Alla inlägg den 31 juli 2009

: )

Av J - 31 juli 2009 15:34



Cissi!

Grattis till sonen!

Är så glad för din och Robin's skull!

Du förtjänar verkligen det här.

 Mejlar över mitt nr ikväll! :)




Isak välter mikrovågsugnar, det låter som lägenheten ska krascha, haha!



Kokobom smurf smurf!

Av J - 31 juli 2009 12:12

Blev på bättre humör igår precis som jag sa!


Träffade världens bästa Fuckface, så jävla kul!

Och bby kom ofc.. <3

Lagade mat. Sen hem till mamsen!


Somnade tidigt. Men blev väckt vid två av att någon bankade på min dörr.

Irriterande som fan!


Vaknade tidigt, men somnade om!

Dåligt väder som f-n idag.

Skulle egentligen åkt till Säffle för att träffa Malin idag, men vet

inte alls hur det blir. För folk tror att de kan göra hur de vill, och det

är skapligt irriterande! Men om det skiter sig så har jag planer.

Spela spel med The Family, hahahha! Oldie-varning... Önskar dock

att bby kunde vara med, men tror han ska köra!


Pratar med P, vi ska ta fotograferingen snart.

Så nu blir det fan att börja fasta och inte hetsäta hela jevla tiden!

Så på måndag, då börjar jag med fastan, och inget kan hindra mig!

Så, njuta av mat under helgen, sen, måndag - fredag blir det

max 150kcal om dagen : )

Jenni är på G igen.

Demonic, nu får du ge mig lite av din självkontroll ;P

(Kommer snart in på ams, men kan inte gå in på den sidan från

mammas dator, men saknar er allihop)

Woho : p



Ovettigt inlägg...


Ska snart hem och fortsätta plocka i lägenheten. Eller bada. Eller något annat :P


//

Av J - 31 juli 2009 12:11



Cecilia

Tack gumman!

Saknar dig också, vi får ses snart!

Hoppas allt går bra med dig och magen! <3


Fridis

Det är den låten. :)

Älskar dig också hjärtat!

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards