Alla inlägg den 16 juni 2009

Av J - 16 juni 2009 19:56

http://www.youtube.com/watch?v=87bthQZek88

"Åååh vi tar en låt av Thorleifs, dansbandets AC/DC"

Bästa gruppen ever.

Love it :D



Nu ska jag strax gå :)

Av J - 16 juni 2009 18:38






Vad mycket småinlägg det blir idag, har inget liv. Haha.

Fick precis sms av A, nu har han äntligen slutat jobba.

Tjohej!

Kanske dags att fixa sig snart.

Men först, cigg!


Skriver innan jag drar sen, annars när jag kommer hem

om det inte blir för sent :)



Hoppas ni får en trevlig kväll :)


Puss

Av J - 16 juni 2009 17:12




Pratade precis med A.

Han skulle sluta nu, men måste jobba över.

Skit :P Men det är väll bra, för jag har fort pyjamas på mig. Haha.




Är så grymt orolig för Pelle. : (


Lyssnar på massa bra musik på youtube :D

Nu ska jag och syster bada Monstret : )

Av J - 16 juni 2009 17:11

I can take the rain on the roof of this empty house
That don't bother me
I can take a few tears now and then and just let ?em out

I'm not afraid to cry every once in a while even though
Goin' on with you gone still upsets me
There are days every now and again I pretend I'm okay
But that's not what gets me

What hurts the most
Was being so close
And havin' so much to say
And watchin' you walk away

And never knowin'
What could've been
And not seein' that lovin' you
Is what I was tryin' to do

It's hard to deal with the pain of losin' you everywhere I go
But I'm doin' it
It's hard to force that smile when I see our old friends and I'm alone
Still harder gettin' up, gettin' dressed, livin' with this regret
But I know if I could do it over
I would trade, give away all the words that I saved in my heart
That I left unspoken

What hurts the most
Is being so close
And havin' so much to say
(Much to say)
And watchin' you walk away

And never knowin'
What could've been
And not seein' that lovin' you
Is what I was tryin' to do, oh
Oh yeah

What hurts the most
Was being so close
And havin' so much to say
(To say)
And watchin' you walk away

And never knowin'
What could've been
And not seein' that lovin' you
Is what I was tryin' to do

Not seein' that lovin' you
That's what I was trying to do, ooo

Av J - 16 juni 2009 16:30

Flicka på drift är så sjukt underbar!!!!!



Jag kan inte sova, jag kan inte äta.

Kan inte skratta.

Kan inte sluta tänka på dig.

Och jag gråter för minsta lilla sak.

Av J - 16 juni 2009 16:12

Pratade precis med Adde.

Pelle har skrivit ut sig, fan, fan, fan!!!!!!!!!!

Besviken jag blir. Och nu vet jag inte hur jag ska få tag på honom :(


Nu är Jenni ledsen!

Av J - 16 juni 2009 15:56


På väg hem från. Se så glad jag är, haha!



Jag har matat Isako med kaffe, nu är han som en speedad ekorre, haha!

Av J - 16 juni 2009 15:18

Hade en bäst kväll med bästaste vännen.

Kom dit. Film. Glass. Serier. Skratt.

Hade så sjukt kul!

Och idag ska jag dit igen!

Kom inte hem förrän vid fem imorse, haha.

Men det var det värt.



Mamma mu var vaken när jag kom, haha. Jevla tant :)


Idag har jag inte gjort mycket. Vaknat. Rökt. Promenerat.

Ska snart duscha tror jag!



Pratade precis med P. Och han var helt jävla borta.

Det gör verkligen ont, för jag vill att han ska fixa det!

Jävla skit...



Hade egentligen massor att skriva. Men allt försvann, haha.

Men skriver mer sen.

Kanske skriver mer om igår, om ni är snälla ;)


Puss

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards