

Efteråt hade jag ännu roligare. Bästa kvällen EVER!


Idag är jag så bakfull så jag tror jag ska dö! Brukar gå över, men det har det inte gjort ännu.

Åker tillbaka till E-tuna imorgon.


Tack för en mysig natt. En fin människa med fin personlighet.

Mycket trevliga samtal!

Kanske dags att boka in en touch snart... : )


Aja. Ska försöka plugga. Eller sova.


//



Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards