Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

<3

Av J - 23 juli 2009 11:34

Alla dessa frågor men så få svar.
Alla dessa känslor men dom bra finns inte kvar.

Allt detta mörker knappt något ljus jag ser i denna dimma.
Kan bara stå maktlös och se min livsgnista försvinna.

Meningen med livet kan nog ingen svara på.
Trots detta ser jag människor som fortsätter kämpar på.

Vissa har det jobbigt andra har det lätt.
Detta ständiga mörker är det enda jag har sett.

Tankarna att försvinna dyker upp bara mer och mer.
Tårarna dyker upp och blir fler och fler.

Lycklig utåt är min fasad som jag ger.
Hur jag egentligen mår är det ingen som ser.

Paniken, ångesten, nedstämdheten, rädslan försvann.
När du sa till mig; Kom och lägg dig i min famn.

osäkerheten var plötsligt borta med vinden.
När du torkade bort mina tårar ifrån kinden.

Utan dig hade jag fortsatt genom mitt mörker fortsatt vandra.
Ovissheten om att aldrig en dag att kanske få stanna.

Du tände ljuset i min själ bara sådär.
Så säg mig är detta verkligen känslan att vara kär?

Så vem var denna vackra varelse som plötsligt kom ifrån ovan?
En ängel som av Gud fick gåvan?

En gåva som gjorde mitt svaga ljus började flämta.
Mitt ljus mer kraft snart kanske kommer att få återhämta?

Jag undrade varför det fanns mörker kvar.
Hoppas att du finns kvar i alla våra dar.

Det mörkaste mörker lycka, hopp det kan ge.
Vänta och och be, snart en ängel ni kanske ser.

Jag började att tro på änglar idag.
Trots mitt ljus när jag vaknade var så svag.

Ska jag berätta vem tog bort allt det onda nu?
Jag tror du vet vem det är för det var du!

Du viskade mitt namn så försiktigt i mitt öra.
Så försiktigt som bara en ängel kan göra.

Johan...

Jag vågar inte längre säga ditt namn så högt.
Eftersom du verkligen är det jag så länge hade sökt.

Du frågade mig varför jag var rädd att säga ditt namn.
Jag svarade jag är rädd att någon ska ta dig ifrån min famn.

Snälla var med mig och jag ber dig aldrig försvinna från min sida.
Speciellt inte nu efter allt jag i livet har fått genomlida.

En dag föll du en tår som snabbt försvann i en vind.
Jag hann inte ens torka bort den från din ljuva kind.

Det gör så ont i mig att dig fälla en tår så här.
Speciellt när du är den för mig jag håller så kär.

Min livlösa låga som du skänkte inom mig började kraftigt brinna.
När jag såg din glädje i ögonen snabbt började försvinna.

Oroa dig inte min ängel jag vet nu vad jag skall göra.
Lyssna och blunda så skall du få höra.

Det är din tur att nu ligga i min famn.
Nu är det min tur att till dig viska mitt namn.

Jag viskade mitt namn så försiktigt i ditt öra så som du gjorde i mitt.


Du är underbar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 1 oktober 2009 09:31

    Ny blogg.   www.halkar.bloggagratis.se

Av J - 30 september 2009 00:32

    Åååhå, borde sova, men kan inte! Ska upp vid sju. Först BE och lämna prover, sen ska jag med Linda till hennes skola. Kanske ska få börja där själv. Hoppas verkligen det. Ska läsa upp ett ämne i taget. Börjar med matten, för den är tråkigast,...

Av J - 29 september 2009 22:00

      Nu har mammi internet igen, woho! Men det är sjukt segt för tillfället, fixas nog imorgon :)   Varit en bra dag, var som sagt med Fredriko förut, efter det gick jag hem till mamsen och fixade lite saker..     Var nyss ute på en lå...

Av J - 29 september 2009 12:07

Hade en underbar dag igår med Linda. Bästa tjejen! :)   Tog en långpromenad på kvällen, helt underbart det med, så sjukt skönt att hösten är på väg!     Idag leker jag med Fredriko :)   Inte mkt alls att skriva.   Men...   Allt ...

Av J - 28 september 2009 12:06

Helgen var bäst. Åkte till Göteborg på fredag kväll. Kom fram vid tio, blev utgång direkt. Hamnade på Excet. Och det var så sjukt kul! Klasfylla och jag träffade mycket nytt roligt folk! Lördagen var jag så bakfull så jag åkte hem, sov hos en kom...

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards