Alla inlägg den 21 juli 2009

Av J - 21 juli 2009 17:31

Svarar på kommentarer lite senare ikväll.

Kul att ni börjat kommentera igen :D

Av J - 21 juli 2009 17:25

Vaknade ganska tidigt och gick upp till mammi!

Kollade om pengarna kommit in, men icke.

Så sjukt jävla irriterande!

Gick upp till soc vid 12. De tyckte det var skitkonstigt att

pengarna inte kommit in. Måste blivit något fel på vägen.

Fick veta hur mycket jag får den här månaden, och jag ligger 2600:- back.

Kommer bli en jävligt jobbig månad med andra ord. Tur att man fyller år så man kanske får lite cash där :P

Fick iallafall en matrekvisition av soc, så ikväll ska bby äntligen få

sin lyxmiddag som jag lovat i typ 100 år nu. :P

Sen tog jag pissprov.

Negativt.

Drogfri i 18 dagar nu :D

Sen var jag uppe hos Thirre och Malin!

Har verkligen fått mig riktiga vänner där. Så jävla skönt!



Tog bort min lunar häromdagen, det var inte populärt för fjortisen, haha!

Har dock skaffat en ny, måste ju kunna ha kontakt med vänner som inte har msn, bdb, fc, helgon osv, osv.

Jag vet inte vad jag gör, men jag är iaf jävligt intressant har jag märkt.

Haha.

Det roliga är att jag mest sitter och skrattar åt det när de säkerligen sitter och är helt pissed off, haha.

Kul att de vill få mig att skratta iallafall :D


Sitter hos mamma mu nu, lyssnar på blå, blå ögon.

Syrran skrattade och sa att jag blivit Kils-brud el nåt. Haha.

Men den är ju bra ju :D


Imorgon blir det Ikea med Therese om pengarna kommit in.

Så hoppas.

Ska ju antagligen till Sunne imorgon ju :P


Saknar bby, men om en halvtimme slutar han jobba.

Tjoho :D


Nu ska jag fixa lite saker...


//

Av J - 21 juli 2009 17:21

Fredag

Utgång. Var Skitkul.

Lite bråk, men sånt som hör till. Ha!

Full som en kastrull :p

 Lurade på Johannes klänning och högklackat, klockrent :D


Lördag

Utgång igen.

Älskade kusin kom! Stannade inte så länge, men var sjukt kul!

Gick lite snett, men det löste sig till slut.

Tjaffs med äckelfjortisar, men har man inget liv så ;D


Söndag

Var inte mening, men blev fylla idag med.

Var ingen bra dag. Massa lögner och bråk.

Nu vet jag var jag har mina sanna vänner iallafall. Fy fan.

Tur att bby inte tror på skitsnack!

Blev tatuerad och tatuerade mig själv. Inget minne utav det.

Och det kommer gå åt mycket pengar åt att tatuera över. Haha!


Måndag

Var uppe hos soc. Pengarna inte kommit in trots att de fördes över

i onsdags. Skapligt irriterande!

Tog det lugnt. Var hos mammi. Sen kom bby.

Sov ensam. Kändes konstigt, haha!


Det var min helg, ganska kortfattad dock. Men kul var det :D



Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards