Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

Saga utan lyckligt slut

Av J - 23 juli 2009 17:47

Ögonen gråter, men munnen den ler Hon är på väg upp, och vill aldrig mer ner Från löften och svek blev hon självdestruktiv Och i rop på hjälp sökte hon ta sitt liv Hon byggde en väg utav falska skratt Men bakom fasaden var det mesta svart Jag hoppas att hon hinner komma till ro Innan skalet spricker och faller ihop Vad ingen annan vet är att sanden rinner ner Om timglaset blir tomt så finns hon inte mer Ref. Detta är en saga utan lyckligt slut Ingenting blir nånsin som det var förut Men den som blundar slipper se hur det ser ut För vem bryr sig om en saga utan lyckligt slut Om jag hade vetat hur det skulle bli Så hade jag tvekat och smugit förbi För jag var den droppen som slutligen fick Bägarn att svämma när säkringen gick Så brinn för att synas och skrik så det hörs För snabbt kan du tyna och visionen förstörs Och även om ingen kommer skylla på mig Så tar jag på mig skulden till ödet för dig Om timglaset blir tomt och sanden rinner ner Så lyser inte solen på våran flicka mer Ref. Detta är en saga utan lyckligt slut Ingenting blir nånsin som det var förut Men den som blundar slipper se hur det ser ut För vem bryr sig om en saga utan lyckligt slut Solo Vad ingen annan vet är att sanden rinner ner Om timglaset blir tomt så finns hon inte mer Ref. Detta är en saga utan lyckligt slut Ingenting blir nånsin som det var förut Men den som blundar slipper se hur det ser ut För vem bryr sig om en saga utan lyckligt slut X2

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 1 oktober 2009 09:31

    Ny blogg.   www.halkar.bloggagratis.se

Av J - 30 september 2009 00:32

    Åååhå, borde sova, men kan inte! Ska upp vid sju. Först BE och lämna prover, sen ska jag med Linda till hennes skola. Kanske ska få börja där själv. Hoppas verkligen det. Ska läsa upp ett ämne i taget. Börjar med matten, för den är tråkigast,...

Av J - 29 september 2009 22:00

      Nu har mammi internet igen, woho! Men det är sjukt segt för tillfället, fixas nog imorgon :)   Varit en bra dag, var som sagt med Fredriko förut, efter det gick jag hem till mamsen och fixade lite saker..     Var nyss ute på en lå...

Av J - 29 september 2009 12:07

Hade en underbar dag igår med Linda. Bästa tjejen! :)   Tog en långpromenad på kvällen, helt underbart det med, så sjukt skönt att hösten är på väg!     Idag leker jag med Fredriko :)   Inte mkt alls att skriva.   Men...   Allt ...

Av J - 28 september 2009 12:06

Helgen var bäst. Åkte till Göteborg på fredag kväll. Kom fram vid tio, blev utgång direkt. Hamnade på Excet. Och det var så sjukt kul! Klasfylla och jag träffade mycket nytt roligt folk! Lördagen var jag så bakfull så jag åkte hem, sov hos en kom...

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards