Alla inlägg den 17 juni 2009

Av J - 17 juni 2009 19:34

Omgjord bild på mig och sis... Love it.

Sis

Av J - 17 juni 2009 19:06

Även om vi bråkar ibland och jag gör dig

orolig och galen så älskar jag dig!

Nio månader i magen och snart 21 år "irl" tillsammans!

Tack för att du står ut med mig.

Och tack för att du satte något så underbart som Isak

till världen! Jag kommer alltid finnas här för dig.

Älskar dig sis!


Sister

Sometimes we are real close friends
we stay up late and talk at night
othertimes we dont get along
there are even times we fight
But i know shes always there
and i know she will always care
Shes mi sister
I love my sister
ive given her a great big hug
when she was feeling bad
then again i have said some things
that have really made her mad
But i know shes always there
and i know she will always care
Shes mi sister
I love my sister
But i know shes always there
and i know she will always care
Shes mi sister
I love my sister
Shes mi sister
I love my sister

Av J - 17 juni 2009 19:05

Så här ser jag ut för tillfället :P

Av J - 17 juni 2009 19:04




Haft en underbar dag med sis, mammi o Isako :)


Av J - 17 juni 2009 18:25

Har alltid blivit som som det brukar bli
har aldrig lagt mig i
bara låtit hända

så var mitt liv
så var det när du kom
jag tänkte om
nu får allting hända

jag samlar på dagar med lyckliga slut
intstängda drömmar som hittar ut
jag samlar på beslut

(refräng)
om jag bestämmer mig för dig
lovar allt det där
för jag ska aldrig ångra mig
stämmer allt det där
som du har pratat om med mig
att du ska stanna här
och jag ska stanna (här)

är inte första gången nån har sagt
som du har sagt
att det finns annat
att mina dagar går på samma sätt
och du har rätt
mitt liv har stannat

är glad att du fick mig vakna till slut
mina instända drömmar har hittat ut
jag samlar på beslut

(refräng)
om jag bestämmer mig för dig
lovar allt det där
för jag ska aldrig ångra mig
stämmer allt det där
som du har pratat om med mig
att du ska stanna här

du ska veta att jag sparat alla ord du sagt
o jag måste tro på dig nu

(refräng)
om jag bestämmer mig för dig
och lovar allt det där
för jag ska aldrig ångra mig
stämmer allt det där
som du har pratat om med mig
att du ska stanna här
och jag ska stanna här

(om jag bestämmer mig för dig)
om jag bestämmer mig för dig
(så ska jag aldrig ångra mig)
och jag ska aldrig ångra mig
(om jag bestämmer mig för dig )
om jag bestämmer mig för dig
(så ska jag aldrig ångra mig)
du, jag ska aldrig ångra mig

Av J - 17 juni 2009 15:29

Hade en lika bäst kväll/natt/morgon.

Filmer. Musik. Skratt. Prat. Sömn.

Kom hem vid fem imorse igen.

Somnade vid sex.


Var precis ute och gick med syster i skogen.

Har inte fått ett enda myggbett i år, men nu har jag massor.

Kliar överallt. Uhu!

Vi tog massa ploj bilder, skit kul! Kanske lägger in några här sen.



Vägde mig imorse, blev inte glad. Uhu!


Ska börja träna på gymet här i Kil :)


Ikväll ska jag antagligen till A igen.

Fick mess av P inatt, "har precis blivit släppt från polisen".

Sen ringde han imorse, var så arg på honom. Men blev lugn sen.

Fått tag på Pelle också.  Skönt. Nu kan jag vara lugn där.


Nu ska jag leka med Isako!

Skriver senare igen!


It's like a fairytale!

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards