Alla inlägg den 12 december 2008

...

Av J - 12 december 2008 17:29

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här dagen.

Det har varit jävligt jobbigt!

Men det besked vi fick var det bästa vi kunde få!

Och nu är det bara att vänta tills januari. Jag förbereder mig

på det värsta. Men hoppet finns där ändå, långt inne.


När jag kom hem föll jag ihop i en hög på golvet. Grät högljutt.

Slog i väggen och skrek rätt ut. Mammas röst lugnade mig lite.

Ska snart ta sömnmedicin, orkar inte vara vaken mer idag.


Jag vet att jag måste vara stark. Men just nu känns det som att

alla krafter tagit slut, jag känner mig så jävla svag.

Men jag måste försöka. Jag fixar det, vi fixar det.



Av J - 12 december 2008 08:01

Nu drar jag till stan, nananana!


Lika bra att vara tiiidig.


Hoppas ni får en bra dag så hörs vi i eftermiddag/kväll!


Av J - 12 december 2008 07:44

Nu är jag klar och det börjar inte förrän 1 timme och 10min.

Jag och tid går inte ihop. Fast bättre att jag är för tidig än för sen!


Idag har jag på mig klänning, svart med något mönster, vita strumpbyxor, grå/svarta overknee, fast har dem som knästrumpor, är mest för att jag inte ska frysa. Sen har jag en svart långtröja med knappar. Blivit alldeles för stor, inte så snyggt, men ja, värmer lite!

Lägger nog in en bild senare idag. Orkar inte nu.


Uh, nu börjar jag bli nervös! Men det kommer nog gå bra!

Vet inte hur lång tid det kommer ta, men jag hoppas att det blir klart idag!


Börjar bli smått seg, men det går nog över! Sov ju iaf 9 timmar inatt, jävligt skönt! Blir att ta med sig några ångestdämpande sen för säkerhetsskull!


Fan så fort den här veckan har gått, redan fredag! 

Det är skönt när dagarna går så fort!


Nää ni, nu ska jag försöka varva ner lite och kolla ut en buss till stan!



// 


Av J - 12 december 2008 06:06

God morgon!

Vaknade vid tjugo över fem! Skönt, då slipper jag stressa idag!

Ska snart börja göra mig i ordning så jag har det gjort.

Vet dock inte än hela outfiten jag ska ha.


Imorgon ska jag ta mina mått. Så blir det samma datum som november.

Och om två dagar ska jag skriva in vikten! Tjoho.




Aja. Nu ska jag börja fixa mig. Skriver säkert ett inlägg eller två

innan jag ska iväg.


//


Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards