Alla inlägg den 23 juli 2009

Av J - 23 juli 2009 17:59

 Just de ;)




Idag bloggar jag som en idiot, för idag har jag verkligen inget liv!


Sökte in till skola idag. Tror inte jag har tid att plugga i höst, men jag vill :P

Det regnar, mina skor är blöta och snart ska jag och mamma gå och handla!


Jag lyssnar på Hinder, mycket minnen det!


Jag mår bra, tack vare älskade bby. Saknar honom! Käääääärlek på han :D



Bloggar verkligen om ingenting :P Så hoppas du är nöjd nu Linda när du har mycket att läsa :P



Nä, nu orkar jag inte det här ;D


//

Av J - 23 juli 2009 17:53



Den här veckan har jag lyssnat mest på.



1. Kent

2. Hinder

3. Pearl Jam

4. Kapten Röd

5. Three Days Grace

6. Smurfhits (Isakos fel ;P)

7. Vildsvin

8. Jewel

9. Rascal Flatts

10. Winnerbäck



Japps, jipps, jupps :P


Av J - 23 juli 2009 17:49

En av de bästa låtarna någonsin!


I hear the clock, it’s six a.m
I feel so far away from where I’ve been
I got my eggs, I got my pancakes too
Got my maple syrup, everything but you
I break the yolks and make a smiley face
I kinda like it in my brand new place
I wipe the spots off of the mirror, don’t leave the keys in the door
I never put wet towels on the floor anymore ’cause

Dreams last so long, even after you’re gone
I know, that you love me and soon you will see
You were meant for me and I was meant for you

I called my momma, she was out for a walk
Consoled a cup of coffee but it didn’t wanna talk
So picked up a paper, it was more bad news
More hearts being broken or people being used
Put on my coat in the pouring rain
I saw a movie it just wasn’t the same
’cause it was happy and I was sad and
It made me miss you oh so bad cause

Dreams last so long, even after you’re gone
I know, that you love me and soon you will see
You were meant for me and I was meant for you

I go about my business, I’m doing fine
Besides, what would I say if I had you on the line
Same old story, not much to say
Hearts are broken every day

I brush my teeth and put the cap back on
I know you hate it when I leave the light on
I pick up a book and turn the sheets down and then
Take a deep breath and a good look around

Put on my pj’s and hop into bed
I’m half alive but I feel mostly dead
I, I try and tell myself it’ll be all right
I just shouldn’t think anymore tonight ’cause

Dreams last so long, even after you’re gone
I know, that you love me and soon you will see
You were meant for me and I was meant for you
Yeah, you were meant for me and I was meant for you

Av J - 23 juli 2009 17:47

Ögonen gråter, men munnen den ler Hon är på väg upp, och vill aldrig mer ner Från löften och svek blev hon självdestruktiv Och i rop på hjälp sökte hon ta sitt liv Hon byggde en väg utav falska skratt Men bakom fasaden var det mesta svart Jag hoppas att hon hinner komma till ro Innan skalet spricker och faller ihop Vad ingen annan vet är att sanden rinner ner Om timglaset blir tomt så finns hon inte mer Ref. Detta är en saga utan lyckligt slut Ingenting blir nånsin som det var förut Men den som blundar slipper se hur det ser ut För vem bryr sig om en saga utan lyckligt slut Om jag hade vetat hur det skulle bli Så hade jag tvekat och smugit förbi För jag var den droppen som slutligen fick Bägarn att svämma när säkringen gick Så brinn för att synas och skrik så det hörs För snabbt kan du tyna och visionen förstörs Och även om ingen kommer skylla på mig Så tar jag på mig skulden till ödet för dig Om timglaset blir tomt och sanden rinner ner Så lyser inte solen på våran flicka mer Ref. Detta är en saga utan lyckligt slut Ingenting blir nånsin som det var förut Men den som blundar slipper se hur det ser ut För vem bryr sig om en saga utan lyckligt slut Solo Vad ingen annan vet är att sanden rinner ner Om timglaset blir tomt så finns hon inte mer Ref. Detta är en saga utan lyckligt slut Ingenting blir nånsin som det var förut Men den som blundar slipper se hur det ser ut För vem bryr sig om en saga utan lyckligt slut X2

Av J - 23 juli 2009 16:06



Jag och syster var uppe i Kil och hämtade grejjer och köpte cigg.

Nu är jag hos mamma, syrran jobbar och mamsen och Isak är på Ikea!

Har varit duktig och diskat, ska strax ut med hundarna, sen dammsuga.

Borde gå hem till mig med det jag handlat, men orkar inte än :P


Soc ringde och förklarade varför pengarna inte kommit.

Puckon :P

Men nu har syster fört över pengar, så.

Färga håret idag kanske?

Så jag känner mig lite fresh.


Mår bättre än jag gjorde tidigare idag, precis som jag sa.

Jobbigt när det blir så där, men det går ju över så fort. : )


Nä...


Nu har jag inte tid med det här ;P



Kent - Utan Dina Andetag

Kaaaatjing!


//

Av J - 23 juli 2009 12:00

Dagarna smyger så snabbt förbi att det är svårt att
tro det jag läser, 2312...
Tråkiga siffror för er, men för mig är de hela världen.
De hjälper mig att hålla reda på hur många dagar du varit borta, hur länge jag har saknat.
Samtidigt blir jag arg för att jag håller räkningen, för egentligen vill jag ju inte veta, inte minnas.
Inte veta att det är så länge.
Jsg gråter inte längre, de har lärt mig att det är bättre att låta bli, för du kommer ändå inte tillbaka.
Men vissa dagar pappa, så vill jag faktiskt få gråta, men jag låter bli, för då blir det bara värre.

I 2312 har jag saknat ditt skratt, jag vet inte om jag vill sakna i 2312 dagar till, så nu är det dags att komma tillbaka. Snälla?



Sluta vara död nu, för jag behöver dig. Mer än någonsin!

Förstår du inte det?

<3

Av J - 23 juli 2009 11:34

Alla dessa frågor men så få svar.
Alla dessa känslor men dom bra finns inte kvar.

Allt detta mörker knappt något ljus jag ser i denna dimma.
Kan bara stå maktlös och se min livsgnista försvinna.

Meningen med livet kan nog ingen svara på.
Trots detta ser jag människor som fortsätter kämpar på.

Vissa har det jobbigt andra har det lätt.
Detta ständiga mörker är det enda jag har sett.

Tankarna att försvinna dyker upp bara mer och mer.
Tårarna dyker upp och blir fler och fler.

Lycklig utåt är min fasad som jag ger.
Hur jag egentligen mår är det ingen som ser.

Paniken, ångesten, nedstämdheten, rädslan försvann.
När du sa till mig; Kom och lägg dig i min famn.

osäkerheten var plötsligt borta med vinden.
När du torkade bort mina tårar ifrån kinden.

Utan dig hade jag fortsatt genom mitt mörker fortsatt vandra.
Ovissheten om att aldrig en dag att kanske få stanna.

Du tände ljuset i min själ bara sådär.
Så säg mig är detta verkligen känslan att vara kär?

Så vem var denna vackra varelse som plötsligt kom ifrån ovan?
En ängel som av Gud fick gåvan?

En gåva som gjorde mitt svaga ljus började flämta.
Mitt ljus mer kraft snart kanske kommer att få återhämta?

Jag undrade varför det fanns mörker kvar.
Hoppas att du finns kvar i alla våra dar.

Det mörkaste mörker lycka, hopp det kan ge.
Vänta och och be, snart en ängel ni kanske ser.

Jag började att tro på änglar idag.
Trots mitt ljus när jag vaknade var så svag.

Ska jag berätta vem tog bort allt det onda nu?
Jag tror du vet vem det är för det var du!

Du viskade mitt namn så försiktigt i mitt öra.
Så försiktigt som bara en ängel kan göra.

Johan...

Jag vågar inte längre säga ditt namn så högt.
Eftersom du verkligen är det jag så länge hade sökt.

Du frågade mig varför jag var rädd att säga ditt namn.
Jag svarade jag är rädd att någon ska ta dig ifrån min famn.

Snälla var med mig och jag ber dig aldrig försvinna från min sida.
Speciellt inte nu efter allt jag i livet har fått genomlida.

En dag föll du en tår som snabbt försvann i en vind.
Jag hann inte ens torka bort den från din ljuva kind.

Det gör så ont i mig att dig fälla en tår så här.
Speciellt när du är den för mig jag håller så kär.

Min livlösa låga som du skänkte inom mig började kraftigt brinna.
När jag såg din glädje i ögonen snabbt började försvinna.

Oroa dig inte min ängel jag vet nu vad jag skall göra.
Lyssna och blunda så skall du få höra.

Det är din tur att nu ligga i min famn.
Nu är det min tur att till dig viska mitt namn.

Jag viskade mitt namn så försiktigt i ditt öra så som du gjorde i mitt.


Du är underbar!

Av J - 23 juli 2009 10:45



Vaknade för drygt en halvtimme sen.

Humöret är inte på topp.

Men det blir bättre med lite nikotin och kaffe.

Saknar bby gör jag också!

Hoppas han mår bättre idag än han gjorde igår... <3



Jag är så jävla trött på det här nu!

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards