Alla inlägg under april 2009

...

Av J - 19 april 2009 00:57

Jag är för trasig för att kunna älskas!

Av J - 14 april 2009 10:52

Haft en skitrolig kväll/natt. Poppe´s kompis var här. Spelat kort och yatzy hela natten. Sen badade jag och Poppe, sen har vi härjat runt i lägenheten, haha!

Pratat massor med Thezzy på msn också, min lilla kinesgumma :D

Saknar dig grymt, men snart ses vi :D

Snart ska vi till stan för jag ska till doktorn, nanana.


Kommer nog lite nya pics på mig ikväll, och förhoppningsvis mig och Popcorn, om jag lyckas ta en bild, haha.

Vill egentligen inte lägga ut bild när jag är så fet som jag är nu, men va fan. Kan ju inte gömma mig, och fläsket är på väg bort, tjoho.

Mätte mig idag, 8.5cm har försvunnit sammanlagt sen jag mätte mig för en vecka sen! Bra, bra!


Nästa vecka ska jag och Poppe antagligen till Värmland, wiiiiie <' '>


Nu ska jag gå och se vad Popcorn gör.


Hoppas ni har en lika bra dag som jag har!



Av J - 12 april 2009 18:41




Fail!

Av J - 11 april 2009 19:34

Poppe kom hem vid ett-snåret. Mys.

Vi har legat i soffan hela dagen och kollat Simpson. Har försökt

tvinga i mig blåbärsoppa. Men det kommer upp direkt.

Jag tänker inte fullfölja pencillinkuren. Man ska inte behöva må så

här dåligt av den.


Vi somnade framför Simpsons förut och vaknade vid sex, då stack Poppe iväg på påskmiddag hos hans mamma. Skulle också följt med men är för dålig.



Har sånt jävla magknip att jag sitter och gråter. Jag orkar fan inte det här.

Skjut mig hellre!


Ska gå och dricka vatten, sen röka, om jag orkar. Kan knappt röra mig...


Svarar på kommentarer senare eller imorgon, mår för dåligt nu...

Av J - 11 april 2009 10:48

Varit en hemsk natt. Legat med magknip oh spytt hela natten, jävla pencillin...

Grät oavbrutet i 5 timmar igår. Kunde inte stoppa tårarna.


P är inte hemma än, och det gör mig så jävla ledsen.


Och jag har inte rökt sen klockan fyra igår eftermiddag.

JAG AVLIDER SNART!!!!




Jaja, vikten går neråt iaf...

Av J - 10 april 2009 17:33

Igår var en okej dag. Fixade i lägenheten, var hos läkaren, myste framför tv:n med Poppe.


Idag. Underbart väder. Varit ute och gått, på apoteket och hämtat massa medicin som jag ska käka ett tag, som för övrigt har biverkningar som jag verkligen inte vill ha. Och jag har redan fått två, och ändå har jag bara käkat tre tabletter än så länge, tre till ikväll. Fy fan.

Sen hem, Marie följde med en sväng, suttit och tjötat lite.

Nu drog Poppe och Marie för drygt två timmar sen, skulle hämta något.

Jag känner mig inte alls bra, så jag är nerbäddad i sängen.



Jag vet inte om det är pga av trötthet, och att jag är sjuk. Men jag känner mig så oerhört liten just nu och tårarna är så nära.

Jag vill bara att Poppe kommer hem och håller om mig en stund...



Jag blir så less på brutna löften, fastän jag vet att det blir så ibland...

Bleeh!


Aja... Palla internet... Ska väll glo på någon film el ngt. Funderar på om jag ska ta några rör Theralen och några Noizinan och sova, sova, sova.

Ingen idé att vara vaken ändå...


Ja, jag vet att jag är negativ idag, men fuck off and die!


//

Av J - 9 april 2009 14:25

Färjestad vann guld igår.


SÅ JÄVLA GÖTT!!!!!!

Av J - 7 april 2009 20:04

Lång dag, men nu är vi på väg hem, sitter i taxin.

Dagarna här har gått fort och det har varit skönt att komma iväg lite.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt, kanske ta ett bad om jag orkar!



Jag antar att jag mår bättre än inatt även om ångesten fortfarande

river och slår. Men jag försöker stänga av känslorna även fast

jag vet att det kommer slå tillbaka senare. Men då får jag ta det då,

för just nu orkar jag inte tänka, bearbeta.


Jag saknar mamsen och har tandvärk som f-n :P


Nu, Lifehouse!


(Hockey idag, go Färjestad ;D)

Puss

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards