Alla inlägg den 14 juli 2009

Av J - 14 juli 2009 18:50

Sjukt mätt av mammas underbart goda bullar!


Nu har solen tittat fram igen och jag, mammi, Emi, Isako och vovvarna

ska ner till Fryken. Sen kommer bby också dit :D


A är skitsur på mig. Vet inte riktigt vad jag ska göra

eller säga. Allt verkar bli fel ändå. Blir förhoppningsvis

bättre, för jag vill ju faktiskt ha kvar henne i mitt liv!



Nää ni.. Nu ska vi åka..


Pöss

Av J - 14 juli 2009 16:26

Cause it's not my time
I'm not going
There's a fear in me
It's not showing
This could be the end of me
And everything I know
Oh, I won’t go

Av J - 14 juli 2009 16:06

Vaknade vid nio. Somnade om och gick upp vid halv ett.

Skönt med sovmorgon ^^

Mitt ansikte ser värre ut än igår, förstår dock inte hur det är möjligt.

Freakshow here I come!

Och familjen är ju inte direkt nådiga med mobbingen mot mig.

Johan gaddar också ihop sig med dem, taskigt värre, haha :)


Vid ett kom soc o kollade. Snackade om möbler och pengar o skit.


Sen har jag legat och läst, varit på en kort promenad, träffade älsk en snabbis på hans lunch och nu är jag

hos mamma mu!


Jag hittade syrrans blogg, mouhahah! :D


Mamma bakar bullar, så ikväll ska jag bli fatto fatto :D


Blir antagligen en sväng till Anna sen, men mitt huvud dödar mig och

jag pallar inte dra någonstans när jag ser ut så här :P Aja, lär ju visa

sig vad som sker.


Johan kommer iaf sen :)

Bäst i hela världen <3


Gaaah, kommer bli så sjukt jobbig månad!

Måste handla alla jevla basvaror till köket.

Sen massa räkningar.

Kommer bli kämpigt. Men får tänka att det bara blir

så här den här månaden. Men det är ju i augusti allt roligt

sker :P

Aja. Jenni fixar :)


Någon dag den här veckan kommer syster, mamma och Isak över

och äter middag. Och Johan också hoppas jag!

Ska bli riktigt kul.


Nu börjar det här inlägget bli ganska osammanhängande.

Gör massa annat samtidigt som jag skriver.

Så avslutar här :P



Köss


Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards