Alla inlägg den 1 december 2008

Av J - 1 december 2008 05:28

Emi: Nu vet jag var du handlar dina kläder. På Lindex.

Jag: Huh?! Jag handlar aldrig på Lindex.


Fattade noll.

Så ringde hon och förklarade.

Emi: Men Jenni. På "Lind"-ex


Andreas dåliga humor. Tur att det bara är ett fåtal som fattar den, haha.


Men stackars Isak! Pappa har dålig humor. Och mamma har dålig humor!

Men moster ska lära dig aaaalllla bra skämt hon kan ; )

Gos*

Av J - 1 december 2008 05:02

Av J - 1 december 2008 04:55

Idag är det första december. Sista månaden på året.

Så jävla snabbt det här året har gått. Det har varit det bästa året

i mitt liv. Men också ett bland de värsta. Men det kommer bli bra!

Inte dags för att summera året ännu, får väll göra det i slutet av månaden, även se på mina nyårslöften vilka löften jag höll och ej, och även göra nya!




Imorgon så kommer äntligen Å väckas. Och alla H blir O.

Så jävla underbart. Vi har fått tre premilinära (stavning?)

datum. Jag hoppas så att det blir det första. För isf blir det på

fredag, annars nästa vecka! Bara att hoppas på det bästa!

Då kommer äntligen det värsta ta slut! Det kan bli ett jobbigt

besked också, men då vet man, då försvinner ovissheten och man

kan hantera det lättare. Och då kommr R försvinna också!


Kommer börja kalla A.A för träskpaddan i bloggen också. Jobbigt att skriva A.A hela tiden :P Det bästa med allt är att man slipper henne sen. Så

jävla underbart. Den jävla ragatan!


Idag ska jag köpa en julkalender. Haha, töntigt jag vet. Men ska vara en

varje år. Men jag vill ha en sån där speciell en, men verkar inte finnas

i E-tuna. Får väll åka till Värmland och fixa :D


Tänkte slänga in någon bild också. Dock har jag väll gått upp i vikt.

Men då blir jag nog mer peppad. Så slänger jag in en ny om två veckor så ser vi om det är någon skillnad. : )


Testade mina jeans idag i strl 32 och 25. (är det samma strl?).

När jag köpte dem för några veckor sen så fick jag dem knappt

över låren. Men nu får jag dem ända upp. Får inte igen gylfen, men ändå.

Jag får dem ända upp :D Hoppas de passar innan året är slut!


Nu har jag 4 outfits att välja mellan tills R är. Alla 4 är liiite för små.

Men passar tillräckligt bra för att jag ska kunna ha dem som mål!

Kanske slänger in bilder på dem så får ni hjälpa mig att välja :)


Nu ska jag slänga in bilderna. Sen ja.. Film eller fixa.


Puss

Av J - 1 december 2008 04:49

Kör fortfarande med min paus, men kunde inte hålla mig från bloggen ; p


Dagarna har faktiskt varit bra och jag tror att den här pausen från allt är bra för mig! Visst, det är jobbigt att inte ringa till vänner, skriva till dem osv osv. Men jag mår bra utav det.

På bara de här få dagarna mår jag mycket bättre och jag har hunnit göra massor!

Jag har tvättat. Storstädat lägenheten, dock inte klar ännu. (blir jag någonsin det?), pluggat. Promenerat massor. Fått hit massa saker från

förra lägenheten, så ska börja rensa dem snart! Har bestämt vad jag ska göra angående mina studier. Ja, jag har hunnit göra mer än så. Men det här var bara en liten del, och det är ändå rätt mycket om man jämför med vad jag har orkat göra de senaste veckorna!

Har sett mycket film också. Hela första säsongen av Freaks And Geeks, Mamma Mia, High School Musical, och några till. De flesta sög. Men måste se på glada filmer. Har massa filmer kvar, Karlsson på taket ^^


Imorgon ska jag till stan. Iväg och prata med en studiehandledare, biblioteket, skolan och prata med min nuvarande mentor. Länsförsäkringar. Sen kanske det blir en sväng till gymet om jag orkar. Lär knappast bli någon sömn inatt så kommer nog inte orka. Men det gör ingenting! Sen ska jag gå till mitt favorit café och fika och läsa en bra bok och skriva lite brev. Inte varit där sen de byggde om, men tycker inte det ser lika mysigt ut längre, lite synd!

Ska till ÅK också och se om jag fått något brev och lämna brev!


Ska försöka vända rätt på dygnet imorgon också, det behövs verkligen!

Nu ska jag ta mig en cigarett, sen ska jag antingen fortsätta plocka i lägenheten eller se klart på Mamma Mia. Får se.


Just det ja, tack Sofie för kommentaren. Blev jätteglad :)


Hörs om några dagar igen. (Blir väll att jag uppdaterar titt som tätt, så ingen idé att skriva att vi hörs om en vecka eller två ;))


//

Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards