Alla inlägg den 5 december 2008

Av J - 5 december 2008 21:30

Jag vann, jag vann, jag vann :D

Nu är jag skitglad! Hoppas kläderna är snygga!

Och hoppas hon skickar dem under helgen så de kommer på måndag

eller tisdag!


Och nu har min skinnjacka fått sitt första bud. :D


Jenni is veeery happy.

Av J - 5 december 2008 19:11

Nu är jag svarthårig igen! Känner mig mycket fräschare när jag är svarthårig!


Suttit och planerat massor för morgondagen!

Hoppas bara att jag vaknar i god tid och är pigg och på bra humör så

jag orkar med!

Jag ska göra städschema, rum, för rum!

Sortera och kasta!

Sen ska jag ha myskväll. Tjejfilmer, badkar, ansiktsmask, bara rå om mig själv! Ska planera klart min julkalender också ^^


Jag leder fortfarande auktionen på Tradera. Woho :D



Av J - 5 december 2008 18:55

Måste tipsa om GratisMode.se.   "MODE" = man kan 
få presentkort i diverse olika klädbutiker, du får till och med
välja fritt vilken butik du vill ha. Bra, va?

Du samlar poäng genom att värva vänner, göra gratiserbjudanden
och besöka hemsidor bland annat!

Klicka bara på länken och bli medlem ; )

http://www.gratismode.se/?c=19462


Av J - 5 december 2008 18:09

Grymt snyggt armband.

På rea också.

Beställt!


Den som vinner tävlingen får det.

Så jag ska allt se till att vinna :D

Av J - 5 december 2008 17:26

Jag kom på värsta bra idén.

Jag har fortfarande inte skaffat en julkalender (vilket är ett måste varje år, hur gammal jag än blir). Har inte hittat rätt. Vill inte ha en vanlig tråkig!

Så, jag tror fan jag ska göra en egen :D

Vet dock inte vad den ska innehålla eller hur den ska se ut. Men det ska

jag klura ut :D Typ. Måndag blir det nog en Cola Zero, Haha!

Variera mellan saker, dryck, och kanske någon liten godisbit som inte

innehåller allt för mycket kcal. Det hindrar mig från att hetsa också.

Det är bra!


Blä, vad tråkigt jag har! Fryser om fötterna! Ska nog bada sen när Tradera-auktionen är slut!


Av J - 5 december 2008 17:20

Så uttråkad. Sitter och kikar lite på Tradera. Pälsvästen jag hade budat på vann jag inte, så tråkigt!

Nu har jag budat på ett "Kläd/smyckes/assocear/smink/skor -Paket!!st.34-36"


Åh, hoppas jag vinner det. Är ca 3timmar kvar på auktionen, så blir väll att sitta här så att ingen budar över det ^^


Det innehåller

 5 klänningar
13 linnen och toppar
2 Byxor/Jeans
4 tröjor
4 skärp

+ massor av smycken,assocearer+ lite smink

Får hoppas det är snygga kläder :P

Aja.. Ska kika vidare...

Av J - 5 december 2008 17:09

På söndag skriver jag in min vikt + mina mått! MhM!

Av J - 5 december 2008 16:52

Hossan ringde nyss. Ska dit på söndag och prata jobb. WOHO :D


Presentation

Omröstning

Målvikt?
 40 och neråt
 40-45
 45-50
 50-55
 55-60
 60->

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards