Alla inlägg den 14 juni 2009

Av J - 14 juni 2009 23:48

>^^)> NiFi <(^^<) Happaranda Cowboys säger:

om jag vill åka till månen kan jag ju inte bara tänka det... utan då måste jag ju GÖRA det också

och med dessa visdomsord lämnar jag dig i förbryllning

Av J - 14 juni 2009 23:17
http://www.youtube.com/watch?v=RplSNdd-IzY

Love it!

Av J - 14 juni 2009 23:05
http://www.youtube.com/watch?v=GyyJ0jksJy4

I used to laugh it off
I used to look the other way
I used to save them troubles for another day
I kept my fingers crossed
I used to never take the blame
I'd pull a sunshine story in a pouring rain
The more I had to change I'd just stay the same

(The same, the same, I stayed the same)

You don't know what you got till you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful

I used to buy my time
I used to beat around the bush
I'd rather give my ego another push
I used to be a fool
It was a foolish game I played
And it's a fool's faith coming mistakes I made
Once I had it right it was all too late

(Too late, too late, too little too late)

You don't know what you got until you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful
What I'm going through is hurtful
It is hurtful
It's hurtful

Oh what I did to you
(What I did to you)

What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful

I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
And what I'm going through is hurtful



Så grymt jävla bra.

Och. Han är så fulvacker att det gör ont.

Vill bara pussa på hans fina nyckelben ^^

Av J - 14 juni 2009 23:00

Har haft en grymt rolig kväll!

Richard kom hit.

Så drog vi på en roadtrip.

Forshaga, Deje, Sunne, Hagfors, Munkfors!

Sjungt och haft oss.

Han är en jävel på att sjunga.

Det var längesen jag hade så här kul! Haha.


Nu ska jag snart lägga mig framför teven och kika på film!



Gw

Av J - 14 juni 2009 03:18

Imorgon/idag kommer nog bli en grymt bra dag.

Blir antagligen att åka till Slottsbron och se på film och lära

mig spela gw :)



På mycket, mycket bra humör :)

Av J - 14 juni 2009 02:11

Varit en helt okej dag, dock lite seg.

Vaknade vid tre...

Legat i soffan hela jevla dagen.

Sen kom lillebror.

Muppat mig med han och mamma mu.

Tagit en miljon störda foton.

Kanske lägger in något här.


Såg på I taket lyser stjärnorna. Grymt bra.


Jag har verkligen inget att skriva nu för tiden.

Eller jo, massor. Men får inte ut det.

Kanske dags för ny bloggish igen...


Aja... Kanske skriver senare...


HOOTCHI KARIN!

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards